Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ach jeetje, kan me voorstellen dat ie schrok! Was t zo veel dan? Is toch de baarmoedermond omdat die veel meer doorbloed is?

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Kvoel me echt een saaie muts worden, ik spreek nog maar 1x per week met vriendinnen of een vriendin af. Vanavond heb ik ook afgesproken, maar pas half 9 bij haar en kheb niet zo zin, ben zenuwachtig voor morgen en moet er morgen dan ook weer "vroeg" uit. Kweet niet zo goed wat te doen..

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Tjee Penny, kan me voorstellen dat ie geschrokken is en jij zelf waarschijnlijk ook wel.

Liefs,
    Lientje

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

hè hè eindelijk bijgelezen dus eerst hier mijn reacties

essie je kunt eventueel een nieuwe kruikdop kopen bij hema of prenatal ofzo. volgens mij valt het aan de kruik niet te zien hoe oud die is.

niesje heb dat bijna de hele week gehad dat ongi-gevoel en kreeg vandaag bij vk te horen dat beeb (eindelijk) in het bekken lag.

sann volgens mij is pita een echte ondeugd of niet. en lisa lijkt mij een beetje de luie van het stel en diablo lijkt mij een ondeugende knuffelaar. of heb ik dat mis

kwebbels wat zei de vk en hoe is/voelt het nu

veraatje gelukkig gaat het al weer een stuk beter hoor met morris, maar hij spookt 's nachts dan altijd zo en dat houdt dan nog een nacht of 2 aan als hij beter is. en in die fase zitten we nu.
    trouwens superfoto hoor

heidy plaatje kapsel met de titel of deze is volgens mij echt wat voor jou de anderen lijken me tekort of te lang voor jou. weet niet waarom, maar dat idee had ik erbij

senninha/ silla doe vandaag verder helemaal niks meer hoor morgen is beneden aan de beurt. deze week zijn de kids een extra dag weg dus heb ik een extra vrije dag zodat ik alles beter kan verdelen. dus doe ik het liefst 's ochtends het een en ander en 's middags eventueel dutten.

senninhaen werken de molletjes een beetje hoop voor je dat je toch guw van de pijn verlost wordt/bent

ml en patricia balen dat het niet doorzet zeker na weer een paar heftige uren

miss sil balen draaien niet gelukt duim voor je dat het morgen wel lukt

nannie fijn dat brenden thuis is. nu kan het echte genieten en wennen beginnen

mirjam2112 wil inderdaad ook de wii-fit na de bevalling. ben 28-8 jarig en wil van dat geld hem dan kopen, maar denk niet dat ik hem voor het afvallen nodig ben, want zwanger zijn is mijn dieet in tegenstelling tot de meesten. maar spieren trainen is wel nodig hier

susi ook jouw kindjes thuis. geniet er maar van hoor

las ook nog de verhalen over de wasmachine. ik was mijn handdoeken kunnen altijd op 95 omdat ik dan gelijk de machine ook weer schoon heb. en vooral met katten is dat wel prettig.

ik las ook nog over reacties van ömstanders en onbekenden". ik heb al de opmerking gekregen van een oudere dat ik te sloom was er mocht wel wat meer pit in. :evil: die zag dus niet dat ik zwanger was en liep op de laatste dagen van morris
    en inderdaad hoor ik ook best vaak dit en dat was er vroeger niet hoor tegenwoordig heeft iedereen wel wat. :(

mijn vriend heeft 4 dagen voor DE datum een afsluitingsfeest maar hij is de BOB en dat heeft hij zelf zo geregeld omdat hij dan eventueel weg kan op het moment dat hem dat uitkomt en dat vonden zijn collega's begrijpelijk en niet erg. dus gelukkig heb ik in tegenstelling tot anderen hier wel een meedenkende man.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoe weet je dat dan van de baby van het jaar? Want ik kan er helemaal niets over vinden...

6. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Heel raar maar ik wist meteen dat er niets mis was en bleef heel kalm. Het was inderdaad behoorlijk wat bloed en natuurlijk ook vermengd met sperma dus zag er niet goed uit. Ben daar nu gewoon behoorlijk kwetsbaar zullen we maar zeggen.

Maar dat skyradio babietje, da's echt vreselijk. Die was toch niet zo heel jong meer?

7. monkeylove

Er staat ook niets over op de site van Skyradio

8. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ik kan t ook nergens vinden van het SR babytje

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ML: ik las t in de vlinderlounge.
    lees wel eens daarzo :oops: en toen kwam ik t tegen

10. monkeylove

Huh? Ow ga eens kijken...

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    t gaat om de finalist. sorry was ff klein foutje hoe ik t beschreven had :oops: maar t blijft heel zielig. vooral wat zon klein meisje mee heeft moeten maken :cry:

12. monkeylove

Jah ze was in elk geval niet de uiteindelijke winnaar... Maar wat zielig :( Bah wat is het leven soms toch oneerlijk :(

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

zal nu nog even over mijn apk vertellen van vandaag.

alles was prima. geen grammetje aangekomen (voor de verandering) en ook bloeddruk was weer prima. hartje klopte weer mooi. dus wat wil ik nog meer.
    ik lag nog maar net toen ze dus ging voelen hoe het kindje lag (ligt altijd hetzelfde) zegt ze o dat is een flinke. keek ze even op mijn kaart en zag ze dat maud en morris ook wel flink waren. vooral maud met haar 8 pond en gaf daar dus mee aan dat deze dame waarschijnlijk ook wel weer in die buurt zou komen. maar ik keek er niet raar van op, want dat was mij met de echo's (20wk en 3D) wel al duidelijk.
    verder heb ik nog een receptje meegekregen voor foliumzuur nav mijn ijzergehalte waar ik zelf niet erg blij mee was. ze zegt met foliumzuur wordt ijzer beter opgenomen dus haal maar wat op.
    kreeg oo het formulier mee waarin staat wanneer te bellen bij het begin van de bevalling, maar daar zei ze heel nadrukkelijk bij als je weeen hebt gelijk bellen. dit dus nav mijn snelle bevallingen. de 1e x was ze er op tijd bij en duurde het persen gewoon lang, maar de 2e x was ze krap aan binnen en had dus nog niks klaar staan.

maar goed een heel apk verhaal dus. mag over 2 wk pas weer komen ben dan op de kop af 38 wk. (vandaag dus precies 36 wk).
    de beeb moet nog minimaal 2 wk blijven zitten hoor, want wil perse een juli-kindje. aan de ene kant heb ik echt het gevoel dat ze eerder komt dan de datum, maar dat dacht ik bij maud ook en die bleef tot het laatste moment (42 wk dus) zitten. dat wil ik echt niet weer.

verder hier geen bijzondrheden
    tot later sluit hem weer ff af hier

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    LOvelykids dat is een goede APK ja!
    Pas over 2 weken weer, das best lang, maar t gaat goed, dus mss is meer niet nodig!

Bah ik heb t ook gelezen, moet ik eigenlijk helemaal niet doen, kan daar niet tegen en dan word ik bang dat mijn kindje straks ook wat heeft (hebben meer van jullie die angsten soms of ben ik weer para?)

15. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    # Silla, eindelijk zeg! Tjeetje, daar heb je echt lang op moeten wachten, niet te geloven...

# Penny, hier is de bedgym ook niet meer wat het geweest is.. Ik geloof dat wij ook al bijna 2 maanden niks meer hebben gedaan. Mannetje had het er gister nog over dat het wel weer hoog tijd werd :)
    Nou, moet ik zeggen dat ik er ook minder zin in heb, want alle leuke posities gaan eigenlijk niet meer...

# Miss Sil, denk er wel om dat je ook nog tijd voor jezelf neemt hé... Ik heb ook vaak niet zo'n zin om weg te gaan de laatste tijd, maar als ik er dan eenmaal ben, dan vind ik het ook wel weer gezellig.. Beter dan de rest van de zwangerschap thuis zitten toch!

