Athina, klinkt als voorwerk! Enne kom gezellig op de bank! Niesje sjees ff snel naar de buurtsuper...ben zo terug! Nog wat nodig voor ons theekransje hihihi Oh ja...het miezerd hier en de kat is...toch naar buiten gegaan. Nou pleur de deur gewoon dicht hij zoekt het maar ff uit, ik ben toch geen uren weg. Man tis al half 11 en er is nog niets uit mijn handen gekomen... Nou tot zo moppies!
Voor alle dames die een off day hebben, een dikke virtuele knuffel! Ook voor iedereen die vannacht slecht geslapen heeft. Anno niem, bedankt voor je smsje, vond het erg lief van je! Lee, wat een mooie foto's zeg. Mag je echt trots op zijn. Niesje, jeetje zeg laat je schoonmoeder je nou weer zitten! Zou die van mij nooit doen. Nina, alweer 39 weken bij jou gaat het er nu echt om spannen. Iedereen die mij succes heeft gewenst dank je wel! Begint nu wel een beetje te kriebelen. Niels gaat zo met zijn vader de box vast klaar zetten want tsja je weet het niet hè........
ik hoop het, anderzijds denk ik: Neeh, daar is het nog niet erg genoeg voor en ik wil te graag , dus het zal wel niet succes met je tochtje naar de super.. brr tis echt shitweer..
Hey Nina, Jeetje alweer 39 weken! Het gaat er echt on spannen he? De vk verwacht dat dit kindje rond de 8 pond gaat worden, dus zo vreselijk groot is dat ook weer niet, maar toch... een kilo zwaarder dan de eerste. Liefs, Lientje
hey dames, ik heb verder niet bijgelezen, maar iedereen bedankt voor de steun voor mijn mams! hier gaat het verder wel...probeer toch een beetje van mijn verlof te genieten...
Senn, beginnen de zenuwen nu nog niet? Ik wacht met spanning af op een berichtje van jou! Ik hoop natuurlijk op babynieuws vandaag! Niesje, leuke schoonmoeder heb je! Daar kun je totaal niet op rekenen! Mirre, veel plezier vanavond met gym! Lientje, succes met het afwerken van de kraamlijst. Ik moet ook nog wat spulletjes regelen, zag ik wel! Lovelykids, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Veel plezier in Emmen (mijn favoriete shopstad!) En dan zijn er nog de meiden die slecht hebben geslapen en de meiden die echt een complete kutdag hebben vandaag: Heel veel sterkte, succes en een dikke knuffel van mij! Athina, klinkt leuk zo'n luiertaart! NIna, gefeliciteerd met je 39 weken!
Pfff... lag ik net even lekker te slapen gaat die buurvrouw weer van me met r Hazesfetisj... Nah jah heb even kipnuggets gefrituurd hahaah, had egt trek en verse jus geperst dus een perfecte maagzuurmaaltijd... Zal vandaag wel weer Renniedag worden
Nee hoor nog geen zenuwen alleen gezonde spanning omdat ik er best naar uitkijk. Zal me vanmiddag nog wel even melden met hoe het gegaan is. Heb van Patries nog niets gehoord nadat ze gestript is.
Ben weer terug...redelijk snel gedaan toch? Maarre het voelt alsof ik UREN ben weggeweest en MEGA veel boodschappen gedaan heb. Kep 2 tijdschriften gehaald (Mama & Gala), weer lekkere koeken (stroopwafels en chocospritsen) gehaald en een kaasuien brood voor nu kep nl. best trek hihihi vroege lunch dan maar, want zit waarschijnlijk de rest v/d middag met melk en koekjes op de bank hihihhi. En wat is 't benauwd buiten poeh het zweet staat gewoon in mijn bilnaad hihihhi
goedemorgen! Meiden allemaal een dikke knuf voor jullie! Miss Sill, fijn dat je maandag naar huis mag! opelijk mag de kleine met je mee! Patricia en Senn, zet m op vandaag he! Wij willen babyniews! Meiden die rommelen, succes! Meiden met een off dag, knuf! Hier wel redelijk geslapen.. Alleen droom ik over breken van vliezen.. En dat de kleine er aan komt.. Ben er een beetje erg mee bezig geloof ik haha.. VAnmiddag op controle.. Eeerst de groetjes, Mijn zus komt even en bakkie doen.. Doegie
hahaha kipnuggets ML........nu was je er vandaag al wel erg vroeg bij hihhihi! Voor je ritme zit je waarschijnlijk al aan het einde van de dag! Liesje gaat het wel weer helemaal goed komen met je moeder? Silla balen dat je door dit weer met een slechte dag naar buiten moeten.....gek he die dipdagen...volgens mij zijn het ook gewoon de hormonen die weer sterk aan het veranderen zijn aan het einde! Ik herken ze ook die klotedagen..... Die loodgieters zijn er nog steeds.....maken natuurlijk lekkere rommel! Van mij mogen ze nu weer vertrekken maar ja......! Senn ik kan me de gezonde spanning wel voorstellen! Wanneer moet je nu precies of ben je al weg! Zijn er nog dames met speciale planning voor vandaag! Of wordt het op de bank met een film/boek met dit druilweer! xx Nina
Heb last van mn hormonen geloof ik. Er is eigenlijk niks, maar zit alleen maar dom te snotteren. weet iemand het uitknopje van dat goedje?
Hi Esther... Succes vandaag! Dat dromen over de beeb schijnt heel natuurlijk te zijn. Las ik ergens, ik heb het helemaal niet overigens heel bizar. Oh ladies zooo cute... Mijn broertje (je weet wel de 19 jarige militair in opleiding) is zooo zenuwachtig. Hij is ook blij dat ie vanavond thuis komt (heeft morgen ADV) want hij wil voor geen goud de bevalling missen. Zooo lief, maarrre ga hem maar niet vertellen dat het mss nog wel ff gaat duren, maar als het aan hem ligt gebeurt het dit weekend (stiekum en alleen wanneer mijn Buddy ook is/gaat bevallen, hoop ik dat ook)
Schei uit dat ken ik ik kan ook janken alleen al als ik bijv. net zit en dan besef dat ik mijn drinken op het aanrecht heb laten staan...Hoe bedoel je gierende hormonen! Ik heb geen idee waar het uitknopje zit...maarre als je hm gevonden hebt...let me know
Dat had ik gisterochtend ook hoor dat gejenk Het hoort er helaas allemaal bij... Na de bevalling zla je ook nog wel eens van die dagen hebben...
He meiden, eigenlijk voel ik me een beetje een inbreekster, maar ik heb geen geluk met internet ( va februari) e/o labtop. Hoop dat ik de laadste loodjes met jullie mag delen. Sinds gisteren weer beschikking over een laptop, dus tijdelijk weer internet. Ik hoop nu eindelijk wat meer met jullie te kunnen kletsen! Sinds 2 weken verlof, maar zonder PC en erg veel pijn aan mijn handen kan ik weinig doen en verveel me dus ook best wel. Met ons kleintje gaat alles goed, ligt goed op schema en is bezig met indalen. Ik vind het allemaal best eng worden! Kan ik het wel, bevallen, moeder zijn etc. hebben jullie daar ook last van? Ik moet er echt even inkomen wie jullie allemaal zijn, heb geprobeerd mee te lezen, maar bijhouden lukte gewoon niet. Ik las dat er een kereltje geboren was, Miss Sil van Harte Patricia en Senn, veel succes! Rest van de meiden, succes met alle dipjes, rommeltjes, dromen etc. Minka