Hier hoor pijntjes en dingetjes......grrrrr. Misselijk, pijn in de rug (rugweeën?), "menstruatie"pijn, nestel-/poetsdrang (behalve het "standaard poetswerk") en ga zo maar door. Zet door of niet! Zo is het niet leuk. (en dan zul je zien dat ik dit keer weer moet wachten tot 42 weken )
ow jee nu al!? Dat kan nog wat worden veraatje pfff! Ik heb gisteren de frambozenbladthee gehaald , naar aanleiding van dit topic en nog wat info die ik er bij gegoogled had
Goedenmorgen dames Als eerste aan meisje0123: Wat lief dat je aan ons denkt . Ik kan me best voorstellen dat je je extra verrot voelt nu juli dichterbij komt . Ik hoop dat de mmm je bespaard blijft en dat je over een paar weken een dikke positieve test in de handen hebt! ML: Nog geen kind? inderdaad, wie weet vandaag, het is er mooi weer voor Senninha: Hoe gaat het nu met jouw rugpijn? Ik hoop dat je een "goede" dag hebt. Miss Sill: Succes vandaag met de draaipoging! Ik hoop dat het lukt. ML: Als je een film wilt met schrik reactie is: What lies beneath wel iets Een knuffel voor iedereen die slecht geslapen heeft Sorry als ik iemand vergeten ben Hier trouwens best wel opgelucht na de ctg scan dat je toch even te zien krijgt dat mijn kereltje of meid het niet moeilijk heeft daarbinnen. De kleine wordt trouwens ietsjes groter geschat dan gemiddeld, ik ben benieuwd
Bloem: die van ons wordt geschat op zo'n 7,5 pond, ook geen kleintje dus. Lengte is wel volgens schema, het wordt gewoon een wat vollere baby. Nou we zullen zien! Miss Sil: succes vandaag en laat even weten of het gelukt is. Ik duim voor je! Silla: beter laat dan nooit zoi je zeggen. He he eindelijk binnen die mandjes, jippie! Meisje0123: lief dat je even aan ons denkt. Heel veel succes meid! Ik ga nu ff lekker naar de stad. Even naar de H&M (mama) en naar de prenatal. Tot straks!
Oh, Athina dat heb ik dan niet meegekregen. Is het voor de weeën op te wekken? Ik heb besloten dat ik vandaag de deur niet meer uitga, dus waarschijnlijk krijg ik vandaag niet meer van die retorische vragen! Bloem, ik herken dat. Ik voelde me ook een stuk beter na de CTG scan!
Haai meiden, Oohh, het gaat nu echt wel heel spannend worden. Ben zo benieuwd wie er van jullie nu als eerste haar kleintje kan knuffelen. Patries? ML? Silla? Athina? of zou Veraatje gewoon de leiding nemen? Hihi, we kunnen wel een poultje gaan houden Athina, ben benieuwd of de thee echt zal helpen. Ik zit iig klaar met m'n mobieltje Meisje0123, heel veel succes 26 juni, en wat jullie ook besluiten, ik wens jullie alle moois en gezondheid van de wereld. Lientje, klinkt inderdaad als slijmprop, maar ik heb er natuurlijk ook (nog)geen ervaring mee. Bloem, fijn gevoel dat de CTG-scan goed was. Toch wel weer geruststellend. Ingrid: Ik heb al ruim een week last van harde buiken die langer aanhouden. Soms constant, het lijkt gewoon niet over te gaan. Gisteren heb ik ook even plas ingeleverd en ik had geen blaasontsteking, ook nadat ze het ook kweek hadden gezet kwam er niets uit. Morgen naar de Vlos en ik ga haar zeker vragen hoe het nou kan. Het is zo vervelend en pijnlijk. Regelmatig ook krampen in m'n rug/zij en rechterbovenbeen. Red je het trouwens nog een beetje? Zo weinig slapen en dan toch fit zijn Hoop dat je het gezellig hebt gehad bij je dinnetje. JOEHOE! VANDAAG LAATSTE DAGJE WERKEN !
