Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Wat wat positiviteit al niet doet ;)

2. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Jaaaaa, joepie!

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hahaha, Bloem... die neem je zeker geen tweede keer?

Senninha, wat grappig zeg. Hetzelfde menu als 35 jaar geleden! Ik hoop dat het lekker is!

idd fijn dat het weer wat drukker wordt! Nu kom ik helemaal niet meer aan werken toe (moet ook op de computer, maar heb geen tijd om steeds van hier naar mijn word-documentje te switchen!)

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ach laat toch zitten dat werk. HET IS VRIJDAGAVOND!

5. kwebbels

Nou ik moet ook nodig wat in het huishouden. Moet nodig de ramen zemen(maakt op zich niet veel uit zodra ze schoon zijn gaan de katten gelijk met hun pootjes erop :( ) en Dweilen...Maar ik heb er gewoon ff de puf niet voor. Ik ga morgen beginnen met schoonmaken... :rolleyes:

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is waar :D

Maar heb deze week zo ontzettend bar weinig gedaan, en er is nog zoveel te doen! Nou ja, misschien morgen of overmorgen eventjes dan!

7. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    ;) goed zo. Dit is veel leuker.... Blijven jullie straks, als het beebje er is, ook werken?

8. kwebbels

Zegge....Hebben jullie al namen? :D Mijn vriend en ik zijn gelijk achter de namen-sites gedoken en hebben al een jongens en meisjesnaam uitgekozen!

9. kwebbels

Wel minder, maar wil wel nog wat om handen hebben zeg maar!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik blijf zeker werken, maar minder! Ik weet alleen nog niet hoeveel minder.
    Wij hebben nog geen namen. Mijn man en ik zijn er nog niet over uit. Heb al een hele leuke meisjesnaam, maar mijn mannetje is nog niet helemaal enthousiast. Wij hadden altijd wel een meisjesnaam op nr 1 staan, maar toen kregen kennissen van ons een meisje en je raadt het al.... de naam die bij ons op 1 stond.
    Wij weten alleen dat we een korte, Nederlandse naam willen!

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.351
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik had nogal wat problemen met inloggen, dus kon niet reageren vandaag, behalve vanochtend 1x maarja, na m'n werk was ik weer uitgelogd en lukte het wéér niet! Maar mogelijk waren er meer met die problemen?

Maar oke. Het enige nieuws van deze kant is, is dat we een afspraak hebben gemaakt voor een pretecho met 8w4d, 1 dag voor we naar de vlos gaan :) . Met een volle blaas zou het best goed te zien moeten zijn. Toevallig heb ik vandaag van een collegaatje de foto's gezien van de 9 weken echo en ik vond het zoooooo gaaf! Met een beetje geluk heb ik over 3 weken net zulke fotootjes van onze uk!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dat holle gevoel ken ik in m'n maag, dat heb ik dus echt de hele dag :(
    Ik ben wel moe maar als ik smiddags ga slapen word ik onwijs ziek en duizelig wakker dus dat schiet niet op dan heb ik altijd weer spijt dat ik ben gaan slapen.

Ik werk nu 32 uur en ga straks naar 24 uur als de baby is geboren (haha wat klinkt dat EGT)

13. claud27

claud27 Actief lid

13 aug 2007
    129
    0
    0
    hoi,
    zou wel willen slapen ,maar heb nog een dochtertje van 3 1/2 dus slapen zit er niet echt in. ze kan ook zo lekker druk zijn ;) soms komt ze bij me liggen en dan kijkt ze een film.

claudia

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nou, ik heb gewoon zoiets van, of het bloeden houdt op en ik ben gewoon zwanger, of het zet door en alles komt eruit, punt. Maar goed, dat heb ik niet voor het zeggen ;) Ik ben alleen zo bang om gigantische buikpijn te krijgen bij een mk, of dat ik op werk of ergens anders ben en alles komt er ineenkeer uit, snap je?

