Wel bellen snachts als het vruchtwater niet helder is he, maar neem aan dat ze dat wel verteld hebben...
Ja das waar ML, dat zei ze er inderdaad wel bij. Kunnen we je hier vanavond weer assisteren bij het klokken? Lientje
he meiden, hier even een berichtje van mij.. Silla, doe je het rustig an meid? Spannend hoor allemaal! ML, ik dacht dat je inmiddels wel was bevallen haha met je bitter lemon.. Ik heb mijn bed ook op klossen.. Wat een verademing! Liesje, sterkte met je moeder! Voor degene met een mijlpaal: Gefeliciteerd! Nog eventjes! Voor degene met een goede APK, Super goed natuurlijk! Meiden, met een off day, knuf voor jullie! (ook voor ieder ander die hem nodig heeft!) Leuke kleuren kamers voorbij zien komen! Jes, meid wat een schrik.. Beterschap! Klopt het dat we al een tijdje niks van Lisette hebben gehoord? Senniha en Patricia, heel veel succes morgen! Juni mama, Vladimera.. Jaja nog eventjes! Mooi mannetje hoor! Meiden die rommelen, rustig aan en succes! Vandaag heb ik ook een beetje een off day.. Ben moe.. Buikpijn.. Kleine zit me te porren en te doen.. Gemene steken onderin gehad.. Morgen op APK.. Ben benieuwd of de kleine al is ingedaald.. Verder samen met mijn moeder bezig geweest met de wieg.. Heb ik als baby ook ingelegen.. Vind het wel heel speciaal.. Als ie af is show ik hem! Verder weet ik even niet meer.. Sorry ladies.. Als ik vergeten m]ben op je te reageren..
Zo dat is schrikken Jessy....ik hoop dat het verder niet iets ernstigs is! Beterschap en hoop dat je snel weer naar huis kan. Liesje wat vreselijk naar zo ineens een zieke moeder.....weet je al of er blijvende schade is of komt ze er weer helemaal bovenop dikke knuffel ook voor jou! Veraatje ieuwwwww kan me voorstellen dat je even de katten achter het behang zou willen plakken! Is het nog wel gelukt verder? Lovelykids leuke vrolijke kamer hoor! Daar wordt je gewoon happy van! Silla fijn dat je uitslagen goed genoeg waren om lekker thuis te kunnen blijven! ML ik ben benieuwd ....volle maan.......wat is het nou geworden met eten? Duikster lekker beppen met vriendin heerlijk! Nou meiden ik ga even op de bank bij hubbie! liefs Nina
Ja ML, ga jij maar een rondje lopen! Misschien helpt het. Duikster, dat klinkt inderdaad erg leuk die stoeltjes. En stevig ook. Inderdaad Esther, dat is heel speciaal als je zelf in die wieg hebt gelegen! Wat gaaf dat die er nog is. Ben heel benieuwd als ie af is! En hopelijk een betere dag voor jou morgen. Liefs, Lientje
****Buddynieuws*** Ben een nachtje in het ziekenhuis opgenomen vanwege de pijn in mijn bekken, harde buiken en het niet tot nauwelijks slapen op het moment.. heb net twee uur aan de ctg gelegen omdat de hartslag van de baby te hoog was.Morgen kijken ze verder, straks krijg ik een slaapmiddel en wat voor de pijn. Liefs Christie ****Einde Buddynieuws****
hoi sorry dat ik inbreek ik lees altijd met jullie mee, maar niet de fut om echt me te typen, gaat ook zo snel ml: als je bloed verliest moet je je verloskundige bellen, ik heb dit ook gehad met mijn eerste kindje. helder bloedverlies zonder stolsels, vk gebeld zij was langsgekomen, heeft me toen getoucheerd en ik had al 10 cm ontsluiting Ook ik liep toen al een paar dagen rond met een onrustige buik enz. gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd, patricia
Thx Patricia en verloor je veel bloed? Want het is echt gewoon een drupje... en dan 2x... Hoeveel was het bij jou?
nou ik verloor niet superveel volgens de vk toen, ik schrok er zelf veel meer van. ik had het vooral als ik me afveegde van onder dan zat het papiertje wel vol, maar ook weer niet doordruipt, kunt het vergelijken als je ongi bijna weg is maar verlies je nu ook meer slijm? dat had ik dus wel