Vandaar Eerlijk gezegd is 700 euro per maand niet veel dan (vanuit de au pair gezien, ik zou het er als moeder zeg maar niet voor over hebben) Maar als au pair verdien je ook niet veel dan... maar ja aan de ander kant zijn je kosten ook niet hoog.. en veel vrije tijd is ook lekker 8)
Hoeveel uur perdag is het dan ongeveer? en doet ze ook huishoudelijk werk? of is ze er alleen voor de kinderen?
Dat is ook zo ja ! Succes met 'n vinden ervan dan ! Ik ga me klaarmaken voor de voetbal, als er nog nieuws komt meld ik me gelijk En anders alvast 'n fijne avond iedereen !
Ik heb gewoon opgebeld en m telefonisch besteld want ze meoten natuurlijk de vlaggetjes ook drukken, maar ik heb hem vandaag besteld en Donderdag staat ie klaar Nu ga ik eens lezen wat de ontwikkelingen bij Silla zijn want ik heb gegeten enzow...
zelfde! en zeker moet je je gelijk melden, t duurt wel lang.. dus dan zou je vast denken dat er wel wat gebeurd bij miss sil [-o<
hmm okee.. maar jah jij bent al super zeker van de naam, en het geslacht, wij nog niet helemaal maar jah nog 1,5 week dan heeft jor vakantie, dus voor na de vakantie zou het wel kunnen (dan weet ik de naam en het geslacht wel zeker)
ik lust ook wel een stukje taart Sorry dat ik verder niet reageer op iedereen maar bn hartstikke op dus onthou niks. Heb me vanmiddag veel te druk lopen maken om het formatteren van de laptop wat niet echt wou lukken. Ben de hele middag bezig geweest en toen bleek uiteindelijk het probleem waar ik het voor gedaan had niet eens opgelost. Toen man belde was ik dus megagestresst en in tranen doordat uk ook nog s super druk was dat het zeer deed. Toen werd mannetje een beetje boos op me en gelijk had ie. Hij zei ook je maakt je zo druk dat straks die kleine er nog eerder van zou komen zeg en dat is nou juistr wat we moeten zien te voorkomen. Ben nu dus wel weer tot rust gekomen en uk ook maar wel doodmoe.
Vind het wel moeilijk voelen hoor want buik blijft voor mijn gevoel hard?! Van 19:12 tot 19:17 uur Van 19:19 tot 19:25 uur Van 19:30 tot 19:35 uur Van 19:39 tot 19:45 uur Van 19:48 tot 19:53 uur Ik ga nou ff douchen, mannetje gaat mee om te klokken en daarna plof ik op de bank... Weet alleen niet of het zo verstandig is om voetbal te kijken hihihi
poehee meiden! M'n collegaatje belt net. Zij is 2,5 week eerder uitgerekend dan ik en we gingen samen (gisteren voor het laatst) naar zwangerschapsyoga. Is ze gewoon vanmiddag bevallen! Ze was donderdag uitgerekend. Nog wel vrij sensationeel... Vanochtend rond 10 uur diarree achtige krampen, uur later weer flink. Toen toch maar de vlos gebelt, die uiteindelijk om 1 uur kwam kijken, bleek ze gewoon al 9 cm te hebben! Ze wilde eigenlijk in het ziekenhuis bevallen, maarja, met 9 cm, stap je niet meer zomaar in de auto. Dus vliezen doorgeprikt om thuis te bevallen, bleek de kleine in het vruchtwater gepoept te hebben, dus alsnog -maar nu met ambulance met gillende sirenes- naar het ziekenhuis! Daar is uiteindelijk haar zoon geboren rond half 4, met behulp van de vacuumpomp. Wel nog uitgescheurd ook helaas. Dus dubbelop (knip voor de pomp en gescheurd) maar toch, gaat het nu eigenlijk heel goed! Het kereltje doet het ook goed en hoewel de persweeen en de vacuumpomp erg rot waren, viel de rest (weeen, knip, hechten, nageboorte) erg mee. Het is ook wel erg snel gegaan! Ongelooflijk... Had dit echt nog niet verwacht. Iedereen had gedacht dat ik eerder zou bevallen zij zelf ook. En ze hoopte nu ook eventjes dat de kleine nog zou blijven zitten omdat haar man sinds zondag flink ziek was. Maar oke. Die is er natuurlijk wel gewoon bijgeweest maar inmiddels weer thuis aan het bekomen . Maar echt ongelooflijk dit als je het zo hoort... De ene avond lig je nog s avonds naast elkaar op een matje, de volgende hoor je dat in een halve dag tijd haar zoontje geboren is! Ook wel erg leuk dat ze zo snel al belt zelf! Maar oke, ik moest het even kwijt ! Wordt gezellig morgen op m'n werk. Dan moet ik er eventjes heen voor een korte bespreking waar ik graag bij wilde zijn Leuk onderwerp van gesprek
Vraag me ff af meiden. hoe ontstressen jullie nu in deze spannende tijd? Ik kan wel wat tips gebruiken. Ik ben van nature helaas nogal een stresskip die overal beren op haar pad ziet en merk dat dat op het moment af en toe teveel wordt. Ben mn rust bijna helemaal kwijt geraakt na die bloeding en nu manlief weg is helemaal. Wordt zo onrustig van alles wat ik voel ik mn buik en ben zo bang om niet op tijd door te hebben dat ik weeen heb en dan hem dus te laat waarschuw. Al dat getob is natuurlijk helemaal niet goed voor me en krijg daar denk ik juist ook die harde buiken van. Wat kan ik s verzinnen om weer een beetje 8) te worden?
wat een verhaal athina! t zou je maar gebeuren.. sann rustig aan hoor! En nee, de onzin gesprekken onthoud ik erg goed die maken veel indruk op me haha ik ga tv kijken! rustige avond verder allemaal! en uhh.. denk om de volgorde! geen voordringende jongetjes meer, dames gaan nu voor Groetjes!
@Athina: jeee wat een verhaal zeg. da's echt snel gegaan dan ineens @Silla: klinkt bij jou ook spannend meis.
Kan je helaas niet helpen. Ik heb nog nooit een spontane bevalling meegemaakt en voel me niet anders dan anders. Vind het wel spannend omdat het niet zo lang meer duurt. Maar niet dat ik ga tobben of stressen. Misschien ook de aard van het beestje?
Zorg je dat je mobiel goed is opgeladen donderdag? Patries en ik worden allebei gestript dussssssssss.