Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Oooow ja, moet ook echt nog heel veel plassen. Heb bijna mun fles vol voor MVM voor vandaag. Ben grootvoorziener ;).

xxx

2. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Gezellig hier blijven dan ;).

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik doe niet anders! :D

Hebben jullie ook last van zo'n raar hol gevoel in jullie lichaam? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Het voelt een beetje als misselijk aan (niet overgeven) en als ik dan wat eet is het over, maar na een kwartiertje is het gevoel er al weer.

:( Sorry, voor mijn duidelijke uitleg, misschien begrijpen jullie wat ik bedoel.

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
  5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik voel me ook een soort van misselijk, soms het gevoel dat ik moet overgeven. Als ik bijvoorbeeld net gegeten heb of als ik 's ochtends wakker wordt..

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Tuurlijk wil ik vertellen hoe het is, maar het ik weet niet of het morgen weer anders is, snap je?

Mijn bloeden is weer minder geworden, dus dat is natuurlijk altijd beter. Gisteren was het na elke toiletbezoek rood, maar anders dan een ongesteldheid. En nu is het dus weer minder en eigenlijk hoop ik dat het nu wel een keer ophoudt.

Zoals ik zei, ben ik heel realistisch, het is gewoon pril en als je lichaam het afstoot ligt het niet aan jezelf, maar dat is de ontwikkeling gewoon niet goed, kan gebeuren. Alleen kan ik het me wel voorstellen van mensen die heel lang bezig zijn geweest of door middel van een ifv poging zwanger zijn geraakt, dat zij heel angstig zijn, zou ik ook zijn.

Wat ik nu wel weer denk (heel stom misschien) stel dat mijn lichaam het probeert af te stoten en het lukt niet, waardoor de baby wel groeit maar dat er iets mis mee is... Omdat ik dus de hele tijd bloed. Maar aan de andere kant zijn er vrouwen die gewoon een soort van ongesteld zijn tijdens de zwangerschap, en misschien heb ik dat wel.

Het enige voordeel eraan is dat ik toch niet op de twaalf weken echo hoefde te wachten :D

7. kwebbels

Pf, beginnen ze bij de buren in de muren te boren...zijn aan het verbouwen :x Ook niet echt bevordelijk, wou net op bed gaan liggen

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb alleen het gevoel dat ik echt moet overgeven als ik alleen al aan eieren denk! Ik maakte altijd regelmatig een eiersalade voor op een stukje stokbrood om 's avonds even lekker op te eten terwijl we een filmpje kijken, maar nu....... :confused: BAH

9. kwebbels

:) Gek is dat he. Kunnen jullie trouwens ook zo dramatisch doen? Soms doe ik zo dramatisch tegen me vriend en achteraf heb ik echt zoiets van '' Was dat nodig?'' :confused: Ik begin ook heel vaak te huilen om niks :rolleyes:

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Bloem, ik vind het wel heel knap dat je zo denkt!
    Bij mijn ma wist ik ook wel diep in mij dat het goed was zo, dat er ook iets mis was met ons kindje, maar het deed wel ontzettend veel pijn!

Ik zou mij niet druk maken dat het lichaam het niet af kan stoten. Ik denk niet dat het zo in elkaar zit!

11. Goed plan!

Ondertussen ben ik ook aan het werk, maar dat is computerwerk dus ik kan steeds blijven koekeloeren op het forum ;)

En drinken, dat is niet normaal. Ik drink liters kruidenthee. Heb met boodschappen doen maar 4 nieuwe smaken gekocht. Kan ik er weer een week tegenaan. De flessen die ik vandaag naar MvM bracht waren dan ook topzwaar. Weer een heel klein beetje medicijn bijelkaar gepiest. Heb mij laten vertellen dat er 1 zwembad urine nodig is om 2 injecties te maken. Dus drink maar lekker door ladies.

En Vera, ik begrijp wat je bedoelt met de misselijkheid. Dat heb ik ook 's ochtends of als ik een tijdje niet meer gegeten heb.

12. kwebbels

Bloem, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! Lijkt me waardeloos om in zo een onwetendheid te zitten.,,

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Morgen komen mijn schoonouders dineren.
    Ze zijn volgende maand 35 jaar getrouwd en ze krijgen morgen het menu voorgeschotelt wat ze 35 jaar geleden voor hun gasten hadden bedacht.
    Vier gangen dus ff aanpoten maar het zal vast wel lekker smaken.

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat dramatische heb ik niet zo veel last van. Ik moet ook zeggen dat mijn man superlief voor mij is de laatste tijd.
    Huilen heb ik dindagavond flink gedaan na de slechte berichten hier op het forum. Ik kon gewoonweg niet ophouden met huilen.

Ik merk wel dat ik minder geduld heb en dat is toch wel lastig als je voor de klas staat. Soms denk ik aan het eind van de dag wel dat ik wel wat liever voor de kids had mogen zijn!

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Owww bah, dat is ook niet leuk :S
    Ik kwam vanmiddag uit werk en wou een stokbroodje gezond. Nu zag ik daar ook een soort van frikandel liggen alleen dan dikker, en die moest ik gewoon hebben had ineenkeer zo'n zin in een frikandel :D Dus ik dat ding kopen en neem in de auto een hap, heerlijk dacht ik nog... maar bij de tweede hap kwam ik erachter: was het zo'n heet ding, jeeeeeegggghhhhh.

16. claud27

claud27 Actief lid

13 aug 2007
    129
    0
    0
    hoi dames,

ben er ook nog maar ben meestal te moe om wat te schijven,als ik ga zitten val ik in slaap.
    lees wel iedere dag alles mee.
    gelukkig ben ik niet meer zo misselijk heb wel vaak een honger gevoel dan moet ik echt eten anders word ik misselijk.

xxx claudia

17. kwebbels

Mijn vriend is helaas weg het weekend, voor zijn werk. Hij kan zondag thuis komen of het wordt woensdag zoals hij het vertelde, scheelt niet veel hoor. Zondag of woensdag :) :rolleyes: Ik ga denk ik lekker rustig aan doen. Normaal zitten we het weekend standaard in de kroeg maar ik voel me niet lekker om nu te gaan. Ook word ik die opmerkingen zat van '' Jij geen wijntje? :confused: , ben je ziek ofzo? ''. Dat wil ik liever voorkomen, roep al 2 weken dat ik het wat rustig aan wil doen... :)

18. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Fijn Bloem, minder bloed=meer hoop, denk ik. En ik geloof ook niet dat je bang moet zijn dat je lichaam het niet af kan stoten. Ik ken trouwens ook een paar meiden die gewoon ongesteld werden tijdens de zwangerschap. Wie weet.
    Wanneer krijg je nou je volgende echo ook alweer? Weet het niet meer en truglezen is zoon eind ;). Zal wel extra spannend zijn.
    Mijn schoonzusje heeft ook echt een paar dagen flink gevloeid, heeft ze me ook laten zien, ik schrok er wel van, Maar zij is nu al ruim 20 weken zwanger en het gaat supergoed. Maar het is natuurlijk wel moeilijk om ervan te genieten zo.

xxx

19. Jippie! Het wordt weer wat drukker. GOGOGOGO girls :whistle:

20. kwebbels

Dat is vervelend, slaap jij net als ik ook wat overag?

Deel Deze Pagina