Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Oja, staat de postbode net voor de deur met de ZwangerKadoos van de Etos :( Zit er een brief in dat ik hem nog niet had opgehaald en dat ze hem daarom nu maar opgestuurd hebben. Ehh, maar ik heb hem twee maanden geleden al bij de Etos opgehaald :( Naja, er zit toch niet veel bruikbaars in, maar nu heb ik dus twee keer niets :)

2. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ziet er leuk uit zeg. Wat een leuk idee, had er nog nooit van gehoord.

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik moet beneden bevallen. En ik heb mijn bed nog steeds niet klaar staan, vind het helemaal niks om zo'n ding in de woonkamer neer te zetten!

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde. Jammer dat ze zulke fouten niet maken met de Blije Doos :D

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi, ach hij is mooier dan die van de kruidvat ;) weer een paar kleine proef flaconnetjes bij :p

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Lee, mooie site van die fotograaf. En idd heel gaaf om straks ook de beeb op de foto te laten zetten.

Veraatje, hihi die echo heb je mooi losgepeuterd zeg! En troost je de meeste hier zullen nog een week zwanger moeten rondlopen. Ik zie mijzelf ook nog niet binnenkort bevallen hoor.

Tuttifrutti, met mijn moeder is gelukkig alles goed, helaas met Liesje's moeder gaat het minder.

:( mijn kat is gisteravond niet binnengekomen en heeft zich nog steeds niet laten zien geheel tegen zijn gewoonte in :( Ik heb er echt geen goed gevoel over.

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Gelukkig valt het nog mee hier. Ik heb me in de maanden hiervoor slechter gevoeld. Maar wel moe ja. Ik heb inderdaad ook foliumzuur erbij en nu dus een zacht verbod op melkproducten. Die werken de opname van ijzer weer tegen schijnt. Wel goed dat je zelf hebt gezegd dat je ijzer bij wilt want hoe sterker je bent bij de bevalling hoe beter.

Liefs,
    Lientje

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ach nee! Hopelijk komt hij vandaag nog terug.
    Ik heb het ook eens met onze kat gehad. Ik zag het ook niet meer zitten, had alles al bij langs gebeld...kwam hij 's avonds toch weer aanlopen met een kop vol spinnewebben. Had hij waarschijnlijk ergens opgesloten gezeten.

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    t is ook niet echt handig, t enige voordeel is dat we nu wel relaxt tv kunnen kijken, de een op de bank de ander op het bed haha.

Maar jah, ineens kreeg ik het idee dat ALS ik ging bevallen het vanaf vandaag thuis mag! en anders moet ik misschien snachts het bed halen enz. (komt bij mn ouders vandaan) En daar had ik niet zon zin in. ach zodra de baby er is kan ie toch weer weg.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ook hier een bekend verhaal! Alleen ik vond hem redelijk bruikbaar. Misschien dat het per regio scheelt. Hier zaten er sowieso een pak billendoekjes met bewaardoos van Zwitsal in, een fopspeen, 2 potjes fruithapje, wat monstertjes, een geurzakje van Zwitsal, 2 pampers (met kortingsbonnen voor Pampers). Dus al met al redelijk wat, zou ik zeggen.

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    OOhh niesje, balen van je kat. Hopelijk is hij gewoon ff de hort op en staat hij zo weer voor de deur. Die katten laten ons allemaal momenteel niet echt rusten geloof ik... zouden ze wat aanvoelen...

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Jeetje dat is inderdaad heel erg verdrietig voor Boulahrouz en zijn gezin zeg! Afschuwelijk.

He bah Patries! Wat een eikels zeg! Hopelijk komt de bevalling vandaag nog op gang meis, ik duim voor je! En anders hoop ik dat je het weekend een beetje behoorlijk doorkomt.

Veraatje, wat fijn dat alles goed is en goeie zet van die echo! Altijd fijn om even te gluren. Ben je nog niet zenuwachtig dat het bed niet staat? Ik kan op het moment al nerveus worden dat ik geen teiltje in huis heb pfff slaat natuurlijk nergens op, maar inmiddels heb ik een mooi hemelsblauw teiltje gescoord.

Mijn man en ik zijn nu 6 jaar samen, bijna 2 jaar getrouwd. Het is wel mijn tweede man, maarja, dat moet kunnen toch?
    Mooie verhalen over schoonouders, vooral als je zelf geen problemen hebt. Jammer genoeg is mijn schoonmoeder er niet meer en mijn vader ook niet. Dat zal na de bevalling nog wel wat emoties met zich meebrengen. Mijn moeder bel ik niet als het midden in de nacht gebeurd, maar als het overdags is wel. Ze is ook bij Chris erbij geweest en heeft toen mijn hand vastgehouden, dat was precies wat ik toen nodig had. Gelukkig geen verhalen over mijn geboorte enzo. Was ik wel even bang voor, maar ze was geweldig.

Liefs,
    Lientje

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    **inbraak**

Meiden,ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met de laatste loodjes,spannend hoor!
    Ik word af en toe door Senn op de hoogte gehouden,Patricia,hopelijk mag je snel bevallen meid!
    Senn,hopelijk is het strippen meegevallen!

Liefs Dais...

**uitbraak**

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

gewoon het centrum in, anders wordt het niet

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

remco (toen 17) en ik (toen 15) waren 10 jaar samen en daarvan woonden we 5 jaar in 1 huis toen ik voor het eerst zwanger was.

16. bij mij dus wel.. ik had hem opgehaald met een email bon, daarna kreeg ik een brief thuis dat ik hem nog niet had opgehaald, dus mocht hem met een brief ophalen :)

17. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha, dan verschilt het inderdaad per regio. Hier wel de zwitsal doekjes en houder (voor mij nummer 3) 2 pampers, een speen en 1 monstertje :( Verder wat oude tijdschriften en foldertjes. Naja, een gegeven paard ....

Niemand trouwens een idee waar ik graszoden vandaan kan halen?
    Word een beetje radeloos....

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

je bent iig wel gestript dus misschien ben je ze morgen wel helemaal niet nodig. ik duim iig heel hard voor je. succes ermee

19. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Ohhhh patricia wat balen zeg....wat een actie van dat ziekenhuis...dat geloof je toch niet!

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

bij mij kwam het pas na bijna1 dag na het strippen dat mijn vliezen braken. dus rust vandaag maar goed uit, zodat je vannacht/morgenochtend "lekker" uitgerust bent en dat je dan het zh personeel toch lekker aan het werk kunt zetten

Share This Page