Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo wat een nieuws van Miss Sil zeg!
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

En silla, ik hoop voor je dat het allemaal mee valt!

Ik heb de rest nog niet echt gelezen want ik ben bloed chagarijnig :evil: De katten hebben alwéér een bos bloemen omgegooid dus weer zo een puinhoop. Grrr en de bel doet het niet want die is kapot. Ga hem zo proberen te fixen aangezien mijn stoelhoezen vandaag komen!
    Verder op zich wel lekker geslapen maar nog steeds last van me neus, echt heel irritant..Nou ik ga ff terug lezen

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Ja van de gel wist ik en het inleiden. Dacht alleen omdat ze niet meer had gereageerd (of ik heb het gemist lees namelijk niet altijd trouw alles terug :oops: ) dat ze haar in het ZH hadden gehouden... Nou wel fijn dat ze gewoon lekker thuis is dan, want dan heb je denk ik toch wat meer afleiding. Nou hopelijk gaat het morgen of overmogen dan toch echt doorzetten voor haar.

Bedankt voor je reactie in iedergeval, ben ik weer bij ;)

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou zo vervelen als de kids een uur terug waren. zo lekker zitten ze nu met de duplo en playmobiel te spelen.
    heb er gewoon geen kind aan.
    maar wel lekker zo

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je echt zo misselijk bent zou je je huisarts om een recept voor Emesafene kunnen vragen. Heeft mij goed geholpen tegen de misselijkheid de eerste 12 weken.
    Weet natuurlijk niet of je nog andere medicatie gebruikt en je dit dan wel of niet mag.

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    TuttiFrutti, mooi dat je nu tevreden bent over een kaartje. Ik hoop voor je dat je vriend het ook ziet zitten, kun je weer een dingetje van je lijstje schrappen :D

Ingrid, heb je al Rennie's geprobeerd?

Wat een gedoe weer, Silla! Ook raar dat zo'n verpleegkundige staat te huilen in het openbaar!
    Maar goed je suiker is prima en dus nu even afwachten wat de uitslagen zijn. Ik hoop voor je dat je thuis mag blijven. En nu eerst maar weer rusten!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ze heeft er bewust voor gekozen om niet meer online te komen omdat ze niet weet of ze de confrontaties trekt met dames die bezig zijn met bevallen of bevallen zijn.
    Dus ik hou haar per sms op de hoogte.

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Kwebbels, lieve katten heb je! :(
    Mijn katten doen het alleen met tulpen, de rest van de bloemen laten ze gelukkig altijd staan!

Geniet van de rust, lovelykids!

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Veraatje...
    Tja vanaf de wachtkamer kon je het niet zien, maar je hoorde het wel al deed ze heel erg haar best om het te verbergen. Maar wat ik zo belachelijk vind is dat ze (verpleegkundige/baliemedewerkerster en gyn) terwijl de wachtkamer vol zit, het voorval gaan uitpraten! Ga lekker in een apart kantoortje zitten ofzo.
    Maar goed het zij zo. Ik begreep van het lab. dat de urine en het bloed met spoed naar de ananlyst gingen maar ben benieuwd wanner die habsnurker van een gyn mijn gaat bellen.
    Kep mannetje wel gebeld dat ie rekening moet houden dat ik evt. wordt opgenomen dus dat ie wel standby moet staan hihihihi

9. Miss Sill van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje :) geniet ervan.

Silla heel veel sterkte in het ziekenhuis en hopelijk valt het allemaal mee en hoef je straks niet opgenomen te worden

Verder niet veel onthouden, sorry.
    Hier ook een beroerde nacht gehad. Weer ontzettende krampen onderin mijn buik alsof ik mijn periode krijg. Kotsmisselijk en mijn hele onderlijf doet nu pijn alsof de zenuwen in benen afgekneld worden. :(
    Mijn man heeft steijn even naar mijn ouders gebracht zodat ik nog wat kon slapen, maar dat lukt me niet. Kan niet meer lekker liggen, dus rij zo die kant maar is op.

