goedmiddag hier weer een slome susanne. slecht geslapen en nog steeds zon ongi gevoel in mijn rug. beetje ongemakkelijk van maar goed. Miss sil: meid, van harte met je zoon Gerano. aparte naam, nog nooit eerder gehoord. MvP: jeetje wat een gedoe met die au-pair. 700 is echt mege veel. niet doen hoor. Penny: laten we hopen dat je kindje toch goed in je buik ligt en dat er helemaal niet gedraaid hoeft te worden. lijkt me zo pijnlijk, en ik heb al een hele gevoelige buik. ben blij dat mijne met hoofdje beneden ligt. ML: beviel t een beetje, zon hoog bed. mijn bed kan niet omhoog dus ik laat m lekker zo staan. is nu 55 cm hoog. heb bij t voetenend poten die wel op klossen kan maar t middenstuk en hofdend zou dan op kratten moeten en dan echt op t uiteinde van zon krat, nou sorry maar mijn bedje is ff te duur om m op goed geluk neer te zetten. dan maar niks eronder. vind m hoog zat zo en gefeliciteerd met leroy zijn verkeers diploma. senn en patricia: hopelijk haalt t strippen iets uit en mogen jullie ook snel jullie kindje vasthouden. en meiden met de 37 of 38 weken grens gefeliciteerd. ik heb nog niet eens de 35 weken grens gepasseerd duurt mij echt een beetje te lang nu, helemaal met die zeurende rug van mij. Silla: hopelijk zijn je uitslagen goed en hoef je niet opgenomen te worden. ZH is zooooo saai. voor de rest ben ik t helemaal kwijt. neem me niet kwalijk als ik niet op jou gereageerd heb, ik ga nu voor mezelf een lekker bakkie koffie zetten groetjes susanne
om eerlijk te zijn geen id, kaartje koste zelf 97 ct maar hetgene wat erbij komt weet ik niet aangezien het in 4 talen gedrukt word.....maar het zal om en nabij de 300-400 euro liggen. Maar dat kan ons eigenlijk niet schelen......het is een eenmalig belangrijk iets, niet iets wat ieder maand terug komt!
Mis Sil: gegeliciteerd met Gerano! wat een aparte naam! rust maar lekker uit in het ziekenhuis en geniet van je mannetje! ML: vervelend zo'n drukkend gevoel van onderen. Hier zou het van mij wel mogen....uk is nog niet ingedaald of niks en ook ik ben 38 weken... sterkte met de nare gevoelens. Hoop dat je mams snel weer terug is en je verder kan steunen. Lovelykids: jij hebt een bezig nachtje gehad! hoop dat je vandaag nog even rust kunt nemen. San: gewoon klagen hoor! Veraatje: wat klink je weer lekker opgewekt! heerlijk. Niesje: dus de eerste nacht heeft Damian goed geslapen in zijn kamer. Heeft hij nu nog een ledikant of een peuterbed? Silla: spannend voor je! hopelijk valt het mee of zet de bevalling door.... raar trouwens dat een assistent en een gyn gaan ruzieen. tuttifrutti: lekker dat je zelf alvast tevreden bent over het resultaat van je kaartje. Als er al maanden denkwerk inzit... op je vraag voor de kaartjes: ik geloof dat wij rond de 1,25 euro zitten voor kaartjes...maar zeker weten doe ik het niet helemaal. Christie: rustig aan doen, vervelend die pijn. patricia: ik heb nog wel een tijdje in mijn zw.kleding gelopen na de geboorte van Nick. buik moet toch even terug in model zeg maar en alle kilo's zijn ook niet ineens verdwenen. kwebbels: volgens mij heb ik die jurkjes ook in een foldertje van de prenatal zien staan... San: nee bedankt ik ben ze ook liever kwijt dan rijk. Essie: wat ontzettend balen zeg telfort heeft echt lekkere service! Lee: leuke kamer! Zo vandaag controle in zkh gehad. bloeddruk 105, dus ik kneep hem wel even of ik toch weer moest blijven. Die verpleegkundige muts kon mijn bloeddruk niet goed horen en toen moest ik iedere keer mijn vuist samenknijpen en loslaten. Ja...lekker druk zetten, daar stijgt mijn bloeddruk wel van ja. Gelukkig had de gyn zoiets van op 1 meting neem ik je niet meteen weer op. Laat ze het morgen thuis maar weer rustig controleren en dan kijken we wel weer verder. Hij gaf verder aan dat hij wel tevreden was omdat bloeddruk redelijk stabiel bleek en dit meer wijst op aangeboren hoge bloeddruk dan op een komende zw.vergiftiging ook omdat urine en bloedwaarden verder prima blijven. en verder moet ik het dus gewoon uitzingen....inleiden zullen ze niet gaan doen tenzij er echt noodzaak toe zou zijn en dan is waarschijnlijk een KS toch de eerste optie tenzij ik al ontsluiting heb. en een KS heb ik zelf weinig zin in als het niet perse noodzakelijk is.
Ik had ook veel kaarten alleen ben ik gaan schiften. Alle mensen en familieleden eruit gegooid waar ik verder niet veel mee praat en naar Yarons familie hoeft er ook neits dus ik kom uit op 50 kaarten en ben 57 euro kwijt.
