Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach jeetje zeg, ik las inderdaad dat hij naar het ziekenhuis moest omdat zijn vrouw/vriendin opgenomen was :(. Hoe lang was ze zwanger?

Hier is mijn moeder helemaaaaal niet moeilijk :D. Ze claimt niks en is heel makkelijk. Ik heb haar ook gevraagd of we hun s'nachts wakker mogen bellen als het kindje er is omdat ze er dan eigenlijk niks aan hebben (om nou s'nachts op pad te gaan), maar ik moet ze gewoon bellen, gaat ze wel koffie zetten :). Wel vraagt ze of ik het tijdens de voetbalwedstrijden van oranje binnen kan houden omdat ze het anders niet aankunnen :) maar das een geintje natuurlijk 8).

Schoonouders moet ik nog informeren of we ze s'nachts mogen bellen.

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Het zit je ook niet mee he... als er iemand verdient om snel te bevallen ben jij 't wel !

Kan me voorstellen dat Manuel boos was.. zou ook uit m'n stekker gegaan zijn !

Gelukkig heeft die kleine 't nog naar z'n zin dan..

Heeeeeeeeel veel sterkte !

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mijn vriend en ik waren eerst...bedbuddy's. Kennen jullie dat?
    We waren beide vrijgezel maar niet uit op een relatie hihihhi dat heeft een half jaar geduurd en toen sloeg de vonk wel over.
    Wij waren denk ik 7 jaar samen toen ik voor eerst zwanger raakte (en MK kreeg) nu zijn we dus als de baby er is ong. 9 jaar samen....

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Tjemig Patricia, het wil je ook niet meezitten deze zwangerschap zeg!
    Hopelijk heeft het strippen effect en beval je vandaag of morgen gewoon zonder inleiding.
    Wel echt een domper omdat het weekend er tussen zit, dus je zit gelijk weer een aantal dagen verder.
    Maar hou vol, het einde is nu echt bijna in zicht!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja, ik kon ook geen emotie tonen toen ik het hoorde..zat alleen maar: ja joh dat is goed, mij best allemaal. Ze moest mij zelfs helpen om mijn benen in de beugels te krijgen, zo slap en moe voel ik mij..
    4 verloskamers, max 2 mogen voor inleidingen worden gereserveerd..dus mag God op mijn blote knieeen bedanken dat er a.s. maandag alsnog plek is voor mij.
    En misschien dat het strippen effect heb, al voel ik momenteel niets veranderen.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Balen zeg Patries :(. Maar misschien gebeurt het alsnog natuurlijk, positief proberen te blijven ;)

Mijn man en ik zijn al 9 jaar bij elkaar :confused:. We hebben verkering gekregen op vrijdag ded 13e :) en zijn vorig jaar getrouwd, toen gestopt met de pil en BENG.

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ach lieffie toch...ga hier een kaarje voor je branden!
    En ik hoop echt dat het gewoon effect heeft hoor dat strippen!
    Probeer nu een beetje te chillen want mss moet je straks wel hard aan het werk!
    Een hele dikke/vette/warme digi knuffel!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Jemig... wat een domper! nou jah als het maandag dan maar ZEKER zo is.. sterkte nog voor het weekend :)

Wat erg voor boelarouz (nee ik weet niet hoe je het schrijft) onbeschrijfelijk.. hoop toch niet dat ie er zaterdag is, je hebt wel wat andere dingen aan je hoofd lijkt me, en in zon geval is voetbal dan ook maar een spelletje.

9. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jeetje Patricia wat ontzettend klote zeg! Toch niet normaal zo. Je bent helemaal op en dan laten ze je gewoon doorlopen. Begrijp dat ze niet een ander van het verlobed kunnen lichten, maar vind dit ronduit associaal. Hopelijk komt het alsnog op gang door het strippen! Heel veel sterkte in iedergeval!

Ja echt sneu voor die voetballer, vroeg me ook wel af hoever zijn vrouw zwanger was.

Sorry hoor dames, maar moet wel heel erg lachen om de manier waarop jullie kletsen over (schoon)ouders. Ik begrijp dat de situatie niet leuk is! Ik ben wel benieuwd Silla hoe jouw man dan tegen z'n ouders aankijkt...

Mijn vriend en ik waren ruim 5 jaar samen toen we zwanger raakten en woonde toen 4 jaar samen...