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    HIHI ja dat hoop ik ook. Ik ben vaak van het originele terwijl hij vaak zoiets heeft, doe niet te moeilijk ;) Gelukkig hebben we het er al over gehad, dus denk dat het wel bij allebei aansluit...

Silla wat een drama zeg. Inderdaad wel typisch dat ze zich in het openbaar laat gaan en dat jij als "patiënt" er min of meer tussen komt te zitten. Niet geheel professioneel. Hopelijk heb je snel de uitslag!

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Maar je hebt haar wel verteld dat Miss Sil is bevallen?

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He bah meid. dikke knuffel. hoop dat je je snel beter voelt weer.

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Christiea, vervelend zeg zo'n beroerde nacht! Doe maar rustig aan vandaag in zoverre het mogelijk is!

14. kwebbels

ML; Ik zou er ook niet gerust op zijn als je moeder wegging! Enne Yaron mag je lekker uitfoeteren hoor. Dat is je goed recht ;)
    Degene met een mijlpaal; Gefeliciteerd!
    Tuttifrutti; Fijn dat alles goed was bij de verlos!
    En over voetbal; ik heb het wel gekeken met de nintendo ds in mijn handen en af en toe een blik op de tv. :)
    Niesje; Leuke kamer voor damian! En de babykamer is ook errrug leuk :p
    \MvP; Pff zonder stroom, dat is verschrikkelijk irritant..En heb je nog een reactie gehad van de au pair? Is het eigenlijk een NL au pair?
    Silla; Laat je maar lekker verwennen! Ik ga duimen dat de uitslag goed is!

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Silla: wel erg onprofessioneel zeg om dat niet binnenskamers te houden. Nu was jij er de dupe van en dat mag natruurlijk niet.
    Lekker zeg, naar de pedicure. Geneit er maar van. Zou ik ook wel s zin in hebben.

16. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Miss Sil, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Schreef ik gisteren nog dat het bij mij nog helemaal niet aan het rommelen is....heb ik vannacht de halve nacht wakker gelegen met een soort van ongie-krampen... :(
    Zou dat het indalen zijn? Want dat was vorige week bij de gyn. nog niet echt het geval....

Ik wilde eigenlijk vandaag nog ff naar H&M, maar weet niet of ik dan nog positiekleding zal gaan kopen of niet.....
    Doen jullie die de eerste tijd na de bevalling nog aan eigenlijk? Ik vrees dat ik niet meteen in mn eigen kleding pas... :confused:

17. kwebbels

Dank je meid...En het erge is, we moeten al een nieuwe vloer omdat deze toentertijd niet goed gelegd is. Dus hij ziet er gewoon niet uit...Door al die rare streken van de katten (omgooien van drinkbakjes, glazen en nu dus weer bloemen) komen er overal naden! Maar ja ik zie het niet zitten om nu nog ''ff'' een nieuwe vloer erin te leggen. En zulke dingen worden ook altijd uitgesteld, helemaal als je man in het buitenland werkt :(

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

silla vragen gewoon stellen hoordaar zit die gyn voor. je moet toch rustig de laatste loodjes af leggen. en qua slapen ik denk dat ik er morgen qua vermoeidheid ook meer last van heb, maar vandaag baal ik er gewoon van dat de nacht anders ging als dat ik wou
    habsnurker? :) dat woord kende ik nog niet

christiea doe maar even lekker rustig aan nu kan het nog even. je man heeft vanochtend steijn niet voor niks weggebracht.

19. kwebbels

Ik zou geen positiekleding kopen voor die paar weekjes..en ik zal ook niet direct in mijn eigen kleding kunnen maar goed ik zal de eerste paar dagen gewoon een pyama pak aandoen zeg maar..Van de hunkemoller ofzo. Die zijn best degelijk en zitten ook niet te strak. En dan maar bidden dat ik snel mijn eigen kleding weer aan kan :)

20. kwebbels

Christiea; doe maar lekker rustig aan vandaag! Enne probeer anders toch nog even lekker in bed te gaan liggen..Met een boek erbij ofzo. Dan rust je ook al lekker uit..

Deel Deze Pagina