Mooie babykamer, Lee! Silla, veel plezier bij de pedicure! Misspiggle, vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Ik ga even een filmpje kijken!
Voor Kenia is het een verplichting dat je daar een half jaar gaat wonen en daar sta je dan ter plaatste onder controle. Als je oké bent bevonden, mag je na 6 maanden met je kleintje naar huis toe. Zij hebben mede daarom ook specifiek voor Kenia gekozen: de wachtrij voor Kenia was niet zo heel groot, omdat de meeste mensen niet zomaar even een half jaar naar Kenia (kunnen) gaan.
Verder weinig bij kunnen lezen van de 40 pagina's die geschreven waren. Wel las ik dat Miss Sil inmiddels is bevallen: dus meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Verder ziet er het helaas naar uit dat ik zodra ik met verlof ben, ik voorlopig nog geen internet heb. Manlief heeft net Telfort gebeld en ze hebben dus nog geen nieuw modem toegestuurd :x , wat ze dus wel binnen 10 dagen zouden doen! Maar nee hoor: ze hebben nog niet eens gekeken of ze het probleem kunnen verhelpen :x . Misschien dat we het modem volgende week binnen hebben, maar beloven doen ze niks. En wij ondertussen wel betalen, voor de volledige maand, terwijl we 2 weken daarvan onbereikbaar zijn geweest. Maar daar gaan we later wel met ze mee over in discussie! Eerst maar eens een nieuw modem.
Bedankt voor jullie leuke reacties op de babykamer. Enne bd81, vind het altijd wel prettig hoor als mensen eerlijk zijn Hoe doe je dat eigenlijk met je paard nu? Ik doe nu echt niets meer met mijn verzorg paard. zelfs stappen aan de hand is geen goed idee meer. ik hou hem echt niet bij....
Sorry had helemaal niet erop gereageerd, maar wat ontzettend leuk zeg dat ze een kindje toegewezen hebben gekregen. Das best pittig een half jaar daarheen. Kan me voorstellen dat je je kindje ook gelijk aan iedereen wil showen... Aan de andere kant wel heel gaaf dat je zo even aan de cultuur kan ruiken waar jouw kindje vandaan komt! Gefeliciteerd met je nichtje in iedergeval!
bd81 ik vroeg me ook af wat jij nu met je paardje doet. De mijne staat heerlijk op de wei en wordt door m'n verzorgster zowiezo 3 dagen in de week gereden en als ze kan gaat ze extra. Ik ga zelf alleen af en toe even lekker kroelen en poetsen, maar zin en puf heb ik niet. Was wel benieuwd hoe andere dat met hun paard nu doen. Mis het rijden wel hoor. Ben ook wel aan het aftellen, maar ja het is zo moeilijk te voorspellen hoelang het ongeveer na de bevalling duurt eer dat je er weer op kan... Misschien toch maar een stelgelpads aanschaffen Jij doet dus ook niet veel meer met je verzorgpaardje Lee begrijp ik?
Lekker geslapen hier... Maar kon amper wakker worden zo diep sliep ik, maar moest er toch uit want Leroy wasom half 1 vrij. En hij kwam thuis met zijn verkeersdiploma en dat na zijn avontuur dat ie verdwaalde Pfff m'n zusje belde nog, gaat ze allemaal problematiek van de familie bespreken enzow, ik zeg jah heb ik nu geen zin in weet je ben ik nu niet mee bezig en anders ga ik me er weer druk om maken... Was ze helemaal boos jah aan wie moet ik het anders kwijt dus toen lulde ze verder, gelukkig kan ik dingen van mijn schouders laten glijden maar leuk vind ik het echt niet van r... Hou ff rekening lijkt me, maar owkee... Ik ga zo maar eens lekker douchen, echt zin in. Dan lekker een maskertje Ik heb weinig te doen in huis verder dus zal wel weer op het forum verschijnen...
ja helemaal zelf bedacht. heb eerst een en ander op papier uitgewerkt en toen dus op de muren. was nog een leuk werkje hoor al die vlakken uittekenen, maar goed. ik hou me dan altijd maar het uiteindelijke doel voor ogen. tuttifrutti, ik doe inderdaad niet echt meer iets met mijn verzorgpaardje. doordat ik vorig jaar lang ziek geweest ben zijn er nu zo ie zo twee andere meiden die hem nu ook doen. hij loopt dus nog 3 e 4 keer per week en verder staat hij heerlijk op de wei. eigenaar zelf (oudere man) doet er niet echt veel meer mee. ga ff lunchen. heb weer een broodje gebakken. jammie!
