Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zal ik doen ;) maar zal wel meevallen. En als het komt dan komt het he ;)
    Stel als je met 36 en een halve week bevalt, moet het kindje dan perse tot 37 weken in het ziekenhuis blijven? of mag het als het allemaal goed is mee naar huis?

Annoniem, ook namens mij gefeliciteerd met je zus en je vriend :D

Is er trouwens ook een handig boek of zo voor na de bevalling, met tips en trucs? Ik ga borstvoeding geven, maar als dat niet lukt over op flesvoeding, daar heb ik bv geen verstand van :( hoeveel ze moeten hebben en wat je het beste kunt kopen ed.

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zo ben ook weer bijgelezen jeetje meiden het was bijna niet meer te doen..

Ik heb vandaag een %#$#@^&&*%^dag buik heb ik veel last van doet veel pijn....last van maagzuur en als ik maar wat doe dan voel ik mijn buik...en ben erg moe..

en dan vanmiddag ook nog naar zwemles met nanouk van 5 tot 6 blllhhh en dan daarna nog eten...
    heb ik ook zo'n zin aan....
    ben blij als ype weer thuis is...die was ook niet op zijn vrolijkst vandaag dus dat geeft dan ook echt moet....
    Ik heb wel alles gelezen maar er is maar weinig blijven hangen....ja dat de juni mama's een beetje jaloers waren.... en dat er een paar dames de loodgieter nodig hebben wegen lekkage.....hihih
    en kwebbels na vk is.....
    ben benieuwd
    oja en dat patries wordt ingeleid vrijdag...hopelijk wil het dan wel wat vlotten....en een hoop dames over welk kapsel het moet worden ik ga wel eens overleggen met manlief en kapper wat leuk is....jullie zullen het resultaat nog wel zien...
    Ik ga nu even bank hangen....gr heidi

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi grappig om te lezen dit. Dat heb ik ook best wel. Laatst met koninginnedag ook weer, we lopen gewoon naar de markt en normaal als ik kinderen zie, lach ik altijd wel vriendelijk en krijg snel een lach terug, maar dit jongetje draaide zich om -hij liep voor me- , ik keek niet eens naar hem was vrolijk aan het praten met m'n man en ik kreeg me toch een bigsmile :D en hij bleef omkijken en naar me lachen, hihi lief is dat.
    En ook in winkels, ouderen die je ineens aanspreken. Soms met een heel verhaal, maar soms ook omdat ze denken (bij de drogist of supermarkt ofzo) dat ik er werk, dus omdat ze iets niet kunnen vinden of een vraag hebben ofzo. Echt gek :) .Maar ook wel leuk en ik vind het niet erg om even te helpen :) .

Verder: Senn: sterkte meid, en weltrusten voor nu!
    Patricia: jee, wat balen hoe het nu gaat.... maar fijn dat je toch nu een datum hebt, iets waar je naar toe kan leven! Van het weekend heb je jullie ventje in je armen! Sterkte met de (nu echt!) laatste loodjes!
    ML: poehee, ik dacht gisteren echt dat je vandaag bevallen zou zijn, maar toch weer afgezakt! Ik ben benieuwd! Hopelijk kun je het nog een beetje volhouden!

Ik heb zelf afgelopen vrijdag een bruiloft gehad. Overdag kerk, wat niet zo fijn was, erg last van m'n bekken op die harde banken, en ook het stilstaan in de banken deed eigenlijk net zo zeer. Verder was de baby pijnlijk druk, dus die vond het ook niet zo leuk daar...
    S avonds echter met het feest was het het andere uiterste, het ging supergoed. Ik heb de hele avond zowat staan dansen, af en toe afgewisseld met eventjes (buiten) zitten. Oke, springen ging niet, -alsof ik met lood aan de grond zit haha- maar verder was het superleuk. Vorig jaar tijdens onze bruiloft hadden m'n man en ik een cha cha cha ingestudeerd (ik heb ooit brons gehad met dansles en m'n nichtje had ons toen nog wat extra dingetjes bij geleerd) en die hebben we dus 2 of 3 x gedanst weer die avond. Gelijk daarna wel eventjes kramp in m'n voeten en benen, maar het was zo ontzettend genieten.
    Gewoon omdat het zo goed ging, daar stond ik zelf (en iedereen om me heen -ook van het restaurant haha) zo van te kijken!

