Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Goede morgen dames!

wat weer een berg gekletst zeg.. ik hou het niet bij zo hoor :p

nog steeds geen mayron en nilo? ik had ze toch wel verwacht op deze mooie zonnige ochtend :D

Donderdag ga ik denk ik klossen halen. maar misschien ook wel vrijdag, heb er nog niet zon haast mee ;)

en auto rijden doe ik ook nog gewoon hoor, fietsen is te inspannend.. Je bent zo hoogzwanger als je je zelf voelt, en als het kan is het prima, alleen de gordel zit iets minder lekker nu.

Gister lekker taart gegeten bij mn zusje. dus het feest is weer voorbij haha, was ook wel moe hoor na de hele middag polonaise ;) :)

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mirre, je kan rustig autorijden!

Niesje, wat lekker he... 38 weken! Het schiet nu echt op!
    Wat heerlijk zeg dat jij nog weer even hebt geslapen! Het lukt mij niet!
    Straks vast wel, want ik begin alweer moe te worden!

ML, veel plezier met de film. Ik hoop dat jij hem ook leuk vindt!

Nu moet ik nog even wat boodschappen doen, maar.....GEEN ZIN! :(

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies...

Niesje en Mss Sil...succes vandaag!
    Ladies die de 38 wkn grens gehaald hebben..HOERA!

Verder weet ik het al weer niet meer.
    Ik kep ook meerdere berichtjes gemist dus weet ook niet hoeveel blz. er vanmorgen alweer bij geschreven zijn hihihi.

Stond op met een hele zware/zeer pijnlijke menstruatie gevoel maar echt pijnlijk gewoon.

Verder heb ik niets te melden...
    Vandaag denk ik een off day....

Groetjes

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Spannend buddy!
    Ik hou mijn mobiel vandaag bij me haha...

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bleh, ik ben zo vreselijk misselijk.

6. Goedemorgen allemaal!

Heb eindelijk zowat een hele nacht doorgeslapen.. 1 keer maar naar de wc geweest!
    Voor de rest alleen maar geslapen... Heerlijk...

Dames die weer een grens van 37 of 38 weken gehaald hebben: gefeliciteerd!

Silla, spannend met menstruatiegevoel...

Ik ga vandaag de klossen eens halen.. Wou het gister al doen, maar ze zijn maar open van 1-3! En ik stond er om half 4 ongeveer... :rolleyes:

Ben er trouwens achter dat de bitter lemon van Royal Club heel lekker is. We hadden eerst die kleine flesjes van de aldi en ander eigen merk geprobeerd, maar dat is niet te pruimen...

Bij de AH zijn ze nu van de Royal Club 2+1 gratis!

Liefs Wendie

7. Dat heb ik ook Sann... Ben ook erg misselijk... Steeds brandend maagzuur... BLEGH!

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga niet eens meer naar de WC zonder mobiel ;) met dat gerommel van jou hihihi.

Het zakt alweer weg hoor maar soms heb ik zwaar het gevoel dat ik voor een "grote boodschap" moet want dan heb ik gewoon kramp rondom 't geboortekanaal en de "artiesteningang" ;).
    Wel belde mijn dinnetje met de vraag; Ben je aan het bevallen? Want ik heb er vannacht over gedroomd hihihi
    Nou ja de dag is nog lang niet afgelopen dus wie weet, maar ik denk het niet, denk eerder eind v/d week begin volgende week.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mss te weinig gegeten...ik haat dat misselijkheid.
    Mss ff een frisse neus in de tuin halen ofzo.
    Sterkte!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhh Wendi wat heerlijk dat je lekker hebt geslapen!

Ik zat om 00:15 uur alweer op de bank te balen!
    Brandenmaagzuur en veel naar de WC...
    Omstreeks 2:30 uur in slaapgevallen op de bank, daarna nog een paar keer wakker om te plassen. Toen om 7:00 uur naar boven gegaan, maarja van slapen kwam het niet meer. Dus kep me maar aangekleed.

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    HET WONDER IS GESCHIED!

MIJN WALL-BOXES (muurmandjes) ZIJN BINNEN!
    En ze hebben er nog een pluchenbloem bij gedaan als dank voor mijn geduld! Is het niet schattig!

He he, nou heeft mannetje weer een klusje hihihihi.

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gewoon lekker karren dus nog ;) gelukkig want ik ben niet zo'n fietser en met deze olifanten pootjes is veel lopen ook niet echt lekker!

Fijne dag allemaal!

13. He Silla...

Dikke knuffel voor jou dan dat je zo slecht hebt geslapen...
    Leuk voor je dat je mandjes binnen zijn!

Ik krijg trouwens geen meldingen meer als er een nieuw bericht is. Wie heeft daar nog meer last van?

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had dat vanmorgen ook want ik vond het al vreemd dat er (volgens mijn inbox) nog niet gekletst was. Totdat ik het forum opende ;)

Maar als je weer een berichtje geplaatst hebt zou ie het weer moeten doen?

