Whahaah die van mij lijkt ook dan op z'n pa... Is ook een beetje het type "Luiaard" maar vind het ook heerlijk om je te pesten en het "bloed" onder je nagels vandaan te halen hihihhi Nou en met die harde buiken doet ie precies hetzelfde want elke keer wanneer je denkt, nou nu gaat het gebeuren...zakt het weer af... Nou ja dan maar gelijktijdig bevallen hihihi
Ja idd, tenminste ML had haar erbij. Maar volgens mij is die al een tijd niet online geweest of wel? Mss nog een 4e back-up to be sure
he meiden, Nog een rusig avond voor iedereen! Ik ga lekker afsluiten en lekker op de bank hangen! Morgen weer naar de vk.. Slaap lekker voor iedereen! Liefs
Oh oke 1000x excuses, ik moet ook zeggen dat ik op het moment ook en geheugen als een mega zeef heb dus nogmaals sorry! Ladies ga weer afhaken vandaag.... Ik ga ff naar boven om met mannetje te overleggen want die harde buik is er nog steeds! En het doet verdomde pijn bovenop! Hmmmmmm ik wil gewoon ff een dagie geen harde buik!
Bel dan even voor je je mannetje wakker maakt Silla. Als ze willen dat je komt kan je hem alsnog wakker maken en misschien zeggen ze ga even douchen... Soms wilt een kruik ook nog wel helpen...
Ik durf niet te bellen want mijn bloeddruk was vandaag hoog dus ben bang dat ze zeggen dat ik alsnog moet komen en....je raad het vast COLD FEET! Maar je hebt gelijk ik ga eerst wel ff bellen...
Christie wat vervelend zeg! Sterkte en hopelijk mag je snel weer naar huis! ML, inderdaad bellen hoor als je weer wat bloed verliest! Silla balen dat je weer zo'n last van harde buiken hebt. Inderdaad toch maar weer ff bellen. Succes!
Nou mss tot straks! Ga ff een quick showertje doen... Kan nl. niet te lang staan met die blubberbenen van me hihihhi.