heb ff op je hyves gekeken. ziet er cool uit! Ik zou er ook niet aan moeten denken dat alles wit zou zijn. vind ik ook lekker depri, maar bij andere kan het wel mooi zijn. mijn zusje heeft wel alles wit en ziet er best mooi uit. zou er alleen zelf niet willen wonen.... ach ja smaken verschillen.
ml ken bijna alle kinderboeken wel van roald dahl, vond ze altijd erg leuk om te lezen. jij hebt ook wel gave kleuren in huis.succes met je eten veraatje we wonen nu 6 jaar hier en hebben 1 keer de wanden over gesaust van paars weer naar paars alleen dan wat heftiger in onze vorige woning (flatje 2 jaar in gewoond) hadden we de woonkamer geel en de 2 slaapkamers blauw en daar waren we dus echt op uitgekeken. deze kleuren waren niet zo heftig als de kleuren van nu hoor. ze mochten geel en blauw heten maar daar had je het dan mee gezegd misschien is de eerst volgende bevalling wel van 1 van de dames die morgen een stripsessie bij de gyn hebben of toch weer 1 uit onverwachte hoek. tsja je weet het niet heb trouwens een vriendin die alle muren, plinten, kozijnen en deuren spierwit heeft en hier en daar rode accenten. 't is heel leuk, maar zou het inderdaad zelf niet willen, maar dat zegt zei weer over onze kleuren.
Ik durf morgen bijna niet te zeggend at ik zoveel pijn heb enzow want dan ben ik juist bang dat ze me gaan strippen... Ik wil dat echt uitstellen lijkt me doodeng... Wie kan me eventueel geruststellen en zeggen dat het niet eng is
om ook maar ff te reageren: ik doe niet zoveel meer met mn paardje, af toe poetsen en beetje kroelen, maar hij wordt door anderen gereden en gelongeerd. wel heb ik 2 weken geleden nog een van de paarden van mn man uitgestapt, voelde wel lekker moet ik zeggen! alleen het ziet er niet uit met zo'n dikke toeter! op stal voel ik me vooral nutteloos, maar dat komt doordat wij een manege hebben en daar is altijd wel wat te doen! vandaag heb ik nog een uur meegelopen met iemand tijdens het lesgeven, maar kreeg daarna nogal last van mn buik, dus dat doe ik niet meer! gisteren had ik een goede dag en heb ik 2 stallen uitgemest, maar voor de rest hou ik me rustig en houdt iedereen veel rekening met mij!
We kunnen niet wachten! En zeker niet als ik de foto's zie in je album. Wat een prachtig kereltje! Nog gefeliciteerd!
ik heb nog ff een foto van mijn huiskamer in mijn album gezet. is niet zo'n duidelijke. ging meer om mijn mannetje en zijn broer die de box in elkaar aan het zetten waren, maar goed dan krijgen jullie iig een idee. ga maar eens aan het eten beginnen.
Oh, dan ben je er een dagje niet en dan is er een kindje! VAN HARTE GEFELICITEERD MISS SIL MET GERANO! Super! Lientje
Hoi allemaal, Ik ben nog niet bijgelezen (behalve het bericht van miss Sil dan natuurlijk) Vandaag de hele dag onderweg geweest met man en zoon. Naar de grote prenatal in Eindhoven en naar Ikea. Flink ingeslagen. De frituurpan is er nog niet, maar die komt er wel. Het koste me geen enkele moeite mijn man van de noodzaak ervan te overtuigen hahaha. De APK ook gehad. Ik ben heel blij, want mijn meisje is volledig ingedaald JOEPIE. Ze zei wel jeetje dit lijkt op een groot kindje want het is ingedaald, maar zit nog steeds helemaal tot boven aan de rand bij de ribben... Het ziet er verder prima uit, alleen mijn ijzer was weer wat gezakt ondanks foliumzuur en pillen. Mag nu weinig tot geen zuivel meer nemen en moet extra veel vitamine C. NIet dat dat erg is want ik eet sowieso al veel fruit. Ik heb alle instructies meegekregen voor als het zou beginnen. Bellen als de vliezen breken, maar het hoeft niet 's nachts omdat het kindje volledig is ingedaald. Bellen als er weeen komen die een minuut duren en niet langer dan 5 minuten uit elkaar liggen voor een uur lang. En verder veel relaxen. Oja, die slijm is inderdaad de slijmprop. Dat zegt niet zo heel veel. Ik had gisteren en vandaag ook wat roze erbij met afvegen en ook dat is normaal. Het betekent niet perse dat het bijna komt, maar het betekent wel dat de baarmoeder actiever wordt. Ze riep dan ook meteen, dit wordt vast geen inleiden deze keer (zoals bij mijn zoontje Chris). Kortom goed nieuws. En ineens voel ik me alsof het dan ook echt kan gaan gebeuren. Natuurlijk kan het ook nog 3 weken duren, maar het is nu allemaal wel heel echt hoor. Ik ga mijn zeiltje zo toch echt maar eens neerleggen hihi. Dinsdag moet ik weer terugkomen. Lilefs, Lientje
Lientje, wat een mooi nieuws dat jullie kleintje al helemaal is ingedaald! Volgens de lijst zijn er nu toch weer twee meiden aan de beurt? Dan zullen Patries, Silla en ML nog even moeten wachten, ahhh. Senn (kan even de lijst niet vinden) weet jij nou al wat jullie krijgen? Of de echoscopisten moeten een foutje hebben gemaakt.
Oh ik wil me opgeven als vrijwilliger hoor Maar ik denk niet dat ik het zal zijn. Ahhhh kom er net achter dat vanavond de borstvoedingsvoorlichting is in het ziekenhuis en ik heb om 7:15 afgesproken met een vriendin. Dus ik heb maar snel een paar pizza's in de oven gegooid.
@Lienje: fijn zeg dat je ukje er al helemaal klaar voor ligt. Ik heb net best lekker gegeten. Had een kant en klaar wokpakket bij ah gekocht met reepjes vlees, groente en mie. Hoefde alleen alles nog maar te wokken. Smaakte erg goed moet ik zeggen. Toch verse groenten maar wel met een minuutje of 10 a 15 al klaar. Ideaal.
pffff.. heb nog niks bijgelezen, heb het heel druk gehad. maar de apk was prima! kindje ligt VOLLEDIG ingedaald, dus klaar voor de start zeg maar... heerlijk... verder nog nieuws hier, behalve dat van miss sil? liefs wendie