Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Miss Sil: Van harte gefeliciteerd met Gerano!!!
    Wat gaat dat snel ineens zeg. Eerst moest je naar het ziekenhuis voor een draaipoging en enkele uren later lig je ineens met die kleine in je armen. Bijzonder!

Ik heb gister nog wel een rokje gekocht bij de H&M maar eentje met elastiek, waar ik na bevallin gook nog gewoon in kan. Beetje zonde om voor die paar weken nog nieuwe garderobe aan te schaffen (al is het wel leuk).

Gister in de prenatal ook weer zeer leuke dingen gezien voor die kleine. Ik kan wel blijven kopen. Heb nu echt allemaal stoere jongenskleren gekocht (met paar neutrale pakjes) dus als de echo's het verkeerd hebben........ dan wordt het een hele stoere meid :)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja die kleertjes, echt zo leuk! Bij de prenatal hier hebben ze zo een uitverkooprek staan en daar hangen nu zulke leuke gele overjurkjes! Ik moest mezelf echt dwingen om er voorbij te lopen want ik heb al verschrikkelijk veel kleding... :rolleyes:

3. kwebbels

Oke de bel doet het weer, maar ik weet dus niet hoe laat de stoelhoezen komen! Nu zit ik lekker aan huis gekluistert...Ik wil niet het risico lopen dat als ik ff de deur uit ben dat ze er dan staan! Pff Naja het moet maar.. :rolleyes: Mijn chagarijnige bui is alweer over..heb net mijn man gesproken en die weet me op de een of andere manier, hoe chagarijnig ik ook ben, weer op te vrolijken :D

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Kwebbels, wat een techneut ben je!
    Ik vind het juist vreselijk om het huis uit te gaan tegenwoordig!

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje silla wat een gedoe in het ziekenhuis zeg. Hopelijk hoor je wel snel de uitslagen.
    tuttifruti hopelijk vind je man het kaartje leuk!
    Christea, lekker rustig aan doen!
    Bd81, ik moet me ook steeds inhouden hoor om niet nog meer kleertjes te kopen. dat zou wat zijn inderdaad als het toch een meid wordt. nou ja niets mis met stoere meiden, toch!

6. kwebbels

Jij ook al?
    Ik voel me zo verschrikkelijk bekeken met mijn buik. En dan die vragen ''hoelang nog'' terwijl je dat al 10000 keer tegen ze gezegd heb. Of ''Laatste loodjes he''. Of ''Heb je alles al klaar''. Het lijkt wel alsof ze over niks anders meer als baby dingen kunnen praten tegen mij..Maar goed lopen word sowieso al zwaar en ik kom dus ook niet echt verder als de supermarkt :) En zelfs dan ben ik al kapot als ik weer thuis kom!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    En dan voroal de opmerking "Goh jij zal het helemaal wel zwaar hebben" als het net iets warmer is dan normaal ppfffff......
    Uh nee hoor gaat hartstikke goed.
    Weet wel dat ze het allemaal goed bedoelen, maar wordt er soms ook wel gek van.

En dan ook nog het jongen - meisje verhaal. Nou jullie zien het allemaal wel wat het word. Nog maar een paar weken geduld en dan weet je het.
    Sommige mensen......

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Heel herkenbaar! Vandaar dat ik liever mijn eigen ding doe thuis!

Oh, ik zie net wat foto's langskomen bij de juni-mama's.... ik wil ook zó graag!

9. kwebbels

Ja inderdaad zodra het zonnetje schijnt ''god meid je zal het wel zwaar hebben''. Net of we het niet kunnen verdragen ofzo :confused: :) Ik zeg dan '' Ja dat klopt nog ff en ik val dood neer '' (sarcastisch dan he) maar dan zie je ze kijken en dan is gelijk de mond gesnoerd :)

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahaha ja sommige mensen doen net of het altijd maar verschrikkelijk is om zwanger te zijn. Nou soms denkik wel eens, mag van mij wel voorbij zijn maar 9 van de 10 keer vind ik het heerlijk (alhoewel ik nu wel uitkijk naar de kleine hoor!)

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo Silla, lekker stressvol zh bezoekje lees ik zo. Net waar je op zit te wachten om midden in een arbeidsconflict te komen.

Zeg kwebbels, hoe weet je dat mijn kamertjes mooi zijn geworden? hihi

Lee, whoehoe jij ook 38 weken, binnen nu en een maand gaat het gewoon écht gebeuren!

Lovelykids, hopelijk gaan je kids lekker tukken vanmiddag, het tukje van Damian is hier nog heilig, heerlijk even wat tijd voor mijzelf.

12. kwebbels

Maar ja ik voel me af en toe best nutteloos hoor..Ik bedoel wat doe ik nou helemaal op een dag. Snappen jullie wat ik bedoel? Ja een beetje huishouden enzo en op het forum. Maar verder weinig...terwijl ik altijd elke minuut vol gepland had zeg maar..Maar straks zullen we het weer druk genoeg hebben.
    Veraatje lief he, ik wil ook zoooo graag..
    Ow ja heb het er nog met mijn man over gehad, dit is zijn laatste verre ritje en als ze dan nog het lef hebben om hem ver weg te sturen dan zal dat toch niet gaan want dan is die OPEENS zijn sleutels kwijt, of zijn OPEENS zijn banden lek :) :) En daar was die het wel mee eens haha.

13. kwebbels

Hahaha Niesje sorry helemaal in de war :oops: Ik moest verschrikkelijk veel bijlezen ook...maar ik had echt een kamertje gezien, maar van wie nou ook alweer :confused:

14. kwebbels

Ja soms kijken ze naar je alsof je een hele ernstige ziekte heb inderdaad :rolleyes:

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi meiden. Hebben we last van de hormonen? :)
    Ach, mensen bedoelen eht altijd heel goed en lief, maar het kan soms idd wel s vervelend zijn om weer voor de zoveelste keer hetzelfde te moeten zeggen.
    Morgen heb ik de verjaardag van mn nichtje met een hele puist familie en vrienden daar. Weet nu al dat het veel over mij, dat wil zeggen mijn buik, zal gaan :)

16. kwebbels

Ach ja de hormonen, hou daar maar over op. Zat net nog te janken omdat de bel het niet deed tegen mijn man :oops: :confused: Die wist ook niet wat ie mee maakte :)
    Ook als mijn schoonmoeder belt dan vraagt ze ''Hoe is het ?'' En dan zeg ik ''Ja goed en met jouw''? en dan zegt ze altijd: ''Ja met mij ook hoor maar ik ben niet zwanger he''. Oftewel ik mag niet aan haar vragen hoe het gaat want zij is niet zwanger :) Beetje maf

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tuuuuuuuurlijk.

18. kwebbels

Zal Miss Sil nu nog lang in het ziekenhuis moeten blijven. Omdat ze een keizersnede heeft gehad wel natuurlijk maar moet daarna de baby nog blijven omdat ie toch ietwat te vroeg is geboren? Want vanaf 37 weken mag je thuis bevallen dus lijkt me sterk als hij daarna nog moet blijven toch?

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ff gegluurd. Echt wel leuke foto's. Dan gaat het wel kriebelen he.
    Er lopen er daar echt veel overtijd. Lijkt me zo waardeloos.

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga ff eten met de kids en daarna hopelijk dutten
    dus tot later

Deel Deze Pagina