heb nog nooit blaasontsteking gehad dus weet niet hoe het voelt, moet niet vaker naar de wc als anders dus denk dat dat het niet is.
Ingrid, je hoeft niet altijd alle symptomen van een BO (blaasontsteking) te hebben. Dus ik zou t gewoon ff laten testen to be sure! Ik ben ook onlangs nog ff getest ivm steken er was niets maar 't waren de oefen weeën. Maar goed was wel blij dat het ff uitgesloten was.
Heb nog genoeg plaspotjes staan om gevuld te worden dus breng er morgenochtend inderdaad maar een naar de dokter, kleine moeite voor ze daar om het uit te zoeken en ik weet het dan inderdaad zeker.
ZoZo weer veel bijgebept! Kheb t gelezen bij de Juni Mama's, tword er zo idd niet gezellie op! Knsnap Silla (en vind het zelf ook) dat sommige opmerkingen een btje te lullig zijn, maar idd via internet kunnen dingen nog botter overkomen dan mensen bedoelen, dus laat maar lkkr zitten! Nou wat overkomt me nou! Mijn vriend werd wakker en zag bij afstoffen en doen, zei die "wat doe je nou, jij moet rusten" en toen ging hij het afgelopen uur stofzuigen en dweilen, haha dat doet ie nooit! ennu issie lkkr KFC halen, jullie begrijpen natuurlijk wel ben vandaag extra blij met m Vanavond, ja Army wifes is wel leuk he! En verder weet ik ook niet wat er komt..
ja is een optie maar meneer is zo chaggi vandaag de dag al..vraag hem net waarom hij zo is krijg ik antwoord:ik voel me lamlendig dacht meteen nou had ik afgelopen maanden al wel zo mogen doen... hopelijk is hij morgen weer wat gezelliger want hij is nu zo ongeintresseerd...bah....
Nou nou het lijkt wel een soap hier! Ik hou me er maar even buiten, maar Silla, trek je het niet te veel aan, zij kennen jou en je achtergrond niet, lekker laten gaan. Wij hebben eindelijk een Wii ! hihi voel me net een klein kind. Dennis gaat hem zo aansluiten dus ik denk dat wij de rest van de avond er wel zoet mee zijn hihi
wel rustig aan doen hoor. ik en nog een aantal hier hebben al zo'n ding en in de begin periode is spierpijn niet uitgesloten.
Lijkt me zo leuk he een Wii, hebben nu een xbox 360 en alleen maar van die race en schietspelletjes o ja en voetbal natuurlijk, niks voor mij dus. Hebben ook nog ergens finding nemo liggen misschien dat ik die maar eens ga opzoeken.
Zal Leroy eens vragen die barst van de spellen... In elk geval wil ik ook wii fit hebben voor na de bevalling...
Ingrid: bandenpijn kan nog wel degelijk hoor en heel heftig ook. Ik heb een poos geleden gehad dat eht zo erg was de steken dat ik niet verder kon fietsen en met manlief in het gras heb gelegen tot het weg trok. Kon echt niet meer recht staan van de pijn. Het zat ter hoogte van mn navel en dan opzij er van.
voor de dames die nog geen campingbedje hebben; ZE ZIJN IN DE AANBIEDING BIJ DE KRUIDVAT! 29,99 in diverse kleuren. aanbieding gaat morgen in! Ik ga morgen lekker even shoppen. Heb van mijn collega's een bon gehad van de Prenatal, dus lekker voor een rokje of jurkje kijken. Dan ook nog even naar de H&M (mama afdeling) kijken of ze daa rnog wat leuks hebben. Wil eigenlijk wat kopen wat ik na bevalling ook nog gewoon kan dragen (dus rokje met elastiek er in of zomerjurkje).
niesje zelf vind ik marioparty 8 erg leuk en remco vindt mario galaxy helemaal top. maar ook wii play is leuk voor een keer tussendoor zijn nl minigames, dus snelle en korte spelletjes. maar ik vind het wel heel persoonlijk hoor, want de 1 vindt platform leuk trwijl de ander juist voor de sim-games gaat. nou ja en zo zijn ernog veel meer game-types
bandenpijn kan inderdaad heel veel pijn doen. ik heb het alleen in mijn eerste zwangerschap gigantisch heftig gehad. ik lag dan helemaal krom op de bank en de tranen liepen over mijn wangen. maar gelukkig heb ik dat dus niet weer zo heftig gehad, want dat was nog gemener haast als weeen. om het maar even aan te geven hoe zeer mij dat toen deed
oke, dacht dat het nu allemaal wel zo uitgerekt was dat het klaar was. Maar het zit lager dan mijn navel maar volgens mij was de bandenpijn bij mij sowieso altijd al lager. Kijk het vandaag nog even aan en als het morgen nog niet over is dan bel ik morgen de vk even op. Denk dat ik zo maar een warm bad ga nemen als mijn mannetje me er tenminste in en uit wil helpen.
Mijn bandenpijn was ook altijd veel lager, dus ik had ook geen idee dat het mn banden zouden zijn. Maar de vk zei het, dus dan zal het wel kloppen. Heb eht daarna nog een aantal keer gehad. Echt megaheftige steken
ja inderdaad, als de vk het zegt zal het wel kloppen. Die hebben er vaker mee te maken dan wij natuurlijk. Zijn ook echt van die gemene steken.