Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ML: jasses meid, ook een dip. Snap wel dat je je een beetje zorgen maakt als je moeder weg is. Wel een vervelend moment ook om een week weg te zijn. Kun je niet alvast je licht opsteken bij de taxicentrale dat ze weten dat ze snel moet komen als je belt?
    Dikke knuffel voor jou in ieder geval.

@Lovelykids: hihi, het zijn id wel karakteristieke foto's zie ik.

Slapen zit er niet echt meer in trouwens. Ben er om 6 uur al uitgejaagd door de pijn in mn bekken. Die dip zal dus ook wel een stukje vermoeidheid zijn en verder voornamelijk het weg zijn van mn ventje.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Je bent een schat.
    Klopt wel idd dat ik mn ei nu niet zo goed kwijt kan. Wil ook niet teveel tegen mn man zeggen. Die heeft het al zwaar genoeg op een nieuwe boot met belachelijk veel uren en merk aan hem dat hij het ook heel spannend vind om niet bij me in de buurt te zijn nu. Ga m dus niet nog extra kopzorgen geven als het ff kan.

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

gefeliciteerd miss sil met de geboorte van jullie zoon gerano.

hoop dat jullie snel naar huis mogen. geniet er maar lekker van

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik had vannacht echt zoiets van als ik nou pers pers ik die kleine eruit :confused:
    Je hoort wel een van die verhalen toch? Nou zo voelt het echt bij mij. Vond het echt een beetje eng hoor...
    Hebben jullie dat ook zo erg?

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ooow, dat gevoel ken ik wel ML. Zo'n ontzettende druk van onder dat het lijkt of ze er ieder moment uit kan komen he. Vind het ook zo'n eng gevoel.
    Maar denk wel dat het alleen zo voelt en niet daadwerkelijk kan gebeuren ineens.

6. monkeylove

Jah rotgevoel... Maar heb er ook helemaal pijn daardoor van onder, daardoor kon ik ook niet slapen... Er staat echt een onwijze druk op :confused:

Ow en ik was zo'n kind ... zucht ... Ik moet dat verhaal echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenlang aanhoren :(
    M'n moeder voelde niets en dacht dat ze naar de wc moest en toen kwam m'n hoofd eruit :confused: zucht... Helaas heb ik niet zulke makkelijke bevallingen als mijn moeder ze heeft gehad maar het verhaal blijft wel hangen... Kan ook niet anders, want ze verteld het te pas en te onpas... zucht :)

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

ml senninha 38 wk alweer
    sann 37 wk ook jij een week dichterbij en groen licht om eventueel thuis te bevallen

gefeliciteerd dames

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

sorry ken ik niet

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, wel een leuke mijlpaal, die 37 weken. Als die kleine het maar niet echt waagt om al te komen. Netjes op papa wachten.
    Zit de kraamkliniek te kijken en zie een vrouw net met bijna volledige ontsluiting met pijn bestrijding via een ruggenprik. die zag er s ff heerlijk relaxed uit zeg. Zou me bijna bedenken met mn thuis willen bevallen. Hou helemaal niet van pijn ;)

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Oh Senn ook 38 weken?
    Sorry, niet gezien.. maar van harte meid!
    Al zenuwachtig voor morgen?

Sann, tuurlijk mag je hier zeuren. Daar zijn we toch ook voor?

ML, vervelende situatie blijft het toch!
    Maar heb je niemand anders in de buurt die je eventueel naar het ziekenhuis kan brengen?

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow Senn, sorry zeg. Had eht ook helemaal niet gezien.
    Gefeliciteerd met je 38 weken meid

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

hier trouwens ook een rotnacht gehad. maud is wel 5x uit bed gekomen, traphekje los en vervolgens bij ons bij bed gekomen. vervolgens heeft morris ook nog steeds last van de nasleep van zijn koorts van het weekend en is dus ook een paar keer wakker geweest. en daarbuiten om werd ik zelf ook wakker van wc bezoek en krampen in de liezen/onderbuik dus onze dame is nog steeds druk bezig om een lekker plekkie te zoeken. kon het heel goed vernemen want ze was tijdens die steken/krampen erg beweeglijk

maar goed voor iedereen die jet verder ook moeilijk heeft (gehad vannacht) een hele dikke knuf

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Vervelend lovelykids!
    Ik hoop dat je vandaag een beetje een rustige dag hebt!

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Als eerste Miss Sil gefeliciteerd! met jullie zoon!

Anno niemo hartstikke bedankt voor het lijstje.
    Gister ging i kalvast wat papieren uitzoeken die mee moeten en wat vindt ik daar een boekje met een mooie lijst wat ik in huis moet hebben :) en dat zijn hele andere dingen dan je in Nederland moet aanschaffen ....

@ Ingrid: vervelend dat je suiker te hoog is meid.

ML : vervelend he die pijn daar! ik heb zo een onwijze last in mijn liezen, ik wil echt niet draaien als ik in bed lig want dat doet pijn!

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat vervelend lovelykids. Al je kids waren dus een beetje aan het spoken vannacht. Hopen dat je vanmiddag misschien ff wat rust kan pakken.
    Het beloofd hier weer lekker zonnig te worden, dus ik ga maar s nog wat laatste babydekentjes in de wasmachine gooien.

16. monkeylove

Jah mijn zus, maar die werkt vaak ook snachts, maar we zullen afwachten...

En ik ben net even flink boos geworden op Yaron, heel jammer maar ik was zow naggy en moest even kwijt dat ie zich wel erg makkelijk van alles ontrok... Haha niet dat het helpt maar lucht wel even op :p
    Ik ga lekkkeerrrr in mijn bedje liggen :p

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ben er bang voor
    de kids zijn vandaag als enige dag deze week thuis en tot og toe alleen maar aan het janken of dwars zijn en het is pas 5 voor 9.
    dat wordt nog wat.

hoe is het met jou vandaag?

18. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Miss Sil GEFELICITEERD met jullie zoon Gerano!!!

ML, kan me voorstellen dat het even pittig is dat je moeder weggaat. Dat gevoel ken ik niet, lijkt me ook behoorlijk vervelend.

Buddy, begrijp dat de kleine lekker aan het zakken is.

Hier ook al dagen gerommel van indalen. Gisteren bij de vlos geweest en die gaf ook aan dat de kleine heerlijk an het zakken was, dus das mooi. De kleine zit qua ontwikkeling iets boven het gemiddelde, maar had ook niet verwacht dat wij een kleine baby zouden krijgen ;)

Weet iemand al iets meer van Patricia, ben toch wel heel erg nieuwsgierig!

Zo het gaat echt hard mensen, er zijn er al een aantal de 38 weken voorbij, whoehoe! Vind het echt spannend, wie er nou wanneer gaat bevallen en hoe het allemaal gaat verlopen...

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Goede morgen dames!

yeahhhh! gefeliciteerd miss sill!!

En de slecht slapers/dipjes sterkte er mee!,
    m
    Maar het is heerlijk weer.. dus anders misschien even proberen van de zon te genieten? de mooie dingen in het leven? (dat helpt mij teminste altijd haha) muziekje aan. anti dip ;)

hier wel goed geslapen. en voetbal gekeken, vond dat ze het best goed deden voor het 2e keus team. en nu op naar zaterdag!

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Och wat jammer dat ze net thuis zijn... kunnen ze niet ergens heen te spelen? :D Sterkte meid vandaag!

Ik voel me goed, ik heb heerlijk geslapen (sorry :oops: ) en dan merk je toch direct het verschil!

ML, heb je Yaron net gebeld?

Deel Deze Pagina