Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ga nou ECHT hoor! hihihihi
    Verslaafd ikke..waaraan...'t forum...Nehhhhhhhhhhhh ;)

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

jeetje die jes hoop voor haar dat ze inderdaad morgen weer lekker naar huis mag

essie heb je het nummer dan niet van jullie derde buddy lisette dan kan die het toch plaatsen anders geef me je nummer maar via pb dan wil ik het ook wel voor je doen

lee zal kijken wat ik heb en anders volgen ze snel

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Silla, gelukkig maar dat alles goed was, verklaard alleen niet waarom je zoveel klachten hebt natuurlijk.
    Oh en moet je nou over de Mac beginnen, ik krijg er spontaan trek in.

Jemig Jes, dat klinkt eng zeg, hopelijk is er niets ergs aan de hand en kan ze snel weer naar huis.

Lovelykids, dat is balen zeg, verheug je je zo op om ff een tukje te doen helaas pindakaas. Dan maar vanavond er vroeg in.

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

je wilt niet weten wat voor buren ik heb.
    ze zijn aan beide kanten heel aardig hoor, maar de ene kant zijn 2 broers die niet helemaal zuiver zijn. ik weet dat daar de een zowiezo analfabeet is en hun spraak laat ik me daar maar over stil houden. en als ze bijv een tuinklus doen waar wij in een uur klaar mee zijn dan hebben zij daar bijna 2 dagen voor nodig. de andere buren zijn beide aan het werk en dan erbij bewust kinderloos. ze hebben geen hekel aan kids hoor, maar ze leren ze verkeerde dingen. gelukkig wel de lollige verkeerde dingen dan, maar toch. dat doe ik dus ook echt alleen uit nood.

ach en ik heb wel even gelegen en wat ik toen straks al een keer zei dit is hun enige dag thuis deze week, dus morgen en overmorgen ben ik weer vrij af

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat wordt hem dus niet heb nl verjaardag waar we een half uur voor moeten rijden heen maar ook een half uur terug.
    en dan zitten opa en oma hier nog eens op te passen dus eerder als 12 word het niet ben ik bang

6. Gefeliciteerd met je Zoon! Super meid, geniet ervan!

liefs rensie

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow gaat wel snel met die pagina's hier, half April zaten we op de 1000 :confused:
    Denk wel dat we uiteindelijk de 2500 halen...

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

veraatje succes met strijken heb er ook een schurfthekel aan net als naar de supermarkt die staan samen met stip op 1 een goede 2e is trouwens stofzuigen/dweilen en ramen lappen

ml ik denk ook dat we dat wel makkelijk halen. er komt natuurlijk steeds meer groot nieuws en nog niet iedereen is met verlof dacht ik, maar dat zullen niet veel meer zijn denk ik.
    hoe voel je je trouwens ondertussen. jij had toch ananashart gegeten?

lee ben nu bezig foto's op de comp te zetten, daarna moet ik ze nog verkleinen en dan uploaden. ze staan er met een half uurtje wel op denk ik.
    zet er zo ook een buikfoto in van 5 min geleden

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    ben weer terug van boodschappen. natuurlijk weer te veel gehaald dus loop ik weer te zeulen met die tassen... ik weet het niet verstandig maar ja.
    Heb maar ff een ijskoffie gemaakt om af te koelen 8)

Lovelykids, leuk dat je de foto's erop gaat zetten! Ben benieuwd.
    ML, ik denk ook wel dat we de 2500 gaan halen. wellicht nog wel meer :) Inderdaad nog gefeliciteerd met de verkeersdiploma van Leroy. Hij zal er vast happy mee zijn na het verdwalen!
    Veraartje succes met strijken. heb ik ook echt zo'n hekel aan...

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Is ijskoffie lekker? Ik bedoel.. is het gewoon koffie maar dan ijs en ijskoud?

Lovelykids, mooie buik! Naar mijn gevoel zit bij mij alles veel hoger.
    Had jij trouwens verschil in buik qua jongen en meisje?

Had vanmiddag ook nog gestofzuigd en gedweild. Vond ik al heel knap van mijzelf :D
    Maar gatver... kwam ik net beneden en wat ligt daar: bloed, veren en een onthoofd vogeltje! Dat zijn echt de momenten dat ik een hekel aan katten heb!

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    oohhh veraartje dan kan je, je katten wel wat aandoen! Vind dat ook het grootste nadeel van katten...

ijskoffie kan je op verschillende manieren zetten. ik zet gewoon koffie doe er melk in en een siroopje en vul het dan aan met ijsklontjes. zo heb ik het leren drinken bij starbucks in new york.. heerlijk! je kunt het ook met koffie en bv vanilleijs doen,maar dan krijg je meer een koffie milkshake en dat vind ik een beetje te zwaar.

12. he gat! daar kan ik bij inkomen! gelukkig heeft de onze dat nog niet gedaan! (ik zie hem er wel voor aan om straks met een heel lammetje aan te komen slepen :) )
    wat heb je met bird gedaan?

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    lovelykids, mooie buik! en gaaf al die kleuren. vooral het plafond met die wolken vind ik erg origineel. Leuk!

14. monkeylove

Ow getver, moet je dat nog opruimen ook :confused:
    Ik had t ook laatst en toen heb ik mijn kids wijsgemaakt dat ik het, als zwangere, niet mocht aanraken, zelfs niet met een handschoen :) Erg he?

Buik is nog steeds vreselijk onrustig maar dat is ie nou al dagen, word er soms wel een beetje moedeloos van maar het is niet anders...

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    :) :) :) hahaha :) :) :) trapte ze erin?

16. monkeylove

Ey eigenlijk kom ik beter mijn bed uit met die klossen, ik glij er nou zeg maar uit en voorheen moest ik eerst m'n voeten neerzetten en dan de kracht hebben om op te staan :)
    Dus nah jah het staat misschien belachelijk maar ben er nu wel content mee :p

17. monkeylove

Ey eigenlijk kom ik beter mijn bed uit met die klossen, ik glij er nou zeg maar uit en voorheen moest ik eerst m'n voeten neerzetten en dan de kracht hebben om op te staan :)
    Dus nah jah het staat misschien belachelijk maar ben er nu wel content mee :p

18. monkeylove

Uiteraard, ik kna iets heel overtuigend brengen als het moet ;)

19. monkeylove

Huh? Is het al 5 uur? Heb echt het gevoel dat het half 4 is ofzow :(
    Bah moet ik gaan denken wat we gaan eten, ik weet echt niets...

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik zou het toch ;)
    Het is echt fijner hoor, want je hoeft geen kracht op je banden te zetten.

Share This Page