Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geeft niet hoor, 38 weken vind ik een minder grote mijlpaal dan 37 weken omdat je dan thuis mag bevallen.
    We lief van jullie dat er aan gedacht wordt. :oops:

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik weet niet of de oudste 's middags nog slaapt anders ga je toch even met ze mee een tukkie doen straks?

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb mn tel opgeladen, en 20 euro btg gehaald.. dus nou jah mn buddy verplichting komt helemaal goed ;)

Vind het reuze spannend voor jullie :)
    zo spannend dat ik zelf bijna vergeet ook zwanger te zijn haha.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat zal je dan schrikken van die grote buik ineens als je vergeet zwanger te zijn :)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Silla, ik hoop voor je dat het meevalt en je straks weer lekker met ons mee kan kletsen op het forum.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd met je 36 weken! :D

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) nou.. eerst dacht ik nog dat het de kerst kalkoen was.. maar jah steeds meer mensen vragen of ik zwanger ben ;) :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je zou er bijna harde buiken van krijgen.

Ben jij de rest van de dag thuis?
    Ben vanaf half 2 weg en kom pas om 22 uur weer thuis en heb geen mogelijkheid voor internet.
    Mocht er iets met Patries zijn dan weet ik in ieder geval dat het neergezet wordt. ;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    uhh.. jah volgens mij wel.. misschien dat ik van half twee tot half vier met jor naar de bios ga (ligt er aan of de vk uitloopt of niet) maar ik ben het meeste wel in de buurt, in elk geval.

maar patricia sms mij alleen de bijzonderheden, dus niet alle smsjes die jij ontvangt ontvang ik ook. maar als ze me smst, zet ik het zo snel mogelijk neer natuurlijk! (heb haar ook gesmst, dat ik zelf ook niet te veel contact op neem, voor haar rust enzo)

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

wat een impact heeft dat dan toch soms hè op die kids. al moet ik zeggen dat ik het ook wel spannend vond die eerste nacht en dan nog maar niet over de onweersbuien te spreken.

normaal slaapt maud altijd wel door. ze slaapt sinds 25 mei op haar nieuwe kamer en tot gister was er niks aan de hand. ze sliep gewoon lekker, zelfs door de onweer heen enzo en nou gister. . . ik heb geen idee wat ze nou had.
    wat morris betreft... ach dat was te verwachten, maar die siep wel iets beter als ik verwacht had. alleen om 6.30 was die al klaar wakker ipv zijn 8 uur

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Miss Sil ook namens Patries de hartelijke felicitaties met de geboorte van jullie zoon Gerano! Alle geluk gewenst.

13. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo,

ben ik weer, heb nog even lekker kunnen slapen van 8 tot 10! das echt het grootste voordeel aan verlof! je kan nog even terug!
    ga nu de laatste babywas vouwen, en mn huisje aan kant maken.
    vanavond komt er een vriendin langs, dus das wel gezellig!

nou kom straks nog wel even bijlezen!

doei doei

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

zal ze wel ...
    of zal ze niet de volgende zijn
    ze maakt het lekker spannend zo.
    en sommigen onder ons kunnen dat wel gebruiken (om dde weeen op gang te krijgen) maar anderen niet.
    maar goed
    SILLA heel veel succes vandaag hoop dat het een storm in een glas water is qua controles dan, want je mag verder best bevallen hoor ;)

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

:) :) :) :) :) :)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar de bijzonderheden zijn toch de belangrijkste dingen. ;)

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

kan dat dan? ;)
    kan niet genoeg krijgen van die geur.

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    zeker!, maar als jij tien smsjes krijgt, en denk goh er staat niks op het forum. dan weet je dat ik niet alles ontvang ;)

Maar het komt helemaal goed! gewoon door blijven ademen enzo hé?!

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is inderdaad wel de bedoeling. de oudste (maud is 3) slaapt de ene dag wel en de andere dag niet.
    en vandaag geeft ze al steeds aan dat ze naar bed wil ('t is pas 10:30) dus heb goede hoop.
    zou ook wel goed uitkomen, want heb ook nog verjaardag vanavond.
    en anders zijn ze morgen en overmorgen bij de creche en oma dan slaap ik dan wel bij

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Miss Sil gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gerano!!!!!!!!

Silla, heel veel sterkte met de controles vandaag en hoop dat het allemaal meevalt.

ML, hoop echt voor je dat het nu eindelijk gaat doorzetten allemaal want het klinkt niet echt prettig zoals je het omschrijft.

Hier een beroerde nacht gehad, was zo misselijk dat ik er maar uit ben gegaan om een appel te eten. Daarna ging het gelukkig wel wat beter maar ben nu echt moe! Leek op een gegeven moment zelfs alsof mijn vliezen waren gebroken, tenminste zo voelde het (ga er tenminste vanuit dat het zo zou voelen) maar het bed was gewoon droog dus dat was het niet. Was wel een heel appart gevoel alsof ik leegstroomde zeg maar. Verder ben ik nu weer misselijk dus ga maar eens een broodje maken kijken of dat helpt. Vanochtend bij de bedrijfsarts geweest want had een oproep gekregen en die snapte zelf al eigenlijk niet wat ik bij hem deed. Ik ook niet dus dat was wel weer grappig. Morgen ga ik officieel met verlof dus het was ook totale tijdverspilling om daar heen te gaan maar heb aan mijn plicht voldaan, kunnen ze daar tenminste niet meer over zeuren.

Ga nu snel mijn broodje maken anders gaat er hier iets mis.

Deel Deze Pagina