In totaal 203 euro voor 75 kaartjes. Inclusief enveloppen, en sluitzegels. En de kaartjes zelf zijn best wel luxe, beetje gebroken wit glimmend en bestaat uit meerdere onderdelen. Oeps.. als ik't zo uitreken is 2,70 per stuk... best duur eigenlijk maar vond ze zo mooi
Lee, gaaf hoor je babykamer, ik hou wel van kleur en heb zelf ook niet bepaald een standaard babykamer (zal vanavond ff foto's erop zetten) Maar wat een werk zal het geweest zijn zeg omdat allemaal te verven. Tuttifrutti, wij zijn 78 euro kwijt voor 56 kaarten (inclusief drukken, enveloppen en verzendkosten), Oja en er zit dan ook een poster van de kaart bij. Penny, hopelijk ligt je uk lekker met zn koppie naar beneden. Wel leuk dat je nu nog een echo krijgt. Duikster, Damian had een juniorbed, maar sliep daar zo onrustig in dat hij weer terug ligt in zijn ledikant en daar slaapt hij gelukkig weer erg goed in. En ach dat juniorbed komt dan vanzelf wel weer, de baby gaat toch nog eerst in zijn wiegje. Enne je houdt het wel spannend zo met je bloeddruk zeg, jij zal ook wel blij zijn als de kleine zich aandient.
Ten eerste Mis Sil, gefeliciteerd met je zoon Gerano. Wij zijn ongeveer 110 euro voor de geboortekaartjes kwijt, we hebben er 50 van besteld. Verder ben ik hier niet zo heel erg veel op het moment want mijn moeder ligt in het zh, zij heeft een herseninfarct gehad en nu in mijn verlof ben ik ook drukker van ooit....terwijl ik me toch had voorgenomen dat ik tussen de middag lekker rustig zou gaan liggen...mwah lukt nog niet echt
Wij zijn iets van 250 euro kwijt (drukken,kraartjes, evrzenden) voor 50 kaartjes. Ja duur ik weet het maar het is wel een bijzonder kaartje (wij houden nu eenmaal van bijzondere dingen.....) We wilden eerst ook een mini shirt als geboortekaartje nemen, maar uiteindelijk vonden we dit kaartje toch leuker. Kaartje is iets blijvends en kan de kleine straks ook nog in een boek doen, shirt gaat wat moeilijker natuurlijk!
Hi ladies, Kep bijgelezen maar ben zooo moe dat ik niets vasthoud (behalve vocht ) Mijn voetjes zijn lekker verwend, zit echt een mega knal kleur op mijn nageltjes (beetje metalic Petrol kleur) vond ik wel grappig! hihihihi. Gebeld door de assistente c.q. verpleegkundige, er was wel wat eiwit gevonden maar 't was nog geen + je (?) en verder was alles in orde maar omdat ik aangaf dat ik erg moe was, hoofdpijn had en die harde buiken komen en gaan moest ik niet denken dat door deze uitslag ik rustig achterover moest gaan zitten, maar wel alert moet blijven en bij twijfel toch naar het ZH bellen. Well oke dan! Ik ben gelijk daarna naar de MAC gereden, ik had inene zoooo'n behoefte hihihhi dus zit nu lekker te peuzelen en ga dan lekker languit en kijken of ik nog een tukkie kan doen. Niet te veel klessebessen he? Doegie
Lekker rustig hier, iedereen ligt te tukken zeker haha Liesje, wat erg van je moeder zeg! Sterkte ermee.
Wij zijn ongeveer 120 euro kwijt voor 45 kaartjes.. We hebben gekozen voor een disney kaartje en die zijn dan vaak toch al weer wat duurder... Ik geloof 1.40 per kaartje of zo iets... Ik ben een poging aan het doen om de studeerkamer op te ruimen, maar ik heb het gevoel dat ik er juist meer troep van maak dan dat het was Met andere woorden, het schiet nog niet echt op... Ga toch nog maar weer een poging doen..
Ja was inderdaad een flinke klus! maar goed ben er ondertussen wel redelijk handig in geworden. We hebben in huis al wel lmeer met vlakken gedaan, vandaar. Ben benieuwd naar jou babykamertje! Heb ik zin in koffie met opgeklopte melk, is de melk op... ga dus maar ff halen...
lee leuke kamer ben wel van kleur. we hebben zelf de woonkamer 3 wanden net iets donkerder dan lila en 1 wand echt donkerpaars. de keuken is op de wanden limegroen. onze slaapkamer roze in 2 tinten. morris zijn kamer is 1 wand groen, 1 wand en plafond blauw met wolken en 2 wanden bruin/beige. maud heeft alle restanten op de kamer dus groen, roze, paars en de babykamer heeft 1 donkerroze wand en verder wat neutraler. essie misschien een andere profider nemen of ermee dreigen, want ik vind het geen stijl van hun. penny zul je dan ook niet eens een keer wat meer rust nemen. als de vk het nu ook al zegt buddy kosten kaarten 1,78 per kaart en daar komen nog drukkosten overheen we hebben er 80 dus zal wel rond de 200 euro ergens uitkomen liesje hoop dat het naar de omstandigheden goed gaat verder met je moeder. dat is voor jou ook wel zwaar en nu helemaal lijkt mij. heel veel sterkte silla fijn dat alles voor nu goed is en inderdaad bellen hè als er iets is waar je over twijfelt. nou hier dus wel een poging gedaan om te slapen, maar maud vond het leuk om continu van de kamer af te gaan dus na 45 min van alles geprobeerd te hebben heb ik het campingbedje neergezet. waar ze vervolgens een uur later ook uitgeklommen is en toen stond ze bij mij naast het bed. dat wordt dus morgen veel slapen denk ik
Lovelykids...wat een boef die Maud! Maar kan me voorstellen dat je nu toch wel ff naar een slaapje snakt! Kan ze niet ff bij de buuf op visite ofzo dat je in elk geval een beetje rust kan pakken? Sterkte meis!