En nu ben ik wel moe, maar niet veel vermoeider dan ik was. Dus het was het zeker waard. Wel ben ik vandaag aan de frambozenbladthee gegaan ;) . Zo als ik het nu begrepen heb, krijg je er net zo veel weeen van als van de bitterlemon :p -maar het is zowiezo wel goed voor je baarmoeder en thee is weer wat beter dan al die frisdrank en (zoete) vruchtensapjes die ik momenteel drink om de dorst tegen te gaan.

maar oke, vanavond de laatste yoga les, met partner nog 1x ook. Ik ben benieuwd.
    Voor iedereen verder een fijne dag.. hopelijk zet het lekker door bij diegene die aan het rommelen zijn en bij wie het nog heel rustig is (en die er aan toe zijn) hopelijk gaat het gauw rommelen :) !

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Weer even nieuwe muziek op mijn ml3 speler gezet... Ik neem m echt wel mee naar het ziekenhuis... Je weet maar nooit hoe rustgevend of eeh... opwekkend die muziek kan werken :)
    En nog steeds schiet ik niet op met die ziekenhuistas... zucht ...

5. monkeylove

Frambozenbladthee... Dat lijkt me zo vies of is het te doen...

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    viel best mee :) , kep er wel een schep honing bij gedaan en eigenlijk overheerst die smaak vooral ;)

het ziet er overigens niet uit hoor, als je het in een zakje hebt zo!

7. monkeylove

Jah ik hoorde ook van die succesverhalen over wonderolie...
    Maar daar kan je naar horen zeggen nogal last van een snelle stoelgang van krijgen :)

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja klopt, in het ene bericht wordt het aangeraden en in het andere wordt het heel erg afgeraden. Ook door verloskundigen, werkt iets te goed op je stoelgang ;) . Ik heb 1x een 'overdosis' lactulose genomen, maar dat was al verschrikkelijk ;) dus no way dat ik aan de wonderolie ga!

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    goedemiddag dames

hier lekker geslapen alleen wel met tussenstops op t toilet. t vreemde is alleen dat ik elke nacht standaard om 04,00 uur wakker wordt :( beetje raar maar goed.
    voor de rest heb ik bijna alles vergeten want ik moets iets van 40 paginas bijlezen :confused:
    ik ga t ff proberen:

Patricia: jemig meid t zit je ook niet mee maar nu heb je wel een datum om naar uit te kijken
    ML: had eigenlijk wel verwacht dat jij ook al een beeb in je armen zou hebben maar helaas mocht dat nu nog niet zo zijn,
    Kwebbels: ben benieuwd of t VW is, ik kom zeker straks nog ff kijken hoe en wat.
    Heidi: ik weet echt niet wat voor kapsel je moet nemen, zelf ben ik favo voor lang haar, heb ik zelf ook. maar wel respect dat je t durft.
    Sen: slaap lekker meid en hopelijk wordt je rug weer iets minder pijnlijk. ik heb t zelf ook heel erg, kan echt niks doen want dan loop ik alweer krom van de pijn, ben gister ff 20 min naar HHW wezen fietsen, nou ik heb er goed spijt van. want nu heb ik t ook in mijn rug, knuf voor jou.
    Mirre: jezus meid, een collega met een kindje met down, leuk nieuws zo voordat je bevallen moet NOT. maar ook zeker erg voor haar zeg.

Iemand vroeg ook nog naar afdrogen van benen en voeten na t douchen.
    wat een ramp is dat. ik douche tegenwoordig in de avond zodat ik samen met mannetje kan douchen, hij droogt tegenwoordig alles af, en mijn persoonlijke oerwoud hihi doet hij ook scheren voor mij want ik kan t niet meer zien. :oops: ik ga niet naar t ziekenhuis met een onderkant vol met haar. vind ik zo smerig. vind t dus ook zon ramp dat ik t nu niet echt meer bij kan houden :( maar goed. nog een paar weken vol houden en dan kan ik t zelf weer doen haha,

nou meiden. ik ga ff de boodschappen halen en voor mijn mannetje schimmelzalf want hij heeft een ringworm op zijn arm en wil dar graag vanaf, wat logisch is, hihi

tot laters allemaal

groetjes susanne

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Oh echt waar ik was weer op de bank gaan liggen en val gewoon in een diepe slaap, ik snap niet wat ik heb hooor, al daty geslaap! Was vanochtend ook aan de dunne (sorry tis vies i know), maar ik voel me niet ziekjes ofzo, gewoon heeeel moe!

oke dat is wel fijn voor PAtricia, dan gaat t ook echt gebeuren!

