Oh trouwens niesje was jij op zoek naar een recept voor tomatensoep? Hierbij mijn basis recept: Benodigdheden 1 kg verse tomaten 2 uien 3 tenen knoflook 1 bosje verse kruiden naar keus fijngesneden (bv basilicum, rozemarijn, petreselie, tijm) 1/4 lt groentebouillon zout en peper 4 el slagroom Olijfolie Ontvel en ontpit de tomaten en snij ze in stukken. snij de ui in in blokjes. Fruit de ui in de olijfolie glazig en voeg de knoflook (uit de knoflookpers) toe. Voeg daarna de stukken tomaat en verse kruiden toe. Laat het geheel 30-45 minuten zachtjes koken. Pureer de soep dmv een blender of staafmixer. Voeg dan de bouillon toe en breng op smaak met peper en zout. Voeg als laatst de slagroom toe. Je kunt deze ook stijf kloppen en bij het serveren op de soep doen. Je kunt ipv verse tomaten natuurlijk ook tomaten uit blik gebruiken en je kunt er ook van alles aan toevoegen wat je lekker vindt. bijv worteltjes en gehaktballetjes of zo. Succes! Lee
Jee Patricia balen zeg! Kan me voorstellen dat je ff een dip had! Wie weet haalt het strippen wat uit en anders heb je begin volgende week de kleine Nilo in je handen. Succes! Vera: hahaha slim van je!. Heb je je kleine nog even kunnen bewonderen dus. Mijn ouders zijn nu op vakantie en aangezien het ongeveer een dag duurt voor ze thuis zijn moest ik ze bellen als het serieus werd. Zo kunnen ze kort na de geboorte alsnog de kleine bewonderen. Als ze thuis zijn moeten we ze gewoon bellen als kleine is geboren, ook midden in de nacht haha. Mijn schoonouders moeten we nog eens vragen wat ze exact willen. Denk dat zij pas komen kijken als we thuis komen. Mijn ouders komen gewoon midden in de nacht naar het ziekenhuis, dat weet ik zeker. Ik ben nu 7,5 jaar samen met mijn vriend waarvan we 3,5 jaar samen wonen. Toen ik zwanger raakte waren we dus bijna 7 jaar samen. Net was mijn zus ff hier met haar kleine (4 maanden oud). Leuk hoor! Lekker ventje is het. Ze gaat alleen begin juli op vakantie, wel jammer maar kon op haar werk niet anders. kan haar ook moeilijk verbieden om te gaan. Voor het zelfde geld komt onze kleine pas eind juli ofzo....
nina 39 wk gefeliciteerd. nog maximaal 3 wk dus lekker hoor silla hoop voor je dat je je ondertussen wat beter voelt. anders ga je zo toch nog lekker even plat. wat de kat betreft een half uur na de tijd is het net of er niks gebeurt is. hij heeft het niet zo vaak meer als in het begin toen was het soms 2x op een dag en dan ook nog 2x in de week en het maakte niet uit toen of hij wel of geen medicijnen kreeg. nu krijgt hij geen medicijnen meer en zit hij beter in zijn vel en op een of andere manier heeft hij nog hooguit 2x in de maand zo'n aanval heeft je moeder jou hormoonhuishouding niet overgenomen ofzo.sjezus dacht dat mijn (schoon)moeder erg waren. ik duim voor je dat je volgende week bevalt. veraatje dat had je mooi voor elkaar met die echo. mooi gewicht ook voor de beeb. fijn dat de apk goed was penny misschien krijg je de vervolgdoos dan ook wel 2x en die is toch wel iets leuker hoor bloem82 die aanvallen waren vooral in het begin eng. toen dacht ik echt hij valt me zo dood neer, vooral omdat zijn broer net een dikke maand ervooraan dood is gegaan aan een hartkwaal (terwijl ze toen nog geen 2 waren.) ik dacht dus dat hij ook zoiets had, maar gelukkig dus niet. maar een pretje is het niet hoor, maar je kunt er niks aan doen behalve ervoor te zorgen dat hij zich nergens aan kan bezeren. niesje als de telefoon gaat gewoon niet oppakken. sorry maar heb geen receptje doe nl altijd gewoon wat op het pakje staat. hoop voor je dat de kat zich gauw weer meld athina fijn dat j wat beter geslapen hebt. dus jij hebt creabea-drang ipv nesteldrang? ml kipnuggets lekker maar verse jus dórange hoef ik nu inderdaad ook echt niet te doen, want dan staat mijn maag echt op de kop, volgens mij loopt het zuur er dan zo uit minka hoop voor je dat je nu wel mee kunt blijven lezen buddy gefeliciteerd ook weer een weekje dichterbij
