Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi,

Ik denk dat sommige zich even iets terug trekken na al die nare ervaringen!

Ik moet zeggen dat ik ook blij ben dat ik voor al vervelende berichten mijn echo al had gehad! Maar meiden we hebben een afspraak geen afvallers meer in juli! Dus zet hem op!

Wij willen het hier wel graag weten wat het wordt! Zelf heb ik echt geen voorkeur...volgens mij mijn man wel stiekum een klien beetje...meisje hihhi
    Maar voorop staat gezondheid hoor en we zijn al zo ontzettend dankbaar dat het ons op deze manier is gegeven!

Go4baby echt bewondering voor je positivisme! Ik hoop dat deze snel beloont wordt met een prachtig beebje!

kuzz voor iedereen!

Nina
    Vera ik lees dat je nu toch ook bent getroffen door de kwalltjes! Stemt het je iets meer gerust?

Die percentages van miskramen vond ik ook erg fijn om te lezen zou ook voor mij betekenen in 8e week 0,5% kans! joepi!

Caro wat gaaf een nieuwe keuken! Welke stijl is het geworden?

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    nou moe ijn berichtje is helemaal door de war?
    sorry even opnieuw!

hoi,

Ik denk dat sommige zich even iets terug trekken na al die nare ervaringen!

Ik moet zeggen dat ik ook blij ben dat ik voor al vervelende berichten mijn echo al had gehad! Maar meiden we hebben een afspraak geen afvallers meer in juli! Dus zet hem op!

Vera ik lees dat je nu toch ook bent getroffen door de kwaaltjes! Stemt het je iets meer gerust?

Die percentages van miskramen vond ik ook erg fijn om te lezen zou ook voor mij betekenen in 8e week 0,5% kans! joepi!

Caro wat gaaf een nieuwe keuken! Welke stijl is het geworden?

Wij willen het hier wel graag weten wat het wordt! Zelf heb ik echt geen voorkeur...volgens mij mijn man wel stiekum een klien beetje...meisje hihhi
    Maar voorop staat gezondheid hoor en we zijn al zo ontzettend dankbaar dat het ons op deze manier is gegeven!

Go4baby echt bewondering voor je positivisme! Ik hoop dat deze snel beloont wordt met een prachtig beebje!

kuzz voor iedereen!

Nina

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    :D Nee, eerlijk gezegd niet. Ik denk dat ik pas rustiger ben als ik maandag een goede echo heb gehad!

Die nare ervaringen hier, daar word ik ook onzekerder van. Maar aan de andere kant vind ik het hier te fijn om hier niet meer te komen. Je kunt ook zoveel aan elkaar hebben.

Maar ik heb wel mijn eerste positiebroek gekocht. Spannend!

4. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Maar ik heb wel mijn eerste positiebroek gekocht. Spannend!

Dat je dat al doet, vind ik een goed teken! ;) Moet nu wel goed gaan :) :) :)

xxx

5. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Voor mij is het idd een reden om me wat meer terug te trekken hier op t moment.
    In juni heb ik zelf een vroege miskraam gehad en dat had behoorlijk wat impact..zeker vanwege mijn leeftijd(36).
    Nu is deze berichten lees van de dames hier waar het mis is gegaan....dan heb ik het er erg moeilijk mee.Mede door dat ik het zelf meegemaakt heb een paar maanden geleden en weet hoe het dan is...Ik voelde me enorm machteloos en snapte niets van m'n lijf...
    Daarom lees ik soms wat mee...maar niet meer alles.Ik ga zelf er meer door piekeren en das nou ook niet goed denk ik ;)
    Maandag ben ik 7 weken en heb ik de echo....Wellicht ben ik dan wat geruster... ;)

Susi ;)

6. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heej dames, we moeten wel een beetje positief blijven hoor! Niemand weet hoe het zal gaan, maar je moet toch echt niet van slag raken. Dan mis je wel een mooie tijd als het wel goed gaat! En daar moet je toch maar vanuit gaan....

xxx

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik ben er ook nog hoor :D Ben alleen zo moe en heb geen puf om iets te doen, maar lees wel :D

Mijn buik was ook al gegroeid zag ik, ondanks mijn rariteiten. Heb het nagevraagd bij mijn man, maar hij durfde niks te zeggen omdat hij bang was een verkeerde opmerking te maken, hihihi.