Senninha ik probeer t terug te vinden, maar kan t niet vinden :cry: wanneer is jou datum vastgesteld dat ze gaan helpen? Solly hoor, ik ben t kwijt! Kan me goed voorstellen dat je baalt, het gaat er niet om wie eerder zn beebje vasthoud maar idd of je wel goed je zs door kan komen, en met bi kan ik me voorstellen dat dat behoorlijk zwaar is vooral als je ook nog kids hebt!

Kwebbels ben benieuwd wat t er uit de test komt!

Anno Niem HBo-v knap van je zus hoor, is pittig!

Susanne een ringworm wat eng! Mijnvriend moet me ook helpen hoor vanonderen, als ik t zelf doe lijkt t nergens op haha

Ik ben nog heel duf dus mss vergeet ik dingen hoor!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Ff kort hoor want ik ben kapot!

Patries...goed dat je op je strepen bent gaan staan hoor!
    Buddy ML, doe lekker rustig aan vandaag he?! Oh en wonderolie wordt afgeraden dus hou het naar lekker op BL/Frambozenblad- of Vrouwenmantelthee/Ananashart hihihi.
    Sen...klaag lekker hoor meis! Ik loop ook al maanden met pijn in mijn rug en nu de laatste 3 wkn ook nog mijn een linkerheup die vreselijk pijn doet, soms lijkt ie wel op slot te zitten! En dan moet ik als een Quasimoto met een slepend been naar de WC, uit bed stappen is een HEL! Ik ga woensdag ook met de gyn bespreken of ze me AUB niet langer dan 40 wkn laten lopen want ik trek dit niet meer, ik hoop dat "Dicky" (the babe) uit zichelf eerder komt volgende week ofzo maar het idee dat ik nog 4 wkn moet voelt opdit moment met de pijn als 4 maanden!
    En ik begrijp de Juni mama's wel maar de meeste hebben waarschijnlijk niet zoveel "pijn" geleden tijdens de zwangerschap.

Verder weet ik het niet mer ladies, ik val om van vermoedheid, gelukkig is het ietwat rustig in mijn buik...dus ik duik nu ff de bank op!
    Dag lieve lieverds!

Mss tot vanavond of anders tot morgen!

Greetzzzzz

12. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    :) :) Helemaal geweldig... Ik zie je al door de kamer rondjes lopen en heel hard mee zingen met de muziek... :) :)

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Krijg net een berichtje dat mijn muurmandjes EIDELIJK worden geleverd deze week.
    De webwinkel heeft me al meerdere malen bedankt voor mijn gedult maar nu gaan ze toch echt komen.

Ik had ze in een winkel bij mij in de buurt ook gezien, dus ik had met hem afgesproken dat ik ze daar ging halen en dat hij dan het geld zou terugstorten. Kom ik bij die winkel...GEEN ZILVER MEER! Dus ik weer contact met hem opgenomen of hij ze dan mss evt. in het wit had.
    Hij heeft weer kontact opgenomen met zijn leverancier, toevallig kwam er vorige week een vertegenwoordigster bij hem langs en hij heeft aan haar gevraagd of ze AUB/SVP de zilveren mandjes wil meenemen EN da's dus geregeld. Nou pak van mijn hart...
    Moet vanavond nog ff de muursticker bestellen en dan mag wat mij betreft de kleine komen ;)

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

15. monkeylove

Wat voor muursticker gaat het ook alweer worden?

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    de baby van t jaar finalist van skyradio is overleden,zielig hoor :cry:

17. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
  18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    He bah naar zeg

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

gatsie :cry:

20. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Kwebbels, succes bij de vlos meis, ben ook wel erg benieuwd wat het volgens haar is.

Niesje, is het gelukt om de wiegbekleding weer mooi te krijgen?

Athina, klinkt heerlijk, een avondje dansen. Super dat het zo goed ging.

Silla, he he eindelijk je muurmandjes :)

Over bedgymnastiek gesproken. Zaterdag ochtend hebben Jeroen en ik echt sinds zeker 2 maanden weer eens "normaal" aan bedgym gedaan. Eindelijk want hij durfde eigenlijk niet meer, maar wat denk je ..... ik bloedde als een gek! En arme Jeroen schrok zich helemaal wild :confused: Aahh, nu kan ik het verder tot aan de bevalling wel helemaal vergeten natuurlijk. Het bloeden nam snel weer af hoor en een paar uurtjes later was het trouwens al weer helemaal gestopt. Maar goed, ik kan het nu wel schudden :(

Christea, hihi, het weekend was super druk maar ook heel gezellig hoor. Had het toch niet willen missen. Vanaf woensdag zal ik het echt rustiger aan gaan doen.

Deel Deze Pagina