Yess Penny, laatste dagje! Fijn voor je. Misschien dat de harde buiken je ook even met rust laten als je zelf wat meer rust kunt nemen. Meisje0123, heel veel succes met het nieuwe traject wat je ingaat. Lief van je dat je aan ons denkt! Sil, hoe laat moet je? Liefs, Lientje
jee, hoezo ik penny, met jou harde buiken constant zou jij ons nog wel eens kunnen verrassen dadelijk! He, maar wel vervelend joh. Ik heb pas 2x echt pijnlijke harde buiken gehad en verder niet. Was geen pretje, als je dat telkens hebt, pfff, vermoeiend voor je lichaam ook! Kun je wel goed slapen? Hopelijk gaan je harde buiken straks wat minderen als je echt gestopt bent met werken. Nog even over die thee, de roddels/bakerpraatjes zeggen dat het weeen opwekkend is, maar als je leest op de sites van mensen die verstand (lijken of schijnen) te hebben van kruiden staat er dit: Het geneest diarree en ontstoken tandvlees. Het werkt bloedzuiverend en bevordert de spijsvertering. Het is zeer effectief tegen menstruatiepijn. Het is een zwangerschapstonicum dat rust en ontspanning geeft tijdens de zwangerschap door de verzachtende en ontspannende eigenschappen. Drink de laatste 3 maanden van de zwangerschap frambozenbladthee om de baarmoeder te versterken en voor te bereiden op de zwangerschap. Het bevordert een onstpannen, gemakkelijke en snelle bevalling door de weeen te versterken. Daarbij verzacht het de pijn bij weeen en maakt het contracties effectiever. Dit samentrekkende en stimulerende kruid versterkt de spieren van de baarmoeder en de bekken. Ook stimuleert het de productie van moedermelk. Het helpt de baarmoeder te herstellen van de bevalling als je het gebruikt in de maanden erna. nu moet ik wel zeggen, hier staat 3 maanden... maar op diverse andere sites staat: niet beginnen hiermee voor de 37 weken en zeker niet in het eerste tremester, vanwege de werking op de baarmoeder, waarmee toch weer gesuggereerd wordt dat het vroegtijdig weeen op kan wekken. Maar dat is dus zeker niet de voornaamste eigenschap. Ik lees dat nu trouwens van de spijsvertering, hmm dat zou best eens kunnen kloppen. Vanochtend kon ik voor het eerst gemakkelijk naar de wc, ondanks dat ik al weken kiwi's en pruimen eet, en nu ook al aan de zemelen / havermout zit. Kan natuurlijk ook zijn, dat dat eindelijk gaat werken . Maar toch..
Goedemorgen allemaal, Sen we hebben nog geen aantallen besteld, dus dat scheelt gelukkig wel. We hopen deze week alles te kunnen regelen! Penny wat heerlijk, nog 1 daagje en dan heerlijk je rust gaan nemen! Nou Silla je wachten wordt beloond, fijn dat ze er nu eindelijk zijn en wel leuk dat ze er een kleine attentie bij hadden gedaan... ML heb je niet iemand inderdaad die voor je kan rijden voor die klossen? Miss Sil heel veel succes vandaag, hopelijk lukt het...
