# Veraatje, wat vervelend dat je vandaag je dag niet hebt.. Ik geloof dat we dat inmiddels allemaal al een keer hebben gehad Lekker rustig aan doen meid.. # Kwebbels, fijn dat je nu duidelijk weet wat het was en dat je er met een kuurtje makkelijk af kunt komen... # Mirjam, fijn dat de kleine meid gedraaid is.. Is toch wel weer een zorg minder.. # Rensie, wat fijn dat je weer internet tot je beschikking hebt en gefeliciteerd met je 34 weken. # Silla, ik snap het ook allemaal niet zo goed.. Heb net ook even gekeken en vond die opmerking over alle juli-mama's ook niet echt gepast.. Ik bedoel, we zitten allemaal om dezelfde reden op het forum toch? We weten allemaal wat de hormonen met ons kunnen doen... Waarom dan zo onaardig tegen mekaar? Ik snap het ook niet... Maar ja, ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook alleen naar ons juli topic kijk, want dat kost me al tijd genoeg En verder weet ik het niet meer.. Hier een hele productieve dag gehad. NOT! Heb echt bar en bar weinig gedaan vandaag... Vooral spelletjes gespeeld op de PSP.. Wie zei ook alweer dat dat verslavend was En nu gezellig 'Miss Congeniality" kijken op sbs...
ff snel tussen het spelen door (echt vet leuk die wii) Ik kwam deze link tegen over kruidenthee: http://www.annetanne.be/kruidenklets/ui ... angerschap
Hi lieve lieverds, Ga PC afsluiten! Doe rustig aan ladies enne slaap lekker voor straks. Ik hoop ook vannacht lekker te kunnen slapen. Groetjes!
Buddy: fijn dat alles goed was. Ik ga ook maar een wii aanschaffen denk ik. Hoor er zoveel leuke verhalen over. Even kijken of mijn vriend het via de zaak kan krijgen. Scheelt weer he Ik ga ook nog even op de bank hangen en dan naar bed. Meiden fijne avond
Miss Sil; Fijn zeg dat ie zo mee leeft! Die van mij doet dat niet hoor..Die is veels te veel verwend dooor zijn moeder :x Over schoonmoeder gesproken, ze vroeg of ze vanavond langs kon komen maar ja..Ik heb niet zo een lekker dagje en had gezegd ander keertje want ik voel me niet zo lekker. Ben moe etc. Staat ze toch voor de deur Kwam ze nog een cd tje brengen ofzoiets. Op zich heel lief natuurlijk maar ik was toch duidelijk in mijn bericht? Naja het was wel gezellig hoor, kan altijd goed met haar praten en lachen. Het is een schat van een mens. Silla; weltrusten voor strakjes! En de WII..Ik vind er niks aan, ken het niet helpen maar ik had er wel meer van verwacht. Maar geniet ervan en niet te fanatiek worden want anders heb je spierpijn Ingrid; vervelend dat je van die steken hebt..Lijkt me geen lekker gevoel. BD81; thnx voor de tip! Ik zit te twijfelen of ik een bedje aan schaf of niet...Maar 29.95 is niet duur natuurlijk...Hmm Verder smaken de aardbeien heeeeeeeerlijk! Heb al bijna een halve kilo op vanavond Grr enige irritatie hier, het scroll dingetje van mijn muis is lam Echt irritant als je gewend bent om te scrollen en hij het niet meer doet
dames ik ga ook lekker slapen morgen ochtend twee dames naar school dus das even een kwatier eerder uit bed....net even wat meer tijd nodig of dat is alleen maar mijn idee...nou slaap lekker allemaal en tot morgen..
wat is het rustig vanavond. maar ook ik ga afsluiten voor vandaag. ga zo lekker mijn bed in. ik had nl vanmiddag nog willen dutten maar dat is er niet van gekomen. wil er nu dus uiterlijk om 10 in liggen en morgenmiddag WEL dutten. slaap lekker allemaal en tot morgen. (dan gaan we voor pagina 1700)
en ik ben nog lang niet moe! Net even in bad geweest, zat er denk ik net een twee minuten krijg ik me daar toch een harde buik tegelijk met een steek. Heb volgens mij de hele buurt bij elkaar gevloekt (sorry buren!) mannetje stond meteen naast het bad om te kijken wat er aan de hand was. Ben er dus ook niet lang meer ingebleven want vond het dus niet echt ontspannend. Heb wel mijn ds weer te voorschijn gehaald dus denk dat ik eens ga kijken of de hondjes ervan nog leven (denk het niet ) en hoe het met de andere spelletjes is.
