Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ga s ff douchen maar. hopen dat mn buik dan weer een beetje tot rust komt.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Spannend zeg :D voor Miss Sill, zo ga je heen vor een draaipoging en zo zijn je vliezen gebroken :). Succes!

Esther: Wat een prachtige knuffelkat heb je!

3. Esther, wat een scheetje. Ik hou niet echt van katten, maar dit vind ik wel een hele mooie!

Oeh, spannend voor Miss Sil.. Hier ook last van menstruatiekrampen... En zere rug... Voorwerk?
    Ook de hele tijd druk naar onderen...
    Mja, we zullen afwachten. Kan nog wel ff.
    Gister moest ik officieel nog een volle maand!
    Morgen nog 4 weekjes! Morgen weer controle. Toch es ff vragen wat dat elke keer is...

Liefs Wendie

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Misschien zijn haar vliezen wel gebroken door de draaipoging?
    Heb ik wel vaker gehoord..

Wordt vervolgd........... ;)

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wow spannend zeg!
    Wordt haar baby toch als eerste geboren denk ik!
    Haha en ik zei gister nog tegen haar dat ze maar beter wel het matje op haar bed kon leggen omdat Michelle ook in stuit lag met r beentjes tegen r gezicht en 10 dagen eerder kwam...
    Want ze zat nog in de ontkenningsfase haah kan je nagaan....

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    zou goed kunnen,
    Met gebroken vliezen word een kindje toch altijd binnen 48 uur geboren? behalve natuurlijk als het veeeel te vroeg is, maar als je al bijna 37 weken bent toch wel?

7. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Miss Sill, spannend zeg! Go Girl!

Maar meiden, mijn kat is niet zo lief als dat ze eruit ziet hoor..
    Ze is echt en Diva, en gemeen dat ze kan zijn.. Ze wil niet geaaid worden.. Bijt.. Valt je aan hahaha..
    Maar verder is ze wel mooi haha..

(al moet ik toegeven, ze wordt wat liever)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) kan je ook niet even zulke dingen zeggen tegen de dames die het nodig zijn? misschien helpt het wel, en bevallen die ook allemaal..
    En natuurlijk tegen jezelf haha.

9. monkeylove

Oooow zat net aan de foon en pijn onderin m'n eeeh.... jeweetwel
    Zooow deed echt zeer, volgens mij kan ie niet dieper ingedaald zijn als dit hoor. Heb nu trouwens ook weer behoorlijke krampen.
    Ga even lekker douchen want mijn moeder komt zo weer wat in huis doen en we gaan samen die klossen halen....
    Misschien met wat meer actie in mijn leven zet het door :) Gister heb ik weinig anders gedaan dan de couch potatoe en de pillow princess uitgehangen :)

10. monkeylove

volgens mij kan dat nog al eens verschillen per ziekenhuis, maar naar mijn weten hanteren de meeste ziekenhuizen zelfs 24 uur!

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    oke, dus dan word de baby zeker zeer binnen kort geboren! spannend!

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

goedemiddag allemaal

was vanochtend weer heerlijk het bed ingegaan toen de kids weggingen en kwam pas om 11.15 uit bed. heb toen boven gelijk de puntjes op de i gezet met schoonmaken dus kan nu beneden verder. wil de wc nog herinrichten met andere vaasjes en foto's enzo. en dan moet de woonkamer er nog een beetje aan geloven, maar daar neem ik de hele week de tijd voor. hierna is het dus gewoon nog een kwestie van bijhouden.

verder geen boeiends hier.
    heb alles bijgelezen en ga zo even mijn reactie plaatsen, want heb alles een beetje steno genoteerd.
    tot zo

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Langdurig gebroken vliezen
    Als je vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn en je hebt nog steeds geen goede weeën, wordt je meestal naar het ziekenhuis gestuurd. Als de vliezen gebroken zijn is de natuurlijke barrière (de vliezen) voor bacteriën om bij het kind te komen weg. Hierdoor neemt de kans op een infectie bij de baby toe. In het ziekenhuis kunnen ze de conditie van de baby beter in de gaten houden. Een aantal keer per dag zal een een hartfilmpje (CTG) van de baby worden gemaakt, en wordt jouw temperatuur nauwlettend in de gaten gehouden.

Zolang alles goed is, wordt afhankelijk van het ziekenhuis - 24 tot 48 uur gewacht om te zien of je spontaan weeën krijgt (95% van de vrouwen krijgt spontaan weeën binnen 72 uur na het breken van de vliezen). Bij spontane weeën verloopt de bevalling namelijk over het algemeen beter.

(even gegoogled)

14. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow, Miss Sil spannend! Heel veel succes meis, we duimen voor je dat je snel je kleine mannetje vast mag houden.

Mirjam, lastig dat je vriend net nu jou mobieltje mee heeft :( hihi, als hij ons maar goed op de hoogte houd he.

Sann, RUST RUST RUST!

Mila, aahhh, meis kan me voorstellen dat je nu baalt van je zusje. Nog even volhouden en dan heb je het rijk weer voor je alleen. Wanneer komt je mannetje nou terug?

