Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    haha is goed.. ik zou wel even een planning maken voor ons allemaal :) wel op volgorde van de jongetjes/meisjes natuurlijk, anders raken we in paniek met zn allen. :p

2. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer

lol zie het al voor me :) :)

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Owkee maak de planning! Wanneer mag ik!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    jij verwacht een jongetje, dus ik moet eerst (als miss sill klaar is) en dan mag jij evt, maar patricia is er wel erg hard aan toe... dus tjah, wat bied je?

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    wanneer mag ik? niet te lang hoor :)

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ml van mij mag je na het eerste meisje wat geboren wordt.
    als we de lijst aanhouden dan hè. maar als jij vindt dat mayron er nu uit moet dan ga je gang dan tellen we de tweeling echt per individueel kind en dan is er dus eerst nog een jongen aan de beurt

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jeetje, was even de laatste berichten aan het doorlezen en las dat de vliezen van miss sil waren gebroken! Was nog niet aan het rommelen bij haar toch? Had ik niet verwacht, wel leuk!

Ga zo even met de hond naar cursus en dan vanavond naar de voetbal lees ik alles door maar heb even een ego berichtje.

Kreeg net telefoon van de verloskundige, de uitslagen van mijn bloedtesten voor het suiker waren binnen. De eerste twee waren goed maar de laatste was te hoog, moet nu donderdag naar de gyn om te kijken wat die gaat zeggen. De vlos zei al dat er misschien niks aan word gedaan omdat ik al zo ver ben maar misschien moet ik de test ook wel weer overnieuw doen of op dieet. Ben dus benieuwd. Nu ben ik alleen zo slim geweest om niet te vragen of ik dan volgende week ook nog naar de vlos zelf toe moet dus daar morgen maar even achteraan bellen. Ben nu toch wel benieuwd/zenuwachtig wat er donderdag word gezegd en gedaan.

8. monkeylove

Ik bied 6 flessen bitterlemon en 2 verse ananassen :p

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hmm lee je kan na veraatje, want die weet ook niet wat het word, en opzich is de kans wel dat het twee verschillene geslachten worden.. denk ik :p

10. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    balen ingrid dat die laatste test te hoog was. donderdag dus ff afwachten. succes alvast!
    veel plezier met de honden cursus

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is ook wel balen als je al zover bent dat je dan toch nog op dieet moet ofzo. nou hoop voor je dat ze er niks aan doen en dat je gewoon bij vk mag blijven lopen.
    ik denk dat dat van je gesprek met de gyn afhangt
    succes ermee

12. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    oke, deal! :) :) :)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Interresant, en je frambozenblad thee? jah ik ben veeel nodig om het er vanavond nog uit te krijgen haha..

maar vooruit, dan mag jij wel na mij (of er moet iemand anders met een meisje heel graag eerder willen, dan heb ik nog net iets meer tijd voor mn planning :p)

14. monkeylove

Hoop dat het meevalt Ingrid...

15. monkeylove

Echt die frambozenbladthee gaat je niet over de streep trekken... Het is net of je zeewater zit te drinken :)

16. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    ff ego berichtje:

heb kan op een au pair maar de freule wenst minimaal 700 euro p/m voor haar diensten te ontvangen. Kanonne de eu richtlijnen liggen voor frankrijk tussen 235 en 285! Dus wij netjes 250 geboden +reiskosten+bonus. das toch wel zat toch?

17. monkeylove

Als dat de richtlijnen zijn dan moet ze het daarmee doen... Vervelend hoor!

18. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    zo dat is dan wel erg veel meer mamavanperine. wil ze daar dan ook nog reiskosten etc bij. lijkt mij inderdaad wel heel erg veel!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Lekker :rolleyes: nou dan mag je die wel houden.. ik hou wel een flesje melk voor de uitgang, en roep even.. dat werkt vast ook wel.

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hmm 700 is wel heel veel meer dan dat bedrag, ik zou gewoon de richtlijnen aan houden. als het nou 300 was zou ik er nog over twijfelen.

Deel Deze Pagina