Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Silla, mijn schoonouders gaan 5 juli op vakantie, Oh wat vind ik dat nou jammer ;) ;)

Mijn moeder bel ik wel als de bevalling begint, die weet wel dat het lang kan duren, heeft zelf ook drie bevalling van min. 24 uur gehad.
    Maar mijn schoonmoeder bel ik echt niet, heb ik ook geen behoefte aan.
    Zij heeft aangegeven wel te willen oppassen op Damian tijdens de bevalling maar dat zie ik helemaal niet zitten, bel wel lekker mijn eigen mamsje.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Het is meestal 24-uursservice maar dan zou je even moeten bellen met de klantenservice van bv Wehkamp want als je voor 12 uur besteld heb je het de volgende dag meestal wel in huis maar misschien kan je wat regelen...

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja ik heb zeer aparte schoonouders.
    Soms zijn ze heel lief (nou ja poging tot dan maar) maar andere keren poeh ik heb echt vanaf dag 1 al een pleuris hekel aan ze...echt zo erg.

Ik snap ook niet dat mijn man "normaal" uit zo'n nest gekomen is.
    Schoonmoeder is helemaal op 't uiterlijk gericht (slank, mooi, gezond bla bla) ik ben juist het tegenover gestelde hihihhi. En mijn schoonvader is, presaties gericht, de jongens (vriend en zwager) MOESTEN ook bepaald sporten doen om BEKEND en PROF te worden.
    En beide zijn ze heel STATUS gericht...dus als bouwvakker ben je dus niets maar als directeur van de bank ben je god...
    Mijn vriend werkt bij een autoverhuurbedrijf, maar omdat zijn "titel" ass. filiaalmanager is kan het ermee door want er staat MANAGER in zijn "titel" en zwager zit...IN DE BOUW whahahaha
    Maar ze zijn mega trots op hem dat ik zijn makelaarsopleiding heeft afgerond (oke deze is hij gestart toen ik NET met mijn vriend ging zo'n 9 jaar geleden, en guess what...de opleiding duurt in princiepe 2 jaar!)
    Tevens is het een knappe jongen maar als je denkt dat ie in de onderwereld werkt geloof je het ook. Ik vind nl. dat hij geen "betrouwbare" kop heeft om een huis te verkopen, tevens heeft hij 't geduld van 0,0 dus ik zie hem ook niet met een stel 4 huizen langs gaan omdat ze zo twijfelen, maar goed dat ben ik hihihihi.
    Dus dat is mijn schoonfamilie! Gezellig he...

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wehkamp! Maar dan moet je echt NU gaan bestellen.
    Of bij H&M (maar dan wel vanuit de winkel) een leuk jurkje kopen die een beetje mee rekt en die je na je bevalling ook aan kan?

5. monkeylove

Haha ik heb geen schoonfamilie...
    Jah het zijn bloedverwanten van Mayron maar daar is ook alles mee gezegd.
    Die moeder van Yaron heeft volgens mij een ideaal leven voor haar zoon voor ogen en jah, dat beeld heb ik nu wel ruw verstoord zeg maar.
    Dus weet je wat we doen? Doorgaan en net of er niets aan de hand is ;)
    Mwah... haha... In zo'n sprookjeswereld leven we natuurlijk niet. Dat zijn ook vaak de ouders die het hardst op hun bek gaan door te geloven dat het gaat met hun kind volgens hun maatstaven...

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou niesje als je schoonmoeder nou al niet komt opdagen waarom zou je Damian dan tijdens de bevalling bij haar laten. Dan zou ik ook voor mijn eigen moeder kiezen hihihhi.

Tja mijn moeder gaat zich overal mee bemoeien, of terwijl ik lig te bevallen tegen het ZHpersoneel haar bevallingsverhalen zitten te vertellen enzo nou daar heb ik geen zin in en mijn vriend al HELEMAAL niet hihihihi.
    Mijn schoonmoeder begrijpt gelukkig wel (jaha verrassend mens hihihi) dat ik niemand muv vriend bij de bevalling wil hebben want zij het precies hetzelfde.

