pff het wordt hier spannend gemaakt vanavond. Maar jullie schrijven wel weer heel snel hoor! Ik heb van mis Sil nog niets gemist als ik het zo doorscreen. Silla ook al aan het rommelen. En Patries, ML en Sen jullie eind van de week gestript/ingeleid.... Het gaat hard hier.... Ik heb vanmiddag gezellig effe bijgekletst met mijn twee forumvriendinnen en daarna nog effe platgelegen. Morgen weer voor controle naar het ziekenhuis ipv thuis, en dan ook afspraak met de gyn zelf. We zullen zien of die iets anders te vertellen heeft, maar ik hoorde vandaag van de controlerend VK dat ze waarschijnlijk voorlopig gewoon gaan afwachten tot er iets spontaans op gang zou komen tenzijn het ineens slechter zou gaan met mij. Ach we zien wel. Ik heb de afgelopen drie dagen in elk geval beneden gegeten in de avond en nog even op de bank gezeten en dan is het toch wel lekker dat je ook nog een beetje meekrijgt van je gezinsleven. Ik kan momenteel ook zo genieten van mijn kleine mannetje. Juist omdat het niet vanzelfsprekend is dat ik thuis ben/mag zijn geniet ik extra van de momenten dat ik wel met hem doormaak. Dat hij zich even bij mij nestelt en een boekje doorbladert bijvoorbeeld, of gierend van de lach naar me toe komt omdat papa net doet alsof hij hem wil grijpen. Dan weet ik weer waarom ik nu rustig op mijn bedje/bankje blijf liggen....
Wie dronk er hier nog meer frambozenbladthee... Sinds ik dat gedronken heb gaat die vieze smaak niet meer uit mijn mond... BWEK!
ik maar wel met een schep honing. En dan vind ik het echt lekker . Ik hou het bij 3 mokken (officieel 3 'kopjes') omdat meer niet 'mag' . Maar anders zou ik er meer drinken hoor. @duikster: fijn dat je vandaag weer wat afleiding hebt gehad en ook dat het momenteel nog wel wat uit te houden is zo. Hoewel het me verschrikkelijk zwaar lijkt, zo op je bedje telkens. Erg eenzaam ook lijkt me. Een bed is heerlijk als je er in mag liggen, maar niet als je moet... Succes morgen in elk geval!
@Duikster: fijn dat het gezellig was. Kan me voorstellen dat het heerlijk is om ff beneden te zijn en van je kleintje te genieten. Ik ben maar weer aan het downloaden geslagen.
Pfff ben echt moe, heb vandaag overdag niet geslapen en merk het wel hoor... Klim straks dat torenhoge bed maar in Volgens mij issie hoger dan een meter Als ik vannacht niet lekker slaap haal ik ze morgen egt weg, doe ze er dan weer weer om als ik uit het ziekenhuis kom hoor...
ML: een meter is ook veel te hoog meid. Met klossen zou je op zo'n 70 cm uit moeten komen geloof ik. Ben benieuwd of het ook echt een meter is of dat het zo lijkt. Ik vind het bij mij ook zo belachelijk hoog lijken.
hoihoi, krampen zijn iets minder gelukkig na het warme bad! ga nu maar lekker mn bedje in en nog even zappen! tot morgen! weltrusten
hihi, zo'n vermoeden had ik al ML. Ik had namelijk hetzelfde. Wij zeiden ook tegne elkaar van da's toch veels te hoog. Lijkt enorm he. Ik ben dan best lang, maar vind het niet fijn in bed stappen. maar als je er eenmaal in ligt merk je er niks meer van hoor.
Maar ik ben helemaal niet lang Integendeel Nou ben heel bennieuwd hoe dat vannacht gaat als ik 80.000 x naar de wc moet
Dan lijkt het me echt lastig zeg. Dan moet je bijna springen. Succes met klauteren dan maar Ik heb inmiddels 10 hele cd's gedownload en ben het wel weer zat. morgen weer verder. Trusten dames
Nog geen nieuws over Miss Sil? Ze houdt het wel spannend, zeg! ML, succes straks met klimmen. Kun je er geen trapje bijzetten? Duikster, echt fijn voor je meid dat je lekker thuis bent en dus kunt genieten van dat soort dingen! Athina, dat is snel gegaan met je collegaatje! Nou ik ga op bed. Hopelijk slaap ik nu eens een nachtje door!
Nou ik gah ook maar eens richting bed... ben echt moe hoor... misschien morgen wel babynieuws! Dat is wel weer erg leuk... Nou groetjes en slaap lekker TOEDELEDOKIE!
Nog steeds geen nieuws... Slaap lekker iedereen ! Ik ga ook maar naar bed... misschien morgen 'n update ? Tot morgen
nog steeds geen nieuws van misssil. spannend hoor. gelukkig werd de tweede helft van het voetbal toch nog wat interessanter. netjes hoor dat ze met 2-0 gewonnen hebben. ben heel benieuwd hoe ze het in de kwartfinales gaan doen. ml succes met je hoge bed. ik heb vandaag ook klossen gehaald, maar ze nog niet onder het bed gezet. morgen maar ff doen. Truste, Lee
Allereerst mijn excuus dat ik niet meteen heb gereageerd, maar we hadden hier een giga stroom uitval en nix leek meer met elkaar te werken En het melkmachien van manlief gaat voor Per dag zou het eigenlijk max 2 uur of zo zijn. Ze hoeft ze niet in bad te doen, naar bed brengen doen we zelf enz. Het is meer ff die paar uurtjes dat Jan mijn man op de boerderij wat kan doen en ik wat kan gaan rusten.