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat erg van Bouhlarouz zeg :(
    Vooral misschien ook moeilijker omdat hij nu zo in the picture staat, er zal meer aandacht aan worden besteedt...

Jeetje Patries, wat een mongolen!
    Nou ik hoop dat het strippen iets uithaalt en je nog van het weekend je kindje lekker in je armen mag hebben....

Toen ik zwanger werd van Yaron waren we ongeveer 3,5 jaar samen...

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had het berichtje ook net gelezen van Boulahrouz... echt zo verdrietig :( . Ook weer een kindje dat te vroeg geboren was.

@patricia: pff meid wat ongelooflijk.. hoeveel kan het tegenzitten?! Hopelijk gaat het voor maandag toch echt uit zichzelf beginnen!

Verder kennen mijn man en ik elkaar nu 9 jaar. We zijn inmiddels 9 maanden getrouwd (sept. 2007) en we waren 16 (hij) en 17 (ik) toen we dus wat kregen samen, een vakantieliefde die stand gehouden heeft uiteindelijk!

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Even voor 'n leek... wat gebeurd er dan NA het strippen? Afwachten tot de vliezen breken? Of de weeën beginnen? Of allebei natuurlijk..

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo!

Hier ook erg slecht geslapen. Was ook om een uur of 6 op. Ben daarna toch nog ff terug naar bed gegaan en heb gelukkig nog wat geslapen. Heb het gevoel dat het niet veel zal gaan worden vandaag. En dan regent het ook nog pijpenstelen... :( Ga ff proberen bij te lezen. (Het is nu 11:30 maar wat een pagina's...:))

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn foto's. Ben er ook echt heel blij mee. Ik denk dat ik zo ie zo nog wel eens naar haar terug ga als de kleine er is. Ze maakt ook hele mooie kinderfoto's. Voor degene die interesse hebben, hierbij haar site: www.purepicture.nl

Dames die vandaag gestript gaan worden, heel veel succes! Hopelijk werkt het snel!
    ML balen dat de kleine er nog steeds niet is. Kan me voorstellen dat je het ff zat bent. Gelukkig heb je nog net ff wat kunnen slapen. Enne kipnuggets en jus is een garantie voor maagzuur lijkt mij :) succes!
    Wat schattig dat de kleine van Miss Sil liever zijn moeder aankijkt dan drinkt!
    Misspigle, wij hebben inderdaad ook een draagzak gekregen. Ben benieuwd hoe het bevalt.
    Patricia01, het zit je ook echt op alle fronten tegen he! Sterkte en een knuffel van mij!
    Senninha, super dat je een goede nacht gemaakt hebt!
    Niesje, dat schiet echt niet op met die schoonmoeder van jou zeg!
    Mirre, ben benieuwd of het gerommel bij je doorzet. En wbt foto's, je kunt altijd nog een mooie reportage van de kleine laten maken toch. Die fotograaf waar ik geweest ben zit in dordrecht. volgens mij niet ver van jou vandaan. (zie site hierboven)
    Lientje, succes met de laatste boodschapjes! En ben benieuwd wanneer je mannetje met de frituurpan komt :)
    Lovelykids, katten.... :) Iig veel plezier met shoppen!
    Balen knuffelkonijn van die harde buiken! Gelukkig is het nu wel afgezakt.
    Bd81, lijkt mij dat hij dan wel is ingedaald als je 'm zo laag voelt.
    Momeiike, balen van die harde buiken en kramp. Doe maar rustig aan.
    NinaVI, wow al 39 weken. Gefeliciteerd!
    Silla, geeft niets hoor je klaaggezang. Daar zijn we hier toch voor! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. En wat betreft die melkverslaving. Ik heb dat ook. Heel raar, want voor mijn zwangerschap had ik dat helemaal niet. Er gaan nu echt liters melk doorheen hier... :rolleyes: En moeders... zou je ze niet af en toe.....
    Athina, fijn dat je vannacht wel hebt kunnen slapen, maar wat moet ik me voorstellen bij een luiertaart?
    Esther succes met je controle vandaag.
    Minka, gezellig als je weer mee kan komen kletsen.
    Mirjam2112, lachen met die pa van jou :)

Ik bel denk ik wel mijn ouders en schoonouders als het gaat beginnen. Ben wat dat betreft wel gezegend met lieve schoonouders. Ze wonen ook wat verder weg dus wellicht dat dat ook helpt :)

Niesje, ik en mijn mannetje en ik waren 9 jaar samen toen ik zwanger werd.