Zo ik ben weer terug van de markt met een heerlijk roombroodje Jammie! Helaas was de framboosbladthee uitverkocht. De verkoopster zei dat de thee zowiezo heel goed is voor je baarmoeder en dat het een bevalling zou versoepelen. Dus ik zeg inslaan die handel, helaas was de pot helemaal leeg en krijgt ze vrijdag pas weer nieuw binnen Veraatje, goed plan om de deur niet meer uit te gaan, gewoon straks nog even lekker een tukkie gaan doen, daarna kun je altijd nog boodschapjes gaan halen. Lientje, ik vind het wel klinken als je slijmprop. Silla, balen dat je een offday hebt, de laatste loodjes he (verschrikkelijk die opmerking grrrr) helaas klopt ie wel voor veel meiden. Ik had vanochtend ook weer echt menstruatiepijn maar als ik eenmaal weer op gang bent zakt t weer af helaas. Ik heb vannacht gedroomd dat ik vrijdag ging bevallen maar volgens mij is dat alleen maar wishfull thinking haha
goedmorgen meiden.. Kan nog net.. Nog steeds een hoop gerommel lees ik.. Beebs kom maar hoor! Miss sil succes met de draaipoging vandaag! Niesje en veraatje gefeli met de 38 weken! Meiden die slecht hebben geslapen, knuf voor jullie! Maagzuur.. erg vervelend weet er alles van lig er snachts van wakker. Klossen, hebben we gisteren gehaald en eronder gemakkt.. jee wat hoog haha.. Meisje 123, lief van je dat even komt kijken.. Lijkt me erg moeilijk.. Heel veel succes! Verder ben ik echt een zeef.. sorry.. Hier de babywa doorgedraaid heerlijk hoor! Samen met mams garen uitgezocht voor een vestje.. Gaat ze maken! Box in elkaar gezet.. Zodat onze lobbes en onze vervelende kat zich kunnen wennen.. Zal trouwens even een foto in mijn album zetten van onze kat voor de liefhebber.. Een ragdoll.. Blue Point.. Verder ben ik leeg..
Hihi, ik verwacht echt niet snel te bevallen hoor. Echt typisch iets voor mij om gewoon dik twee weken overtijd te lopen straks. Alhoewel ik me afvraag of de ruimte in m'n buik nu niet wat erg beperkt gaat worden . Ben bang dat die harde buiken met m'n buikspieren te maken hebben. Aangezien ik met 20 weken natuurlijk die extreme bandenpijn heb gehad. Ben een beetje bang dat m'n spieren het niet redden. Die thee klinkt inderdaad wel erg goed. Zal hem binnekort ook even halen, ben erg benieuwd. BTW, wat is een ondersteek nou precies?
Dat idee heb ik dus bij mij ook telkens als ik wat voel denk ik ook van: Is het echt of wil ik nu zo graag haha. En ik droom ook vaak over wat er komen gaat nu.
!!!! BUDDYNIEUWS !!!! De vliezen van Miss Sil zijn gebroken ! !!!! Einde buddy nieuws !!!! Verdere info volgt nog want m'n telefoon heeft m'n vriend omdat de zijne stuk is.. dus hij belde mij weer
SPANNEND!!! Hier gaat alles goed, had vanmorgen wel weer last van voorweeen is nu wel wat gezakt dus ik ga zo maar boodschappen doen. Als ik weg kom teministe, mijn zusje is zoooooooo onwijs langzaam met alles , make up, tas inpakken etc en ik wordt daar bloed chagerijnig van wordt tijd dat ze weer naar huis gaat ( ze gaat vanavond) Ze snapt niet zo goed dat ik gewoon snel boodschappen wil halen en dan op de bank wil ploffen want ik ben kapot , nou ja ze irriteert me dus gigantisch op dit moment zullen de hormonen wel zijn
miss sill, die ging toch voor een draaipoging? toch niet om met kind thuis te komen!? Grapje hoor, heeel veel succes, en hopelijk is de baby er gauw! en een mooie kat is dat zeg, lieve oogjes, ik kreeg net van mijn kat (die al de hele tijd achter me aan hobbelt, heel lief een dooie mus.. als dat niet iemand blij maken met een dooie mus is, weet ik het ook niet meer.
Wow, das plotseling dat haar vliezen zijn gebroken. Ben benieuwd of het nou een kz of een stuitbevalling wordt dan. Of zal het draaien toch nog gelukt zijn? Spannend zeg. Miss Sil: heel veel succes meid. @Esther: prachtige kat zeg. mooie ogen. Hier net weer een beetje teveel gedaan. Na de afwas ook maar gelijk de keuken wat gesopt. Wanneer leer ik het nou toch s. Nu dus een hele drukke uk en een buik die heel vervelend voelt.