Zijn jullie ook al aangekomen? Ik blijf normaal altijd op gewicht, maar ben nu al een paar kilo zwaarder :confused:

8. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ja, bij mij ook een dikkere buik. Zeker in de avond. Gisteren gingen we naar familie, had een spijkerrok aangedaan, moesten we halverwege omdraaien, omdat die rok toch echt te erg knelde :D. En nog een paar rokken die niet meer dichtkunnen. Maar ik was al niet de magerste, dus voor anderen valt het niet echt op. Helaas :( Maar ja dat komt nog wel (hoop snel).

Mag het eigenlijk niet vragen Bloem, want je wil liever niet over jezelf praten, maar ben zo benieuwd hoe het met je gaat? Hoop zo dat het goed gaat! Als je liever niet wilt, moet je maar niks zeggen, maar je moet niet denken dat wij je een "zeur" vinden. Denk juist dat iedereen heel erg met je meeleeft en benieuwd is hoe het met je is!

xxx

9. Hele rustige stijl, wit, betonkleurig stenen blad. Kookeiland met kastenwand. tIs voor ons nieuwe huis dat pas in februari 2009 klaar zal zijn. Dat duur nog wel even dus. Ik kijk er wel naar uit.

Ook ik was geschrokken van de gebeurtenissen van de afgelopen week, maar zit er nu positiever in. Beter om nu maar te genieten van deze bijzondere gebeurtenis.

Heb nog geen positiekleding gekocht, want ik kan alles nog aan. Ik weet niet of ik aangekomen ben. Misschien ietsje. Heb mijn gewicht voor de zwangerschap nooit zo in de gaten gehouden. Als ik mijn Indian Rose jeans maar aan kon dan was ik op gewicht. Omdat het toch belangrijk is je gewicht nu wel bij te houden heb ik de weegschaal maar weer van zolder gehaald. Toch een klein beetje geschrokken.

xxx

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Iedereen zit hier erg in de stress vind ik, omdat het misschien niet goed zou kunnen zitten! Ikzelf heb dit echt helemaal niet :( Iedereen moet wel proberen een beetje positief te blijven he? Dus dames probeer niet zoveel daaraan te denken!

11. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Dat bedoelde ik net ook een beetje. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat het fout zal gaan. Wie weet gebeurt het wel, maar dan heb ik in iedergeval tot die tijd ervan genoten!
    MOETEN JULLIE OOK DOEN IS VEEL LEUKER!

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0

Hahahahah, ik ben dus niet de enige die aan haar Indian Rose weet of het goed zit. Helaas kan ik hem niet meer aan :(

Ik ben ook behoorlijk in de stress geweest deze week, omdat ik in maart een ma heb gehad. En dat blijft wel in mijn hoofd spoken. De vorige keer heb ik niet gebloed en zag het helemaal niet aankomen, en nu bloed ik weer niet en het enige wat ik kan doen is afwachten op de echo. Ik ben mij er ook zeer bewust van dat het niets wil zeggen als je niet bloedt.

Maar goed, dat geldt voor iedereen van ons. We moeten maar afwachten en intussen toch proberen een beetje positief te blijven (ook al is dat wel eens moeilijk).

Caro, je keuken klinkt zeer mooi. Jammer dat je er nog zo lang op moet wachten! Zou niets voor mij zijn, ik kan zo ongeduldig zijn :D

Ik ben ook benieuwd hoe het met je is, Bloem!

Voor het eerst dat ik deze week een middagslaapje heb gedaan (kon ook voor het eerst), maar dat is mij goed bevallen! Ben nu beter te pas. Normaalgesproken was ik rond dit tijdstip kapot en op!