Ik vind het ook knap hoe realistisch ik hierbij ben hoor, normaal ben ik dat niet zo met andere dingen helaas. Maar voor mijn zwangerschap had ik al zoiets: als het misgaat gaat het gewoon zo. Ik ben in een keer zwangergeraakt en een miskraam hoort gewoon bij het leven hoe stom het ook is. Behalve bij mensen die door middel van inseminatie, ivf, heel lang bezig zijn enz. daar kan ik mij het voorstellen dat je heel verdrietig bent als het niet lukt.

Ik zou trouwens niet weten hoe ik zou reageren bij een mk bij 12 weken hoor ;)

15. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Jeetje we zitten in een verbouwing en ik heb amper tijd om nog te kijken. Wat een volgeschreven pagina's met goed en slecht nieuws. Ik heb er maar een paar kunnen bekijken, dus ben niet zo goed op de hoogte.

Sarake en Joki heel veel sterkte voor jullie
    Bloem ik hoop dat het bij jou helemaal goed komt

Gefeliciteerd nieuwe mama's

Hier alles goed en nog steeds spannend. We zitten volop in de verbouwingsrotzooi. Niet fijn, en helemaal niet als je zwanger bent, maar uiteindelijk wordt het hartstikke mooi in huis.

16. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Dus jullie weten het al? Je vertelt het zeker niet he?
    Wij hebben het er nog eens niet over gehad. Maar ik vind het wel heel moeilijk. Mijn dochtertje heet Nyala en mijn zoontje Mike (heb ik nog steeds een beetje spijt van) Past helemaal niet samen. Maar Mike zun naam is ook zo raar gegaan. Sani (mijn man) was niet in het ziekenhuis toen ik beviel (was de camera aan het halen :( ) We wisten echt al vanaf 20 weken dat we een jongen kregen, maar konden het niet eens worden over de naam. Nou, toen hij dus geboren was, heb ik Sani opgebeld om te zeggen dat hij maar rustig aan moest doen, omdat hij er al was. En ik zei tegen hem dat ik het wel een Mike vond. Ok is goed, doe maar, zei Saan. Balen, maar ja nu zittie eraan vast en wij ook hihihihi. En ik vind het nog steeds een Mikey....

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.351
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow en om gelijk de vragen te beantwoorden: Ik blijf wel werken, maar werk nu ook maar op oproepbasis zo'n 10 tot 12 uurtjes in de week en dat hoop ik wel te blijven doen als de kleine er is. Ik heb de contacten met de klanten en collega's echt nodig!

en over de namen: Over de meisjesnaam ben IK wel uit haha maar of m'n vriend het daar helemaal mee eens is? En de vraag is ook maar of ik hem leuk blijf vinden. Een jongensnaam vinden we beiden verschrikkeljik moeilijk! We hebben een namenboekje (heb ik al gekocht toen we zwanger wilde worden, lang geleden dus) en namensites afgespeurd, maar we durven ook nog niet echt 1 naam verder te kiezen uit angst dat we hem al zat zijn straks ;)

18. claud27

claud27 Actief lid

13 aug 2007
    129
    0
    0
    wij hebben al wel wat namen op geschreven maar zijn het nog niet echt eens met elkaar :) ik zou er zelf wel helemaal uit zijn.

claudia

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    29 november om 12.00 uur mag ik weer. Maar zet het niet op de lijst omdat ik volgende week misschien weer in de stress zit en opbel of ik eerder mag komen :oops:
    Achteraf had ik de echo die ik woensdag heb gehad het beste af kunnen wachten voor vandaag, want misschien konden ze vandaag wel meer zien. Maar dat is achteraf gepraat.

@Veraatje, nee die neem ik inderdaad nooit meer, hahaha :D

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb geen problemen met inloggen gehad.

Dat duizelige gevoel herken ik ook. Daar heb ik ook wel eens last van!
    Ben soms ook bang dat mijn ijzergehalte weer te laag is (ben vegetariër), maar ik probeer zo goed en gezond mogelijk te eten.

Nin0, pff hou je het een beetje vol: én zwanger zijn én midden in een verbouwing? Lijkt mij heel zwaar!

Dat is wel vervelend als je toch een beetje spijt hebt van de naam. Kun je het niet meer veranderen?

Deel Deze Pagina