7. monkeylove

Whaaaaah jah zo is mijn moeder ook Silla!
    Ze zegt wrom mag ik niet bij de bevalling zijn?
    Nou ten eerste ben ik gewoon niet zo en mijn moeder verteld dan aan iedereen die het maar horen wilt en iedereen die het maar niet horen wilt (die aanhang is meestal wat groter :) ) in geuren en kleuren over mijn geboorte...
    Pffff.... Ze verteld het aan iedereen ondanks mijn constante MAHAAAAM!
    En vervolgens is het ook zo iemand die tussen mijn benen gaat zitten gluren en uitgebreid verslag doet van wat ze ziet :( en dan ben ik mijn leven bang dat ze dit verhaal ook aan iedereen die het maar horen wilt uit de doeken zal doen :)

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML...I know what u mean...

Ik weet nog de eerste dag dat ik daar over de vloer kwam....
    Ik zag gewoon de TELEURSTELLING in de ogen van mijn schoomoeder! Ik had geen maatje 34/36 (toen wel 38 maar ik ben van mezelf en door jaren vechtsport erg breed), ik heb van nature geen mega blond haar, ik drink geen rode wijn, lust bijna niets qua eten, geen hoge opleiding (al heb ik meer diploma's c.q. certificaten dan mijn vriend maar goed), geen ouders die OP STAND leven erger nog...ze zijn gescheiden en zitten ivm met ziekte thuis en hebben een uitkering" dus ja...da's nooit meer goed gekomen.
    Er is 1 moment geweest dat ze me een beetje gingen waarderen (lees...ruim 6 jaar later) toen de vader van mijn schoonmoeder overleed.
    Zij hadden geen begravenisverzekering afgesloten en wisten zich geen raad wat te doen. En ik (aard van het beestje) maakt gelijk een plan van aanpak, ga hier en daar es rondbellen en regel de boel. Dat was de 1ste (en mijn inziens enige keer) dat ze me waardeerden.

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik bel mijn moeder wel, maar hoef haar niet bij de bevalling.
    Tijdens de bevalling van Damian kon ik niemand om mij heen verdragen, Dennis mocht blijven maar niets zeggen hihi

Tja schoonouders je krijgt ze erbij cadeau. Mijn schoonvader is superlief, maar mijn schoonmoeder heeft erg veel moeite met het loslaten van haar zoon. Tot een jaar terug maakte ze zelfs nog zijn tandartsafspraken voor hem.
    Ook roddelt ze over mij tegen mijn vriendinnen. Tegen mijn beste vriendin heeft ze in het verleden zelfs weleens gezegd dat ik zo'n bitch kan zijn.
    Tegen mij zij ze laatst nog, jij kan er ook niets aan doen dat je niet zo sociaal bent, zo ben je nu eenmaal opgevoed.

Tot dusver mijn frustraties hahaha
    Gelukkig is mijn man er nog redelijk normaal uitgekomen, na 10 jaar een relatie met mij heb ik hem aardig kunnen kneden hahaha

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ben ik nieuwsgierig, hoe lang hadden jullie een relatie met de papa toen je zwanger werd?

Dennis en ik hebben verkering vanaf dat wij 17 en 18 jaar waren. We hadden 7 jaar een relatie dat ik voor het eerst zwanger werd en we woonden toen driekwart jaar samen.

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    whahahahaha!
    JA ja JA dat ken ik.
    Mijn moeder roept al nl. vanaf mijn 18 dat ik heel Haarlem bij elkaar ga gillen als ik moet bevallen want tja Priscilla heeft zo'n lage pijngrens :rolleyes:
    Zelf heeft ze supersnelle bevallingen gehad wel mega uitgescheurd maar is wel 20 kg afgevallen daarna en ook DAT gaat ze aan iedereen vertellen.

Als ik wel eens met haar boodschappen ga doe, gaat ze aan de kassiere (standaard dezelfde al staat er bij die persoon en mega rij gaat ze PERSÉ bij haar in de rij staan) ook ALLES vertellen.
    Mijn moeder deelt zelfs haar ongelukjes (mijn moeder heeft erg last van haar darmen en daardoor veel diaree) met iedereen die het maar horen wil :oops: mijn broertje en ik schamen ons gewoon soms werkelijk dood.

12. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Thank you :D

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    :confused:
    Ik ben 1x flink tegen mijn schoonouders + de daarbij behorende kennise uit mijn plaat gegaan.
    Zij zijn natuurlijk erg kritisch en als er wat fout gaat dan is het altijd de schuld van mijn vriend. Nou 1x gingen ze zooo ver en mijn vriend durft daar niet tegen in te gaan dat ik helemaal uit mijn padje ging. En het gekke was, de kennissen van mijn schoonouders gaven me wel gelijk!

Maar oehhh als mijn schoonmoeder mij dit zou flikken, hmmmm nou dan zijn de "rapen nog lang niet gaar"!

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

haha wat eerlijk dat geklaag over (schoon)ouders..
    Ik heb mn moeder gevraagd om bij de bevalling te zijn... en heb er inmiddels spijt van maar durf 't niet terug te draaien.. wil haar ook niet kwetsen maar ze doet net of 't háár kind is..

Enne... hier wordt ik nou even stil van:

Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden
    Uitgegeven: 19 juni 2008 11:49
    Laatst gewijzigd: 19 juni 2008 11:56

LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.

Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhhh :cry:
    De tranen staan in mijn ogen...vind dat zo'n sympathieke jongen!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik kom even snel zelf verslag uitbrengen, want Senn moet straks zelf naar de VK toe.

Vanmorgen na een 40 min wachten eindelijk geholpen (geweldig als je eigen gyn. op het laatste moment uitval voor lange tijd). Bloeddruk was oke, ben wel 1,4 kilo afgevallen in 5 dgn tijd :( Dat was even een domper want dat is iets te veel in zon korte periode.

Afijn, strippen viel echt REUZE mee! Je moet gewoon goed proberen te ontspannen en diep in en uit blijven ademen, ontsluiting zat nog steeds op 1 cm :( al die gebroken nachten WEER voor niets geweest.

Toen kwam het allerergste!
    ze ging het de PC kijken voor morgen...GEENNNNN opname geregeld voor Patries :confused: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Door de overdracht van patienten hebben de ass. van mijn oude gyn. en mijn nieuwe een miscommunicatie gehad! Ze hebben uiteindelijk geen van beide de opname geregeld, dus voor morgenochtend zitten de verloskamers voor inleidingen VOL! Wilde op dat moment huilen, boos worden, gillen en scheeuwen van boosheid en frustratie...maar ik kan gewoon niet meer, ben helemaal op! :cry:
    Ben dus ZELF met een nieuwe brief van mijn gyn. gelijk naar de opname gewaggeld, en aanstaande maandag 23 juni om 07.00 is er een verloskamer voor mij gereserveerd.
    Manuel was dus des duivels, maar goed ik kan moeilijk morgenochtend om 07.00 een andere dame van het verlosbed trekken..4 gyn'en en allen met hun eigen patienten.
    Ach dit kon er ook nog wel bij! Dus maandag om 07.00 uur melden, halfuur CTG controle en dan word de gel daarna gelijk ingebracht..gyn. zeg dat de kleine maandag zowiezo zijn gezichtje laat zien.

Ze heeft ook nog even een echo gemaakt, en de kleine vermaakt zich nog prima in mijn buik..hij was heerlijk aan het duwen tegen de sensor van de echo..

Verder voel ik nu geen verandering ten op zichte van de dagen hiervoor, misschien dat het nog komt..verlies wel wat lichtbloed enz...dus we wachten weer rustig af :rolleyes:

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik hoorde gister wel dat er een "familiedrama" was maar dat ie zaterdag wel ging voetballen.

Maar sorry hoor die jongen laat je toch niet voetballen na zo iets! My gosh wat erg zeg!

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jezus daar word ik ook stil van....:(
    Wat ontzettend erg zeg, heb t kippenvel op mijn armen staan.

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wij waren 9 maanden samen en als de kleine geboren wordt kent hij me bijna langer zwanger dan normaal :D

En toch was 't 'n soort van gepland, wel sneller dan verwacht door de (laatste strip) pil heen...

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Verdomme meis tis wel alsof de :evil: ermee speelt!
    Nog langer wachten! Nou ik hoop dat 't vandaag gewoon natuurlijk doorzet en dan MOETEN ze wel plaats voor je maken!
    Jeetje meis wat zal jij balen! Ik leef met je mee moppie!
    Hou je taai!

Deel Deze Pagina