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

We zijn de nacht weer door :)

Toch weer aardig gepit gelukkig. Sommige van jullie spoken wel hoor 's nachts! Hopelijk proberen jullie toch wat rust te krijgen, want een bevalling is hard werken!

Ik scheur nog overal naar toe. Woon ook ik een minidorpje waar geen winkels ofzo zijn, dus ik zou me afgebrand voelen zonder auto.
    ML, je gaat toch niet fietsen met die klossen? Kan niet iemand je even helpen met een auto?

Ik ga maar eens even douchen en aankleden en dan aan de slag. Ik heb veel op het programma staan vandaag, maar ik ga er niet over stressen. Ik zie wel hoe ver ik kom. Ik werd gisteravond ineens heel erg nerveus dat niet alles schoon en netjes zou zijn en wilde allerlei rare dingen gaan poetsen, tot en met de frituurpan aan toe. Dat gevoel is gelukkig wel afgezakt nu, maar volgens mij is de nesteldrang begonnen... :confused: Wie had dat gedacht hihihi.

Niesje, succes vandaag!

Silla en ML samen op de 17e, dat klinkt als een goed plan, kom op meiden! (maar dan moeten de walboxes wel hangen he silla ;) )

Liefs,
    Lientje

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Silla: hoera zeg, eindelijk heb je ze. Mocht ff duren zeg.

Ik ga maar s aan mn afwas beginnen. Misschien zakt mn misselijkheid als ik wat doe.

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @mirre: Grappig dat je dat noemt van de auto.. Toevallig haalde mijn moeder dat gisteren ook aan. Zo van; mag dat eigenlijk nog wel? Niet eens zozeer vanwege de gordel, maar vanwege je verminderde concentratie. Dat haalde een collegaatje enkele weken terug al aan. Zeker op het laatst ben je als zwangere vrouw zo op je zelf en op je kindje gericht, dat je er niets aan kan doen, dat je concentratie iets minder is, dat je vaker wat meer in je zelf gekeerd bent. Zoals je ook een stuk kunt rijden en dan niet eens meer weten waar je nou langs gekomen bent (heb je normaal misschien ook wel eens) .
    Maar een verbod om te rijden is er niet gelukkig.

@knuffelkonijn: Ik dacht zelf ook altijd dat ik bitter lemon niet lekker vond en toevallig had ik als eerste merk die van royal club inderdaad en ik vind hem eigenlijk wel erg lekker :) !

En ook wij gaan vandaag de klossen maar eens halen. Ik zal zo maar eens kijken voor de openingstijden, want de planning was eigenlijk vanavond, dan kon m'n man het doen.

Verder redelijk geslapen hier. Alleen vanacht 2 uurtjes wat wakker gelegen met krampen en pijntjes. Ik dacht gelijk van : shit, die thee?! Nu al?! haha. Ik wil zo graag bevallen, maar volgens mij raak ik echt in de stress op het moment dat het echt zover is, omdat ik dan het gevoel heb, dat het te vroeg is. Te snel, en ik er niet op voorbereid ben. Maarja. We zien wel hoe het gaat.
    Ik geloof eigenlijk helemaal niet dat die thee werkt, (niet voor de weeen) maar denk wel dat het een goed middel is gewoon voor je baarmoeder. Dus ik drink gewoon door (3 bekers dan per dag oke). Het is beter dan al die dingen met suiker.

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    hey,

Even een vraagje. Dat kan helaas niet zonder een nogal viezige beschrijving, dus alvast sorry daarvoor.

Ik was net onder de douche en toen ik me van onderen waste had ik ineens een soort slijmerig spul aan mijn hand. Niet zo groot, ongeveer 1 bij 0,5 cm. Het was niet helder doorzichtig maar wittig en heel rekbaar (zoals rekbaar slijm bij de eisprong zeg maar). Dus absoluut niet vloeibaar zoals ik al een hele tijd wel vloeibare afscheiding heb. Wat zou dat zijn? Een stukje van de slijmprop of moet die helemaal helder zijn?

Lientje

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Lientje, het klinkt als een slijmprop... maar ik weet het niet zeker!

Athina, wat voor thee drink je dan?

Sann, vervelend dat je zo misselijk bent!

Silla, wat super dat ze er eindelijk zijn!

Knuffelkonijn, ik ben jaloers... ik wil ook zo lekker slapen :D

Het is nu kwart voor 11 en ik heb al twee keer vandaag gehoord: "Goh, loop je nog steeds rond?".
    AAAAAAARGHHHHHHHH!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat zou zomaar kunnen. Soms verlies je die echt "stukje bij beetje" en soms ook zelfs zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Het wil echter nog helemaal niks zeggen, al hoop ik dat natuurlijk wel voor je ;) .
    Bij mij is de eerste bevalling wel zo begonnen (maar toen was ik al 2 keer gestript), met het verlies van de slijmprop, alleen ik verloor 'm in een keer op de wc.

Deel Deze Pagina