Patricia, wat vervelend zeg... Niks aan... Hopen dat het spontaan door gaat zetten.. Kan me voorstellen dat Manuel flink baalde... Heb net mn mannetje ff gesmst. Hij werkt in Emmen, en als het goed is, is hij morgen om 1 uur vrij. Dus dan ga ik met de trein naar Emmen en daar ff shoppen en kan hij me zo meenemen na die tijd... Wij zijn nu 3 jaar en 4 maand samen waarvan 1 jaar en 9 maand getrouwd.. Dus na jaartje en 1 maand getrouwd te zijn, waren we zwanger.. Ik ben op 13 juni vorig jaar gestopt met de pil en was na ruim 4 maand zwanger.. Nou, ik ga zo nog ff slapen.. Niet teveel kletsen he? Want ik krijg geen mailtjes meer binnen helaas, dus moet elke keer ff zoeken wat voor pagina ik ben.. liefs Wendie
oh ik heb trouwens nog ff een vraagje. Ik heb alle kleertjes en beddengoed etc in neutral gewassen, maar nu vertelde een vriendin van mij dat je ook de bekleding van de kinderwagen en maxicosi hierin moet wassen. Dit mag echter niet in de wasmachine en ik vraag me af of het ook echt nodig is. Hoe doen jullie dat? Alvast bedankt! Lee
niet! Ja, van 1 maxicosi die we gekregen hebben kon ik de bekleding deels wassen, dus dat heb ik gedaan, omdat hij dus niet nieuw was. Maar verder... Ze hebben amper huid contact met die dingen. Lakentjes en kleertjes die ze aan hebben zijn wel gewassen, dus het lijkt me een beetje overdreven...
Ladies, Lig al een tijd op de bank, ik dacht ff bijlezen... Maarre ik merk dat ik best moe ben dus ga maar weer de bank op..alleen zijn ze achter op het speelpleintje 't gras aan het maaien dusssssssssssssss ik hoop dat ze bijna klaar zijn want ik wil eigenlijk ff tukken! Kep mijn pyama maar weer aangetrokken Dag liefjes!
goedemiddag dames ik ben ook weer zo brak als t maar zijn kan en ik had dus ook een droom dat iemand vandaag ging bevallen vaag zeg. iemand had t erover dat ze harde en pijnlijke buiken kreeg na de bedgym, niet zo vreemd, ik heb dat ook gehad van de week en echt de hele nacht ervan wakker gelegen. Silla: meid t klinkt alsof je staat te koken van binnen. neem je wel je rust? trouwens hier nog een melkjunky hoor, drink bijna 2 liter melk per dag en kan er niet genoeg van krijgen patricia: ze moeten je wel hebben he deze zwangerschap, hopelijk doet t strippen zijn werk en heb je die hufters in t ZK niet nodig voor maandag, neemwel je rust he Senn: hoest met jou? athina: leuk zeg zon luiertaart, ik dacht meteen aan een taart die je op moest eten haha miss sil: lekker joh dat je maandag naar huis mag, hopelijk mag je knulletje ook mee en drinkt hij gewoon goed t boeltje leeg, en de vrouw van Boulahrouz was 22 weken zwanger, gister op t nieuws gehoord maar wat sneu zeg voor t gezin, echt ik snap t niet als ze hem zaterdag laten voetballen. voor de rest weet ik t niet meer sorry ik ga ook ff boodschappen doen en mijn shotje melk ophalen bij de supermarkt' tot later dames. groetjes susanne oja, voor ik t vergeet. wie kan ik in de toekomst smsen? als hier iets aan de gang is want mijn buddy is helaas niet meer zo vaak online en wil haar er niet mee lastig vallen.? Ik voel me daardoor een beetje buddyloos. ik hoor t wel
oja: jeroen en ik zijn in nov dit jaar 6 jaar samen(leren kennen via internet) en wonen nu 5.5 jaar samen. en over 2 weken trouwen dus daar heb ik voor de rest geen antwoord op haha groetjes
