10 lessen van een uur voor 100 euro. tenminste dat was bij morris bij maud waren het hetzelfde aantal lessen voor 90 euro. we hadden het heel gezellig en vooral de eerste groep heb ik nog contacten mee. maar we deden ontzettend veel oefeningen, kregen alles mee op papier. ik vond het wat dat aangaat ook uitgebreider dan de gym die ik nu gevolgt heb. degene die yoga gaf had in het verleden voor de yoga al verschillende soorten zwangerschapscursussen gegeven en had overal wat van gebruikt dus ook van ervaringen uit de praktijk. in mijn ogen was het dus heel compleet. ze gaf ook nog boekentips over zwangerschap en bevalling. maar om dat dus 3x te doen wordt dan toch wel wat veel hoor. ik zou nu dan echt nog voor de ontspanning heen zijn gegaan
ik zag net bij ons op de lijst dat het om en om is qua geslacht bij de geboortes. dus theoretisch gezien moeten miss sil, patricia en ml nog even wachten en is er eerst een meisje aan de beurt. viel me gewoon even op hoor
ff gegoogled lang leve google haha. ik heb hem in een boekje staan van de kraamzorg, maar dat is precies de zelfde, de hema heeft er ook wel een, maar volgens mij is die vooral goed voor hun inkomen.
Hoi meiden, weer terug van werk... spontaan even een daggie mijn groeppie van vorig jaar gedraaid, was wel leuk! (collega was ziek, dus vandaar) heb nu al 2 dagen inwijs veel harde/gespannen buiken. de kleine is ook heel druk, zie me buik nu helemaal wiebelen achter de laptop... moet 18 blz teruglezen dus ga beginnen, maar weet niet hoever ik kom... zi er redelijk doorheen rensie
eigenlijk is het twee jongens, twee meisjes.. dus dan is wel een jongetje aan de beurt. Of tellen tweelingen voor 1?
onee laat maar.. miss sill verwacht ook een jongetje natuurlijk.. (wakker) dus dan werp ik daarna wel even
jij bent de eerste dus.... en aangezien ij jou het geslacht onbekend is mag je van mij een poging wagen
Rensie, succes met teruglezen. Ik kan je dat ook besparen door te zeggen dat het belangrijkste van vandaag is dat de vliezen van Miss Sil zijn gebroken. Dames, ik ga even ontspannen in bad en dan voetbal kijken. Tot later!
dat vind ik met al die lijstjes van die ketens zo. maar de kraamzorg heeft ze inderdaad wel goed in elkaar steken
hhhmm goed idee ff badderen.. eerst maar ff soepie opwarmen en dan wie weet. veel plezier met de voetbal. we gaan vast winnen
ben benieuwd. als er morgenochtend een berichtje staat vertel dan ook even wie er na jou volgt. succes ermee
als het een jongetje is dan stop je het gewoon nog een paar dagen (tot er een meisje is geboren) terug
zo kun je het ook nog bekijken ja. ik had het voor 1 aangezien. ze waren toch een-eiig of heb ik dat mis