# Lovelykids, fijn dat de apk verder weer helemaal goed was en gefeliciteerd met je 36 weken... Pas over 2 weken? Ik zou denken dat ze vanaf nu toch om de week zouden doen.. Toch?

Ik mag donderdag weer voor de APK... Chris gaat dan ook mee, want dan gaan we het uitgebreid over de bevalling hebben en de vk vond het wel handig als mijn mannetje daar dan bij zou zijn... Weet hij ook enigszins wat hem te wachten staat.. Ben benieuwd..

16. monkeylove

Heb net op die site gekeken en jank nu de ogen uit mijn kop :cry: Moet ik maar niet doen zo vlak voor mijn bevalling en alles...
    Als je dat dan ook ziet snap je toch neit dat er mensen zijn die met hun kinderen omgaan alsof het niets is ... Of die hun kinderen in de steek laten :(

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nee hoor Sil, bij Chris heb ik dat ook heel erg gehad. Zowel tijdens de zwangerschap als erna. Nu tijdens deze zwangerschap is het trouwens veel minder en ik hoop dat dat ook voor straks geldt als ons meissie er is. Ik maakte mezelf soms bijna gek met allerlei nare gedachten. Het helpt wel om zo min mogeliljk nare verhalen te lezen en te zien op tv.

Lovelykids, jouw apk zit er weer op. Wel lang 2 weken inderdaad. Ik moet al een tijdje iedere week maar ik dacht dat dat nu wel bij iedereen zo zou zijn. Of is dat vanaf 37 weken?

Mijn eerste is ook gehaald met 42 weken en 2 dagen. Die wilde echt niet komen, dus de vlos zei dat ik er maar niet vanuit moet gaan dat deze voor de datum er is. Het kan wel, maar ze zei me te rekenen op een weekje over tijd. Lekker dan, want de 13e is de verjaardag van mijn zoontje. Maarja, we zien wel. Van mij mag ze vandaag nog komen eerlijk gezegd :)

Liefs,
    Lientje

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ik d8 al ik ben para, nee die nare dingen kan je beter niet lezen nee dan denkje er ook minder aan, ook al is t realiteit, maarja nu heb je er even niks aan.

Eindelijk! heb ik bericht terug van de blije doos en de uitnodiging is onderweg, werd tijd zeg!

Kan me voorstellen dat veel dames hier geen zin meer in sex hebben, kzelf ben er ook geen iniatief nemer meer in, maar als hij begint is t toch wel leuk haha, mijn vriend en ik worden al depri na 3 dagen geen sex, ach ja straks na de geboorte staan we wel langer droog maar dan hebben we onze volle aandacht voor ons babytje!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik mag ook pas over 1 week nu weer, terwijl ik vorige week geweest was. Was ook best verbaasd, ging er vanuit dat ik deze week ook moest. Maar niet dus. Pas vanaf 37 weken waarschijnlijk echt.
    Overigens had de andere vlos (3 in 1 praktijk) voriger keer nog gezegd, dat ik iedere week zou komen vanaf vorige keer, maarja. Het gaat goed, dus het maakt niet zoveel uit ook eigenlijk. Maar ik vind het op zich wel prettig, de controles, hoewel ik deze week wel genoeg te doen heb.

maar fijn dat het allemaal weer goed was lovelykids. Zat je hb aan de lage kant voor jou idee? Hopelijk helpt de foliumzuur!

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nee he ML, beter niet meer over dat soort dingen lezen even nu. Ik kan er zoals gezegd ook slecht tegen. Gelukkig gaat het zo ontzettend veel vaker goed. Laten we daar maar aan denken!
    Hoe is het met het rommelen bij jou vandaag?

Tipje van een vriendin is dat als het rommelt je juist zoveel mogelijk moet gaan lopen en wandelen enzo omdat het als je rust eerder weer wegzakt schijnt. Jammer dat ik niet meer in mijn wandelschoenen kom ;)

Deel Deze Pagina