Zo he die Wii is wel vermoeiend hihi Ik denk dat ik toch die framboosbladthee ga halen morgen, het schijnt ook na de bevalling erg goed te zijn. Ik ga zo ook maar naar mijn bed, hopelijk word ik nu niet weer wakker van de voorweeën want das toch minder grappig. Dames slaap lekker!
Slaap lekker alvast voor wie gaat slapen haha Kwebbels, blijkbaar had je schoonmoeder erg behoefte aan jou gezelschap, was t bezoek meer voor haar dan voor jou, is ook weer een complimentje voor jou!
Goedenavond allemaal, Begrijp dat er wat misverstanden waren... Das het jammere van internet en dat er via tekst gesproken wordt, dan kunnen dingen heel erg verkeerd opgevat worden. Patricia, ik begrijp dat er nog geen nieuws is. Hopelijk schiet het op voor je. Heb echt respect voor je! Nou wij hebben even de adressenlijst gemaakt. Het werden dubbel zoveel als we in eerste instantie gedacht hadden... HIHI we hadden er wel lol om, hoe bedoel je vergis je je even Hopelijk kan iedereen een beetje lekker slapen. Trusten allemaal en tot morgen! Trouwens Miss Sil begreep dat je mannetje goed voor je gezorgd heeft vandaag! Fijn dat hij er zo voor je was, zal je vast even goed doen. Ik hoop echt dat jullie eruit komen samen, want volgens mij wil hij wel, maar vind hij het gewoon allemaal heel spannend (of zit ik het nu voor hem in te vullen en zie ik het te rooskleurig?)...
hebben hier net maar eens de box inelkaar gezet, alleen de wieletjes moeten er nog onder maar dat komt nog wel. Het is vooral zodat de honden eraan kunnen wennen en we de kleinste kunnen leren dat het niet de bedoeling is dat hij er zijn tandjes inzet. Kwam er ook meteen achter dat het boxkleed wat ik gekocht heb te groot is, of de box te klein ligt er maar net aan hoe je het bekijkt , dus ga de box maar eens opmeten en opzoek naar goed passende boxkleden. Deze komt dan wel op de grond te liggen als de kleine zover is.
Zo, er is weer veel bijgeschreven. Wat ik onthouden heb: Miss Sil, wat fijn dat je mannetje zo lief voor je is geweest! Niesje, niet te fanatiek zijn want morgen heb je vast spierpijn. Een ander leuk spel is Mario op de Olympische Spelen. Ik ga slapen en ik hoop dat ik morgen een productievere dag heb dan vandaag! Tot morgen allen!
Goedemorgen allemaal! Voordat ik het vergeet: Niesje succes bij de gyn! Verder heb ik niet beroerd geslapen want ik heb nog niet geslapen! Weet niet hoe het kan maar kon gewoon niet in slaap komen en niet moe worden, heel appart maar voel me nu super lekker. Heb nog een tijd last gehad van de steken in mijn buik heb ze nu nog wel zo af en toe maar niet meer zo als gisteravond. Heb mijn potje voor de dokter al vol dus die kan er zo heen. Verder ga ik zo eindelijk de geboortekaartjes bekijken en daarna even de stad in een kadootje kopen voor een vriendin die vandaag jarig is en dan meteen maar op visite, denk dat ik vanmiddag wel toe ben aan een middagdutje. Maar nu eerst maar eens onder de douche anders schiet ik nog niet op! Iedereen een hele fijne dag en lees vanavond vast wel weer bij dus niet al te veel kletsen vandaag anders kom ik er vanavond niet door!
Dames goedemorgen, Hier een best aardige nacht gehad. Om 10 uur komt de kapper dan is dat ook weer gebeurt voordat de kleine komt. Veraatje, voel je je weer wat beter in je vel vandaag? Tuttifrutti, heb je nu wel genoeg kaartjes besteld dan nu je adressenlijst zo lang gworden is? Miss Sil, wat een verrassing zeg dat je mannetje zo bezorgd en productief was. Wat kunnen ze toch af en toe omslaan als een blad aan de boom. Niesje, is het nog laat geworden met je Wii? Ingrid, heb je nog steeds last van harde buiken? Heidi, als ik er twee heb 's morgens dan ben ik ook langer bezig dan wanneer Maarit nog ligt te slapen.