Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee maar ze maakten ook gewoon een grapje volgens mij hoor... Maar jah boeie hahahaah....

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook al woon ik dichtbij het is niet goed voor mijn rug om mijn been op die manier naar voren te strekken. :)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heb de energie niet meer om mn been op te tillen dus helaas.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dames, ik ben moe dus ga sluiten voor vandaag.

Laten we a.u.b. de hele discussie over en weer met de juni mama's laten vallen want we bedoelen het geen van allen zo en woorden kunnen op vele manieren geinterpreteerd worden. We blijven zwangere vrouwen onderling met zeer gevoelige hormonen.
    Dit is ook het laastste wat ik er over wil zeggen.

Iedereen een fijne avond en ik spreek jullie morgen weer.

Liefs Sen

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

tsja hormonen rare dingen.
    maar dan ben jij dus niet de aanstichtster maar degene die het raar vond dat een aantal van ons wel graag zouden willen bevallen.
    zullen we die maar eens gaan opzoeken.
    ach nee wat hebben we eraan. zo zie je maar weer dat een stukje getypte tekst anders overkomt, vooral als het voorafgaande niet gelezen wordt.

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

wees gerust de trap die ik heb gehad van lovelykids was hard zat:) Ik ben al bezig

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

Hmmm nou maak je me wel nieuwsgierig!

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

ach laat ze.
    niet doen want het ging al van daar heb je er weer een en het is gewoon een communicatie storing

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

maar goed aan de andere kant als we hier nou veel mopperen vandaag dan is pagina 1700 wel al heel dichtbij hoor

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

waar zijn jullie nou ineens?

zijn jullie aan het eten (koken) of bij de juni-mama's ruzie aan het zoeken ;)
    zit hier te wachten op remco zodat we kunnen eten. kip met rijst en kerriesaus en evt wat sla
    hebben jullie het al op?
    van kwebbels weet ik dat ze nog kip aan het snijden is, wat eet de rest

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Silla maak je er nou maar niet druk om hoor...Op internet komt natuurlijk alles anders over!

12. Hoi meiden,
    eindelijk weer internet! (het lijkt mijn standaardopeningszin te worden hier! :D ) maar sinds zaterdag kon ik er niet meer op... grrrr!
    Gisteren housewarming gehad... was erg gezellig, maar ben helemaal stuk nu... weekend voorbij en ben moe :(

Zit inmiddels op 34 weken! yes!
    De kleine is vandaag onwijs druk, zit te duwen de hele dag!
    Nog 2 weken werken en dan heb ik ook eindelijk verlof! wel maf, dan zullen een aantal julimama's al bevallen zijn, stop ik eindelijk met werken!

Ik begreep dat hier een flinke discussie is geweets... sorry heb geen energie om tot zaterdag terug te lezen...
    Dus als iemand mij een pb wil sturen, met belangrijke dingen die er sinds dien gebeurd zijn... GRAAG! nieuws over rommelaars en bevallingen wil ik natuurlijk niet missen...

Fijne avond en dikke knuffel
    Rensie

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik hang als een halve dooie op de bank met een paar foldertjes. Heb heel makkelijk wat croissantjes en een kaasbroodje gegeten. Had gen fut meer voo iets anders.

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

lekker toch en dan bedoel ik alles. lekker bankhangen, lekkere croissants en een lekker kaasbroodje.
    wat wil je nog meer ?

16. lovelykids, dank je wel voor het snelle antwoord! scheelt mij weer teruglezen vanaf blz 1630....

Om even op de eetvraag in te haken...
    had gister een groot buffet gemaakt, dus nu nog bakken salades en stokbrood over... dus diner is al klaar :D

rensie

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi, een nieuw bekken, man thuis, zakje m&m's. Ik weet nog wel wat te verzinnen hoor. :)

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

lekker en makkelijk dus

eet smakelijk

o ja heb je nog een pb gestuurd

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

sann dat vermoeden had ik al, maar wou niet zo brutaal zijn om het al in te vullen.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou kep het gelezen hoor wat ze "allemaal" over mij geschreven hebben.
    Vind het een beetje triest maar goed...laten we het op hormonen houden....
    "t enige wat mij stoort is dat er 1 reageerd die ik ken van een ander forum. Maar goed...
    Ik kan me voorstellen dat je overtijd loopt, de weeen niet doorzetten dat mijn opmerking mss niet "trekt" Maar goed ZIJ kennen mijn history niet dus let it be...\
    Maar de opmerking ik wens hun (de Juli mama's ) een "voorspoedige bevalling" en op tijd? Oeh daar kromde ff mijn tenen van maar goed
    Enne Knuffelkonijn thanks voor de verdediging hoor.

Deel Deze Pagina