Wat een vreselijk nieuws van de dochter Boulahrouz. krijg er kippenvel van...

pppffff volgens mij ben ik nu wel bij.... :)

Lee

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

jeetje 5.8. :confused: voel je je dan niet ontzettend moe en smaakt het eten je dan nog wel? bij morris had ik op zijn laagst 5.6 en daarbij had ik een opgezwollen tong en lippen (leek wel een allergische reactie) en was ik ontzettend moe en was niks lekker laat staan hoeveel ik op kon.
    nu op dit moment zit ik op 6.8 en mijn vk hanteert 6.3 :-k , maar daar was ik het niet mee eens en heb ijzertab. gekregen en toen ik deze week de rest van de uitslagen liet zien toen had ze zoiets van we doen er nog wel foliumzuur bij, want er was iets wat aan de lage kant wat de ijzeropname weer bevordert en dat wordt weer door die foliumzuur gestimuleerd.
    qua grootte van de kids maud was 8 pond en morris ruim 7 pond. en die van nu gaat hard richting de 8 dus ben benieuwd.
    mijn bloeddruk is iedere keer prima

15. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Patries echt weer een onprofessionele actie van het ziekenhuis personeel hoor. Klote voor je. Nu maar duimen dat het strippen snel effect heeft. Heel veel sterkte meis. En nog gefeliciteerd met je moeder natuurlijk.

Lee, prachtige foto's!

Miss Piggle, ML, Nina, Veraatje, Esther en andere meiden die vandaag controles hebben heel veel succes

Senn, jij natuurlijk heel veel succes bij het strippen.

Minka, fijn dat je eindelijk weer internet hebt, gezellig :D

Mirre, buikkrampen kunnen ook een voorteken zijn he. Dus... wie weet :)

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Anno niem, moet jij ook in de huiskamer bevallen?

TuttiFrutti, gefeliciteerd met je 36 weken!

Minka, veel plezier met je moeder!

Patricia, wat lekker dat je hebt uitgeslapen en veel plezier bij de pedicure!

Schoonouders... ik heb alles vluchtig gelezen, maar ik denk dat ik het wel behoorlijk heb getroffen met mijn schoonouders!

Patrica, wat balen zeg! Hopelijk heeft het strippen zijn effect en hoef je niet tot maandag te wachten!

Niesje, wij waren ongeveer 9 jaar bij elkaar toen ik voor het eerst zwanger werd.

Tjee, wat ontzettend erg voor Boulahrouz!

Ik kom net terug van de vk. Alles was goed. Er was een stagiaire bij en nadat zij mijn buik had gevoeld, heb ik gevraagd of ze toevallig ook niet moest oefenen met echo's maken :D Toen moest de vk lachen en heeft voor mij een echo gemaakt en die duurde best lang omdat ze de stagaire van alles liet zien! :D :D
    Ook deze vk dacht dat ik nog minstens wel een week rond zou lopen :( en ze schatte de baby op ongeveerd 3700 gram!

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    haha, slimme opmerking van jou :)

18. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb vanavond een fotoshoot en ben heel hard op zoek naar twee graszoden, maar nergens hebben ze die op voorraad.

WHAAAAAAAA, word er gek van, zeker al 15 tuincentra gebeld.
    Ga nog even internet afstruinen in de hoop dat ze ze ergens in de buurt op voorraad hebben en anders maar naar een tapijtzaak om nep gras te halen :( baal als een stekker.

Jeroen en ik zijn in september 7 jaar bij elkaar en wonen dan ook ongeveer 7 jaar samen :oops: (heb nog wel dik een jaar m'n studenten kamertje aangehouden voor als ik hem zat zou zijn maar dat is nooit gebeurd)

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    @veraartje, Ja, boven kan mn bed niet opklossen, je kan er niet omheen lopen, EN de overloop is te klein voor een evt brancard.

Dus vond het idee zelf fijner om beneden te bevallen. heb ik zelf ook meer de ruimte.

Jij bevalt ook beneden? omdat het moet of ook omdat je het liever zelf wilt?

20. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Een luiertaart: via google: http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&q=luiertaart

ik heb er 1 met 3 verdiepingen gemaakt met 30 luiers in totaal... 3 bovenop daaronder een laagje met 1 in het midden en 7 eromheen en daaronder nog zo'n laag met nog eens een rondje luiers eromheen...

Share This Page