Ppfff, wat is er sinds gistermiddag weer een hoop gekletst hier! Miss SILL, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE GERANO! Hoop dat alles goed gat met jullie en dat jullie snel naar huis mogen om te genieten. Ingrid, hoop dat je morgen goed nieuws krijgt wb suiker. In ieder geval kan je vanaf morgen ook gaan genieten van je verlof. Succes met de misselijkheid. Silla, wat een gedoe in het ziekenhuis, echt heel onprofessioneel. Hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden, succes vanmiddag ML, die taart klinkt helemaal super. Kan hem op internet niet vinden (of ik kijk weer's met m'n neus) Gefeliciteerd met je 38 weken! Athina, gefeliciteerd met je collegaatje. Maffe wending zo hoor. Essie, lullig van Telfort dat ze vanalles beloven maar ondertussen.... hoop dat de modem snel binnen zal zijn. Sann, hoe te ontspannen? Ja da's een goede vraag. Ik ga af en toe naar een masseuse,m een heerlijke ontspanningssessie van anderhalf uur en je bent daarna weer helemaal als nieuw. Thuis kan ik me ook moeilijk ontspannen. `is altijd zo veel te doen, en ik heb ook geen rust in m'n donder. Lee, gaaaaaaaaaf jullie kamertje! Ben gek op kleuren, kan me niet kleurig genoeg zijn. (helaas vind jeroen wit de mooiste kleur en moeten we altijd een compromis zoeken) Is het trouwens behang of hebben jullie de muren zo geschilderd met die blokken erop? MvP, wat een gedoe nogsteeds met het vinden van een goede au pair. Als ik het zo begrijp zoeken jullie een studente, die het als bijbaantje wil doen. Bedoel je dan een francaise die tussen de college uren door bij jullie komt of iemand uit het buitenland? Het ex-vriendinnetje van m'n broertje is in NL een jaartje au-pair geweest (ze was amerikaanse) Ze verdiende 300,- per maand, kreeg een telefoontje en elke maand wat bel tegoed, had kost en inwoning, en ze werkte 4 hele dagen ( ging om 1 baby en 2 jongetjes die al naar school gingen). Op vrije dagen mocht ze een autootje gebruiken. Was allemaal geregeld via een nannie bureau in NL. Dus 700 vind ik wel erg veel om maar een paar uurtjes jullie bij te staan met 1 kindje. Hoop dat jullie er toch nog uit gaan komen, heeeeel veeel suces.
Vanochtend trouwens naar de vlos geweest voor de apk, alles was weer goed. Maar ze twijffelt over hoe Kruimeltje ligt (ik zelf ook). Moet nu dus zsm een echo laten maken. Ik dacht dat de kleine nog tot week 36 kon draaien maar volgens haar is m'n buik zo klein en strak dat ze niet zo lang wil wachten met draaien mocht hij verkeerd liggen. Ook bij haar had ik steeds weer harde buiken, moest allemaal adem oefeningen doen om m'n buik een beetje te ontspannen voordat ze kon gaan voelen, maar zodra ze een beetje duwde werd die weer hard. Moet meer rust nemen volgens haar, jaja, hihi waar heb ik dat eerder gehoord.
Taart staat niet op de site van Jamin maar ik zal er morgen een foto van maken want dan kan ik m ophalen...
Wat 'n drukte vandaag... kan 't bijna niet bijhouden De kleine van Sil lag bij haar op de kraamafdeling, hij was klein maar fijn zoals ze zelf zei, maar geloof ik niet in de couveuse hoor en omdat hij met 37 weken precies was.. Ik heb nog niks gehoord maar zal haar na m'n werk 'n smsje sturen hoe 't gaat.. En de felicitaties doorgeven Heb er gewoon de kriebels van ik wil nu ook gaan bevallen stiekem...
Ik heb nog niet terug gereageerd omdat ik nog niet de juiste woorden heb gevonden haar op haar plaats te zetten oid. Wel ondertussen bezig andere oplossingen te zoeken, want ik zit nog steeds met die 8 wkn schoolvakantie van Pien!
nope ben nog aan hat brainen wat ik haar terugschrijf.....eigenlijk ben ik psst off maar goed dat kun je moeilijk schrijven toch
kan me voorstellen MvP. Hopelijk vind je snel een andere oplossing. Penny, ja ik heb de mazzel dat mijn mannetje ook helemaal kleuren gek is. Hij laat me ook meestal de vrije hand hierin. Ik weet nog toen ik tien jaar geleden voor het eerst bij hem thuis kwam zijn hele huis oranje en groen was. Ik dacht gelijk, die laat ik niet meer gaan ... Het is trouwens geen behang. Ik heb het zelf bedacht en geverfd.
Lee: eerlijkheid duurt het langst toch hihi. Wat betreft mijn paard; eerst reed een ander meisje hem omdat haar paard een blessure had. Nu is haar paard weer redelijk hersteld en rijd ze dus nog maar zelden mijn paard. Een voordeel, he is lekker weer en ze staan nu dus hele dagen op de wei. Heb maar besloten dat ik het gewoon lekker zo hou tot ik er zelf weer op kan. Voor de rest inderdaad beetje poetsen en iedere dag even op bezoek om te knuffelen en dat bevalt mijn paard ook prima (lang leve lui lekkerland hihi). Reed eerst wedstrijden maar sinds vorig jaar gestopt. Aangezien paard al wat ouder begint te worden hierna alleen nog maar recreatief rijden. Heb het straks toch druk genoeg! Mis het wel soms hoor, zeker als het mooi weer is en ik zie er een paar een buitenrit gaan maken..... kriebels!
HIHI ja ik ken dat, bloed kruipt waar het niet stromen kan (of hoe ging dat spreekwoord ook al weer...) Even een brutale vraag, maar wat zijn jullie ongeveer aan kaartjes en enveloppen (gewoon helemaal af) kwijt? Ben benieuwd naar de stuk prijs, want iedereen heeft natuurlijk een ander aantal...