Ik zou de klas doen en alle juffen en meesters (en als er juffen weg zijn met zwangerschapsverlof, dan even wachten tot ze terug zijn )
O ja, dames nog ff de uitslag van mijn gesprekje met de vlos in het zwembad vandaag mbt op 25 juni: Moet me netjes melden om 10.00 ga dan aan de ctg en word getoucheerd op grond van de bevindingen daarvan gaan ze een datum prikken om in te leiden, maar het zou geen weken duren eerder kwestie van dagen...... Stiekem hoop ik dat ze scherpe nagels heeft....en in de vliezen prikt bij het toucheren
Nou, alleen de klas hoor, vind het best, maar het leuke vind ik ook dat de naam van Mayron op de vlaggetjes komt... Heel erg grappig. Het zijn er 30, maar je kan ze bv ook van 25 bestellen of van 50. Zonder vlaggetjes was ie 20 euro, met vlaggetjes zonder naam 23 en met naam 26 euro...
echt niet duur. lijkt me wel erg leuk, en een keer wat anders dan beschuit/lange vingers met muisjes, origineel. al zit er hier geen jamin, maar in meppel wel, dus dan moet vriendlief het daar maar halen (of moet je het bestellen voor de tijd?) Mvp, dat is ook al volgende week woensdag!
we gaan met de week sneller. vooral met al dat gerommel. en als dat dan doorzet met een bevalling gaat het nog sneller
en de mensen die voor extra controle naar het ziekenhuis moeten, we steunen elkaar gewoon erg intensief
yep, snappen jullie dat ik van die au-pair baal.....heb eigenlijk geen keuze.....maar toch probeer de moet niet op te geven en zoek nog ff door.
zou ik ook doen, want op als je er niet echt achter staat, laat je dan wel met een lekker gevoel de kinderen bij haar achter?