haha, en dan hij, jee wat eeet je toch veel of het serieus is weet ik niet.. ik geloof er allemaal niet zo in eigenlijk, maar jah t zou toch lollig zijn
ben benuwd hoe lang er tussen zit en hoelang ze aan houden tjee wat een spanning hier op het forum, voetbal valt er bij in het niets haha.
Weetje ik krijg weer "cold feet" Ik voel dat ik weer (net als vorige week zondag- op maandagnacht) in een ontkenningsfase zit ofzo. Wil bevallen maar wanneer ik "the signs" krijg wil ik ze eigenlijk negeren? Is dat stom
Ik moest eergister huilen Silla toen ik aan het klokken was... Maar het is ook iets waar je zo naartoe leeft en je weet toch niet wat je moet verwachten dus jah, logisch dat je cold feet hebt... Maar weet je, als je eenmaal wel bewust bent dat je gaat bevallen stel je je er echt wel op in. Dat gaat echt automatisch... (Zei de grootste zenuwpees )
hahaha, wat een fantasie hier.. silla, je houdt ons maar in spanning... pfff.... nog wat gehoord van miss sil verder? liefs wendie
vind het niet stom, wel herkenbaar, maar dan bij het "zwanger worden" voel ik me misselijk? neeee ik denk het me gewoon in enz enz. maar weet je al hoelang ze aanhouden en met welke regelmaat ze komen?
Nee hihihi, kat loopt een beetje hysterisch te doen. Man wil weten wat ik bij de chinees vandaan wil Kon niet zo 1,2,3, een pen vinden en nu...rust whahahaha zal je net zien! Maar vanaf nu ga ik het proberen bij te houden...
Ow echt leuk! Ik heb trouwens die snoeptaart bij de Jamin besteld voor Leroy om uit te delen... Is zo'n snoeptaart met 30 snoepbaby's ofzow en dan een vlaggetje met hoera een broertje en op elk vlaggetje staat Mayron... Kan m Donderdag ophalen... Is maar 26 euro
Wat leuk! Maak je ff een foto als je hem hebt? Pfff volgens mij zakt ie nu want de kleine beweegt weer...
Hmz doe de douchetest! Als je gaat douchen en de harde buiken zakken weg waren het voorweeen, maar wordt het nou erger dan zijn het echte weeen
haha deze ga ik opslaan alleen sex zit er niet meer in ben ik bang.. m'n vriend vind 't eng... heb 'm wel verteld dat als ik over de 41 weken ben we 't toch gaan proberen of hij wil of niet ! Silla: Spannend hoor, kan me goed voorstellen dat je cold feet hebt.. Vorige week zei ik mompelend tegen m'n vriend.. nog maar 'n week of 5.. en ineens zat ik rechtop NOG MAAR 5 WEKEN HELLUP IK WIL TERUG ! Het is soms ineens zo dichtbij...
klinkt leuk ml! ik moet nog verzinnen waar jor op gaat trakteren, maar 26 euro is niet gek, trakteren jullie de hele school? of alleen de klas en meesters en juffen? moet er nog even bij vermelden dat bij ons de "hele" school ongeveer 60 kinderen is.. haha
Of je gaat eerst klokken... Bij mij waren ze heel regelmatig, iedere 6 minuten dus ik had goeie hoop maar helaas, na de douchetest ging ik even liggen en zakten ze weg
Douchen! Ben al blij als ik mijn lijf op dit moment naar de WC weet te slepen! Het zullen vast oefenweeën zijn ik weet het zeker (hoe bedoel je ontkenningsfase), mannetje is nu eten halen (om de hoek) dus is zo terug als het na het eten nog zo is...time nu wel want de volgende is alweer bezig...dan ga ik ff douchen..
Zo kletstantes... ik heb begrepen dat er een lijst is gemaakt wie wanneer mag bevallen En dat ik voor Lee mag, maar ik weet nu niet na wie ik mag! Dus als jullie mij dat nog even laten weten! Ingrid, ik hoop dat alles een beetje meevalt! Rensie, het liefst ploep ik hem/haar morgen er uit! Silla, ga je het ook spannend maken? Ik denk dat ik vannacht weer niet slaap van alle rommelige vrouwen hier! Anno niem, leuk lijstje maar als je alles door elkaar gooit kun je wel zo kotsberoerd worden dat straks de baby nog uit de verkeerde kant komt! ML, leuke traktatie. Ik ging net in bad liggen en op het moment dat ik mij liet zakken, werd mijn buik echt een punt. Leek heel vreemd!