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

ingrid je zult vanmiddag wel een gat in de dag gaan slapen, vooral na wat je nu allemaal gedaan hebt

niesje succes gyn en gefeliciteerd met je 38 wk

miss sil succes met de draaipoging maar dat is dus al gelukt of niet op dit moment. succes met de bevalling.ben benieuwd wanneer je vliezen nou gebroken zijn en hoe je bevalt kz of natuurlijk

sann gefeliciteerd met de 37 wk . wou/mag jij thuisbevallen?

meisje0123 dankjewel en hopelijk mag jij ook gauw een fijne zwangerschap hebben succes ermee en hoop inderdaad dat de mmm jullie bespaard blijft

veraatje gefeliciteerd 38 wk alweer en hoe voel je je vandaag?

senninha balen dat de kapper niet komt, ga je nu gewoon naar de kapper en komt zij dan in juli of ga je nu niet meer tussendoor

ml gefeliciteerd met je 2500ste bericht mooie avatar weer hoor en je maakt het wel spannend hoor met dat gerommel van je

mirre ik rij ook nog steeds en dat heb ik bij de vorige 2 ook gewoon gedaan alleen kwam er wel achter dat ik steeds meer mijn best moest doen op concentreren maar daar heb ik tot nog toe geen last van. er is mij ook nooit verteld dat je dan niet meer mag rijden
    silla succes met je off day dikke knuf. mooi dat het alweer wat afgezakt is
    athina je bent echt wel klaar voor de bevalling hoor al lijkt het niet zo. het is gewoon een grote stap die je gaat maken maar het gaat je allemaal wel lukken hoor.

penny succes met je laatste werkdag :whistle:

esther mooi poezebeest hoor.mooi koppie. hoop voor je dat jouw hormonen dan maar een positieve draai aan haar karakter gaan geven als ze zo'n diva is

anno niem je kat zorgt dus wel goed voor je :)

nou volgens mij heb ik alles en iedereen dan wel weer gehad.
    sorry voor degene die ik dan evt vergeten ben

16. monkeylove

Bij een stuit word er wel alerter gereageerd, dus jah even afwachten maar...

17. monkeylove

Haha zo'n zus heb ik ook... Oooww ik kan daar helemaal kriegel van worden. Echt ALLES gaat langzaam gewoon. Heb ik haast, gaat ze nog rustig zitten rommelen of een broodje maken. Ze komt ook echt overal te laat aankakken... Die kan echt dr tijd niet goed indelen :)
    M'n oudste zus is dat trouwens want m'n jongere zusje is net een wervelwind.......... Nee een orkaan op volle sterkte, ook allesverwoestend :)

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wow Miss Sil dr vliezen gebroken, dan hebben ze zeker flink zitten duwen met die draaipoging.
    Het enigste wat mij bijstaat van vliezen gebroken langer dan 24 uur is dat je dan overgaat van vk naar gyn en dat je kleintje vaak antibiotica krijgt na de bevalling omdat het infectiegevaar groter is.

Maar Miss Sil, go girl! Hopelijk gaat het bij jou niet langer dan 24 uur duren. Zo zie je maar degene die bevalt is vaak degene van wie je het nog niet verwacht.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Jeetje wat een ongunstig moment voor mij om momenteel geen internet te hebben thuis en dan op de zaak ook niet extreem veel tijd te hebben om bij te lezen :( . Ik las dat Miss Sil inmiddels ook toegevoegd kan worden aan lijst met dames die binnenkort hun kindje kunnen verwachten. Dat brengt sowieso met ML en Patricia het totaal op 3 toch? Of heb ik nog iemand gemist?

Hier totaal nog geen voortekenen, dus ik verwacht niks hier.

Hebben jullie het ook dat jullie je kindje momenteel allemaal minder voelen? Ik ben echt blij dat als ik 's avonds op bed lig, ze nog wel ff lekker begint te trappen of mooie bulten in mijn buik duwt en ik haar dan weer terug duw :) . Overdag is ze nl. veel minder actief, behalve als ik lang onderuit gezakt zit.

Wij hebben hier trouwens toch besloten om uiteindelijk van onze naamkeuze af te stappen. Ik begon te laatste tijd steeds negatiever tegenover de naam te staan en toen ik dat zei tegen mijn mannetje, zei hij dat hij dat de laatste tijd ook had.
    Voor mij zit het hem vooral in het feit dat ik de laatste tijd al die mailtjes over de kleine van mijn achternicht doorgestuurd krijg via mijn moeder en dan schrijft mijn moeder zo leuk "de vlag mag uit: ............. is inmiddels 2.000 gram" of "hier weer een foto van .............., ziet ze er niet lief uit!?" En dan heb ik echt zoiets van ze praat zo over het kind van een ander terwijl ze zo over onze ................ moet spreken als ze er is :cry: . Het voelt dus niet lekker zo! De naam heb ik vervangen door puntjes, want er is nog een hele kleine kans dat we de naam toch gaan gebruiken.
    We hadden alleen al een naamtreintje gekocht, maar helaas dat is niet anders (1 letter en het locomotiefje kunnen we in elk geval herbruiken :) ).

Nou dat was het wel.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Miss Sil! Wat spannend!
    Enne Essie balen dat je toch nog van de naam gaat afstappen maar als je er idd nega t..o staat moet je het echt niet doen.

Verder weet ik het niet meer "schrok" zo van 't berichtje van Mss Sil hihihi.

Verder niets te melden vanaf deze kant.

Dikke kus!

Deel Deze Pagina