Hallo allemaal... Nou ben benieuwd wie dat dan zou gaan worden, die vandaag bevalt Aangezien mijn vrienden ervan overtuigd zijn dat mijn kleine meid nog voor het weekend geboren wordt en ik zelf zoiets heb van, zal wel niet maar jah, heb wel 1cm ontsluiting en al geruime tijd weeén (bijna 3weken nu) maar goed als het zover is meld ik me
dan heb je nog maar heel ffies. ben benieuwd en al ontsluiting, hopelijk zet t dan door voor je. tot laters groetjes susanne
Ja hoop het ook maar er vanuit gaan doe ik niet meer, heb dat afgeleerd bij mijn andere 2 zwangerschappen... Ben bij de 1ste ingeleid met 42w en 3d en bij de 2de 42w en 6d....Enige verschil met deze zwangerschap is, dat ik nu wel al ontsluiting heb en dat was bij de andere 2 niet het geval .... xxx Nance
Baal want ik heb geen graszoden kunnen vinden Moet nu op de solex naar de zaak maar ja hoor het begint opeens weer kei hard te regenen. :x Ga maar even naar de carpetland straks om te kijken of ze een stukje nep gras hebben en daarna de shoot voor vanavond voorbereiden. O men, ik ben nu al weer zo moe, herken mezelf bijna niet meer. Naja, meiden, ben benieuwd of er vanavond nog iemand gaat bevallen. Veel succes allemaal en tot morgen, liefs pien
succes penny. ik weet ook niet waar je t vandaan kan halen. maar neem wel je rust he, straks heb je weer harde buiken die niet meer weg gaan. ben benieuwd hoe de fotos worden, ze worden van jou gemaakt toch? en die vermoeidheid, ik heb dat ook heel erg, ik rij bewust ook geen lange stukken in de auto meer omdat ik geen concentratie meer heb en mijn ogen gewoon dicht vallen achter t stuur groetjes susanne
Bedankt! Ik ga zometeen beginnen, ik heb alleen kookroom ipv slagroom maar dat zal wel niet zoveel uitmaken denk ik.
wat een rust hier zeg, ik heb trouwens buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden geen fijn gevoel. en ik heb last van mijn oog, adertje voor de 2de keer in 1 dag gesprongen. helemaal bloeddoorlopen is ie en heb de neiging om erin te gaan wrijven maar dat doet alleen maar meer pijn. sorry moest t ff kwijt groetjes susanne
hoi meiden, De apk was weer dik in orde! Vruchtwater werd wel al wat minder maar is normaal voor duur van de zwangerschap en was nog voldoende! Verder even een kleine domper...de verloskundige die ik in het begin van mijn zwangerschap heb gezien zou deze week na haar verlof weer beginnen maar ze heeft besloten niet terug te keren nu is er deze week een nieuwe ingewerkt en heeft van het weekend voor het eerst zelf alleen dienst...die heb ik dus niet gezien en vind ik toch beetje eng idee! Vinden jullie dat stom van mij? Mijn man en ik zijn bijna 10 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd. We hebben voor onze zwangerschap 1 jaar in de medische molen gezeten en toen kwam dit mega grote wereldwonder! Veraatje wat is ook alweer de reden dat je beneden moet bevallen? Patricia wat een enorme pech...kan me voorstellen dat je even op instorten stond! Wie weet laat die kleine zich al voor ma zien! Ik heb denk ik gemist maar waarom is Christea opgenomen? Liefs Nina
@Nance: hoop voor je dat het snel doorzet zeg. @Patricia: jemig, het zit wel tegen daar zeg. wat een sukkels. Ik hoop voor je dat het strippen gaat werken. De rest weet ik alweer niet meer. Hier vreselijk last van mn darmen. Ben al hartstikke vaak geweest maar het blijft maar rommelen. |Onsmakelijk detail mar zo langzamerhand is het alleen nog maar aambeien daar en doet zo'n zeer. Mijn man en ik zijn sinds 13 jaar samen (volgende maand dan) waarvan nu een dikke 6 jaar getrouwd. Wat lang alweer zeg.