Niesje suc6 bij de gyn! Miss Sil, gingen ze bij vandaag niet de volgende draaipoging doen? Zo ja heel veel sterkte meis en neem vooraf al een paracetamol in.
Goedemorgen... Hier nog geen baby helaas hahaha... KAn snachts, als ik naar de wc moet, moeilijk lopen omdat zijn koppie zo drukt... Pfff... Verder wel redelijk geslapen Mis Sill, succes vandaag, ik hoop echt dat de draaipoging gaat lukken...
@Niesje: succes bij de gyn @miss sil: veel succes met de draaipoging. Hoop dat het lukt meid. Vandaag 37 weken zeg! Wel een gek idee dat ik nu ineens al zover ben dat ik officieel zou mogen bevallen. Onoficieel mag het natuurlijk absoluut nog niet, maar het idee is wel erg leuk.
Goedemorgen! Hoewel het voelt bij mij al weer aan als middag, want ik was alweer vanaf half 4 vannacht wakker. Dus nu nog maar even door en vanmiddag weer lekker (hopelijk) slapen! Sann, gefeliciteerd met je 37 weken! ML, fijn dat je redelijk hebt geslapen! Heb je nog steeds zoveel last van harde buiken? Senn, mooi dat je een aardige nacht hebt gehad. Hoe is het met de rug? Lekker hoor kapper bij huis! Is dit de eerste keer dat deze komt? Ik hoop dat ze bevalt! Ingrid, nog niet geslapen? Succes dan om deze ochtend door te komen! Miss Sil succes bij de draaipoging!
Jah heb nog steeds harde buiken maar ze zijn niet meer zo sterk als toen ik ging tellen Ach, we blijven afwachten....
*** INBRAAK *** Dames, het is nog maar 2 weken voor het juli is! Het begint op te schieten voor jullie! Ik duim voor jullie dat jullie kindjes allemaal mooi op tijd (lees, een paar daagjes te vroeg bij voorkeur ) geboren worden! En probeer er nog even van te genieten, want voor je het weet is de rust voorbij ! LIEFS! *** UITBRAAK ***
Jah haha, maar de dag is nog niet voorbij hahahahaah... Het zou natuurlijk ook 17 Juni kunnen beginnen whahahaha... Want het is vannacht wel volle maan is me verteld
Wat lief van je meisje0123! Dank je wel! Hopelijk ben jij ook snel zwanger! ML, ja gelukkig is de dag nog lang! Ik ben benieuwd! Het wordt toch tijd voor babynieuws hier!
Sann, gefeliciteerd met je 37 weken. Gek idee hè dat het nu zo dicht bij komt? Veraatje en Niesje gefeliciteerd met jullie 38 weken. Veraatje, de kapper belde net af, ze ligt ziek in bed. Heb nu een afspraak voor eind juli als ik weer een beetje op de been ben. Vervelend joh dat je al zo vroeg wakker was. Doe maar lekekr rustig aan vandaag. Met de rug gaat het maar het is nog ochtend, juist de middag en avond zijn pet. Komt ook door de goede nacht hoor dat mijn rug redelijk is op dit moment. ML, had ik het toch goed gezien. Wat dag je van bevallen vandaag. Meisje0123, wat lief van je dat je aan ons denkt. Heb gewoon tranen in mijn ogen (zullen de hormonen wel zijn ).
Jah vind ik wel hoor. Jij bent vandaag ook alweer 38 weken dus jah, het zal er binnenkort toch wel een keer van komen lijkt me...
Mwaah, gaat wel hoor. Af en toe een dipje, ben nu bijna een half jaar verder na de curettage en ivm de gezondheid van mijn vriend (lang verhaal), gaan we 26 juni naar de gyn om te bespreken of we verder gaan met IUI of IVF. Dus die datum komt langzaam aan steeds dichterbij, en dat is wel best confronterend. Maar goed, heb nog 1 ronde te gaan (zie mijn banner), dus met een beetje geluk wordt de MMM ons wat dát betreft bespaard! Maaaaar, desalnietemin kijk ik hier nog dagelijks hoor dames! Geniet ervan!
Spannend zeg, maar lijkt me ook niet makkelijk. Ik hoop echt dat jullie snel zwanger mogen zijn. En je bent altijd welkom hier dat weet je hè!
Weet iemand nog een leuke film? Wil even kijken of het me lukt hem op mijn mp3speler te zetten... Je weet maar nooit of het nog eens handig uitkomt... Ik kan helaas niets leuks verzinnen...