Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Hmm dat heb ik nooit, maar ik zie er ook niet echt aardig uit :) zodra mensen een hand naar me uitsteken begin ik te grommen enzo..

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah haha die heb je er ook tussen :(
    Ach nog even..
    Ow dan krijg je dat gekir boven de kinderwagen :confused:
    Zat al te denken, als ik thuiskom uit het ziekenhuis na Mayron zijn geboorte dat asjeblieft asjeblieft niet de hele buurt op de straat vertoefd...

IS ER HIER EEN ARTIESTENINGANG!

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb in de verpleging gewerkt idd. Op alle fronten zo'n beetje behalve kraamzorg. Met verstandelijk gehandicapten, verpleeghuis en in ziekenhuis. Bij het eerste lag toch wel mijn hart moet ik zeggen.
    Doe het al een jaar of 13 inmiddels niet meer hoor. Moest vanwege artrose stoppen helaas.

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Begrijp je hartstikke goed hoor meis en weet dat je het iedereen echt wel gunt.
    Dikke knuffel van hier.

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    dat is wel jammer, ik werk zelf met dementerende ouderen, en dat vind ik ook hartstikke leuk om te doen. De zorg is gewoon een mooi vak.

Met gehandicapten lijkt me ook wel erg leuk en uitdagend werk. je deed echt de zorg? of meer de activiteiten begeleiding enzo?

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Daarr heb ik dus helemaal geen last van, van mensen die aan mijn buik zitten ed 8). En dat is toch wel raar, want normaal vertellen mensen hun hele levensverhaal aan mij :(. Als ik bv met de trein ging en er ging iemand naast mij zitten, kreeg ik een heel levensverhaal te horen. Sta ik in de rij bij de kassa bv, idem dito. Maar nu ik zwanger ben zou je dan ook denken dat mensen zo vrij zijn om aan mijn buik te zitten ed, maar dat gebeurdt niet 8)

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    dat je kir boven kinderwagens.. alsjeblieft.. en knijpen in wangetjes.. enz :rolleyes: :x

ik heb geen artiesten ingang, maar ik ga gewoon mn huis niet uit ;)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Senninha: *KNUFFEL* ik hoop dat je de kleine snel in je armen mag hebben ;)

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    nee, deed echt de zorg. Met dementerende ouderen is ook mooi werk. Niet altijd even gemakkelijk.

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga lekker weg. heb geen zin meer om te wachten tot man belt. Dan belt ie me maar op mn mobiel.
    tot later dames.

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dank je!

Heb net weer twee molletjes genomen en ik hoop dat ik zo met Maarit even een tukkie kan doen.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    oke, de zorg heb ik ook gedaan, maar ik kan niet zo goed tegen uitwerpselen, en overgeefsel enz, van anderen, en als je dan staat te kokhalsen komt zo lullig over.. dus ben ik op de groepsverzorging gekomen, en daar doe ik de bijzaken zeg maar. maar jah dat stopt als de kleine er straks is omdat ik het vrijwillig deed.
    of eigenlijk nog doe.. maar deze week zou de laatste wel worden.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoop dat je een beetje kan slapen Sen.... Truste....

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    welterusten!

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) dat is ook handig.. maar gelukkig zitten ze niet aan je buik (of jij moet er wel van houden natuurlijk)

Kinderen moeten mij wel altijd "hebben" waarom weet ik niet, maar die kletsen altijd tegen mij, of moeten op schoot dat soort dingen.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Welterusten Sen!

Pff, ik ben benieuwd wat er bij Kwebbels uitkomt. Ik heb ook best veel vochtverlies en zit ook te twijfelen of het dan vruchtwater is of niet :). Ach ja, waar we wel niet allemaal mee bezig zijn. Maar stel dat het zo is, kun je maar zo je kleine in de armen hebben :confused:. Vanmiddag mag ik heen.

17. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Was ik ook weer even :)
    Wil het toch wat meer bij gaan houden, want anders moet ik elke keer in éne zoveel bladzijden lezen.. Dit is dan prettiger... :)

# Senninha, je mag best even klagen hoor! Kan me goed voorstellen dat je het zat bent wanneer je al zo lang met rugpijn rondloopt. Klaag maar lekker..

# Anno niem, gefeliciteerd met je zus en je vriend... Komt het feestje al een beetje op gang zo in je ééntje?

# Sann, kan me goed voorstellen dat je het dan vervelend vind als er geklaagd wordt over kleine pijntjes, wanneer jij zelf al de hele tijd met bekkeninstabiliteit rond loopt.. Voor jou dan maar hopen dat de kleine idd ook eerder komt of gewoon lekker op tijd..en niet overlopen..

# Kwebbels, succes meid.. Ben benieuwd wat de vk te vertellen heeft.

# Essie1979, wat een gezeur om die kruiken zeg! Dat ze daar zo moeilijk over doen.. Je zou inderdaad denken dat als ze niet lekken dat het dan wel goed is.. Ik weet niet hoe oud de kruiken zijn die ik heb, maar ze hebben er nog niet eens naar gevraagd of naar gekeken, dus ik laat het lekker zo.. Die dingen zijn nog best prijzig ook... Zonde om dan idd voor één uurtje een nieuwe te moeten kopen.

Tot laters..............

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Buddy laat even weten hoe het was tijdens je controle. Hoop dat alles goed is!

Ga zo maar eens even boodschappen doen. Heb me nog niet echt nuttig gemaakt behalve een was draaien (dacht ik... nu zal ie wel klaar zijn. Ga ik kijken.... was ik ;m vergeten aan te zetten :( )

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    nou zeker! polonaise in je eentje is best wel handig, kan steeds zelf bepalen of ik draai enzo :) :)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) :) ook goede morgen ;)

Share This Page