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? Mijn mannetje is morgen jarig, dus wij gaan feestje vieren! (eerst uitslapen)

13. @Mrietje en Kwebbels Ik doe mee met de positivos :thumup: :thumup: :thumup:

@Vera: Mijn Indian Rose zit nu ook wel wat strakker hoor. Het zwangerschapsvet begint zich te ontwikkelen hahaha. De eerste keer dat ik er blij om ben.
    Probeer er inderdaad van te genieten en vertrouw op je lichaam.
    Huis duurt inderdaad nog lang, maar we moeten ook nog zoveel regelen dat we die tijd ook nodig hebben. Badkamer, vloeren, verkoop huidige huis, kindje krijgen :D ..... Ik denk nu al, "men het is alweer bijna kerst!".
    Morgen neem ik mijn oma en moeder mee voor een hightea in een theemuseum. Het is voor de verjaardag van mijn oma die is vorige week 93! geworden. Ze is nog hartstikke fit dus mijn ukje heeft straks een overgrootoma!
    Zondag naar een verjaardagsfeestje van de zoon van een vriendin. Het eerste kinderpartijtje sinds ik met zwanger worden en zijn bezig ben. Heb er daarom nu ook meer zin in.

14. kwebbels

Ja ik snap dat het voor sommige heel moeilijk is maar het werkt ook heel aanstekelijk als je zo ''bang'' bent snap je. Krijg opeens de kriebels dat er bij mij toch wel eens mis zou kunnen gaan :rolleyes: En zo loopt iedereen elkaar een beetje ''aan te steken''. Gewoon positief blijven dat werkt echt het beste hoor! Ik voel af en toe wel eens een krampje maar dan denk ik gewoon ''Mijn kindje wil alvast laten weten dat hij er aankomt'' :)

En ik ben ontzettend MOE :confused: Ik word er niet goed van. gister middag van half 1 tot half 5 geslapen. Vandaag weer van half 2 tot half 5 en ik val al weer bijna in slaap hier achter de computer! :confused: Iemand daar nog meer last van..

15. kwebbels

En ow ja, mijn Indian rose( die echt níet strak zat. ALleen als hij uit de was kwam zat ie wat strakker maar als snel flubberde die een beetje om me billen heeN) Krijg ik nu toch echt al met moeite dicht!
    Misschien komt het wel omdat ik zoveel drink, heb de hele tijd zo een gigantische dorst!

16. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hier precies hetzelfde. Moe en DORST! Sliep gisteren om 19:00 al. Werd wel al om 6 uur wakker vanmorgen. Heb ik al een week of 2, dus eigenlijk niet gek dat ik overdag moe ben dan.....

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik ben ook vreselijk moe! Vandaag voor het eerst 's middags geslapen. Ik was vanmiddag lekker vrij en ben direct op bed gekropen en twee uurtjes geslapen. Voor de rest als ik thuis kom van het werk, wil ik het liefst slapen, maar hou het meestal nog vol tot na het eten. Lig ik vaak ook een uurtje te slapen en 's avonds lig ik weer op tijd op bed.

18. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik mis Silla ook wel een beetje. Die was er ook zo vaak overdag. Zal ook wel een beetje afstand willen nemen. Wel jammer....
    Als wij, als positivo's (toch caro?), de rest nou us aansteken. Gaat al die negativiteit zo weg. En dan wordt het weer veel drukker :idea: gezelliger...
    Goed idee?

xxx

19. kwebbels

Ik wou dat ik dat had hé! Ik slaap smiddags een paar uur. Lig 's avonds ook voor half 10 in mijn bed maar kan de volgende ochtend mijn bed niet uit komen :( Vreselijk he die dorst. En het stomme is, ik kan nooit mijn drinken laten staan, als ik een glas melk heb moet ik hem altijd gelijk leeg drinken ook. En na 10 minuten heb ik weer dorst dus hup...weer een heel glas. En zo drink ik liters melk op een dag :rolleyes:

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Dat lijkt mij een zeer goed idee!
    Ik vond ook al dat Silla zo rustig was. Ik hoop dat alles goed is met haar!

Ik had mij na het eten bedacht dat, ik mij op het moment fit voel, ik maar eens aan het werk moest voor mijn werk. Maar het is weer te leuk op het forum hier en ik kom er nog niet aan toe!

Share This Page