Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Yup, die heeft een hoop gametroep en alles haha... Maar of dat nou meer om het gamen is :p maar hij vind het leuk om het te bezitten...
    Is ook erg verstrooid, heel leergierig... Op schoo is ie door de leraren als eens omschreven als een "verstrooide professor" :)

2. monkeylove

Jezus ik word gek van dat geprik in mijn eeeh... doos.... Pffff..... Hij zit echt tegen de uitgang aan... Pfff wat een rotgevoel toch en het wordt steeds erger ook... haha klaag...

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hehe, misschien tast ie gewoon even de uitgang af ;) dan weet ie straks waar hij heen moet.

grappig dat leroy dat "ook" heeft. ik ben ook dol op spullen met knopjes en dingetjes, om dan vervolgens er eigenlijk niks mee te doen.. (ook wel zonde) dus het zou vast niet snel over gaan ;)

4. monkeylove

Jah watermannen zijn er gek op om op knopjes te drukken en kijken wat het teweeg brengt haha,
    Vind het een heel leuk sterrenbeeld...

Nou ik ga maar eens aan de kook :(

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    jah.. :D heb genoeg van mn vader gesloopt in mn leven, omdat ik dan "even" aan iets moest draaien en het vervolgens uitelkaar vloog enzo :( :)

kook ze! en eet smakelijk.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Buddy! Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Mooie gang en...geweldige taart!

Jes, jeetje meis wat zal jij geschrokken zijn. Gelukkig ben je weer thuis!

Duikster...met 105 bedoel je de onderdruk? Tja pas sinds ik zwanger ben begrijp ik het hele bloeddruk pas (een beetje) maar ik neem aan dat het je onderdruk is...ennne da's best hoog! Ik hoop voor je dat ie weer zakt.

Verder las ik veel over sterrenbeelden maar tis niet blijven hangen. Ik zat in de tussentijd ook nog de broccoli te snijden en te lezen hihihhi

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi bijna al mijn ex vriendjes zijn watermannen en Dennis is ook een waterman. Blijkbaar hebben die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij. :)
    Damian en ik zijn rammen, ik zie het bij Damian wel, het is wel een temperamentvol mannetje.
    Stiekem hoop ik dat het nog een tweeling gaat worden, want ik denk dat een gevoelig kreeftje het in dit huishouden nog moeilijk gaat krijgen. :rolleyes:

En Lee, de soep was heerlijk. Heb er een lekkere tomatenfocaccia bijgemaakt. (nou ja afgebakken :) )

Sen, hopelijk doet het strippen zijn werk, wel fijn dat je al gestript kon worden.

Nancy, waarom word jij volgende gestript?

Lijkt wel de nieuwe mode hier strippen :)

Duikster, hopelijk loopt het niet weer uit op een ziekenhuisopname.

ML, erg leuk die snoeptaart en je gang is erg stoer geworden.

En dan las ik nog over iemands APKtje die goed was (Nina?), lekker hoor!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

heb alles een beetje snel doorgelezen op zoek naar babynieuws maar zie dat er nog geen kleintjes bij zijn gekomen. Zal vanavond alles even rustig doorlezen.

Ben vanmiddag naar de gyn geweest, tenminste dat was de bedoeling maar heb haar in totaal 2 minuten gezien ofzo omdat ze ook in de verloskamer moest zijn dus heeft de verloskundige (een man vond het wel appart) alle onderzoeken gedaan. Ik krijg dus wel een groot kind maar hoe groot is me niet verteld, verder moet ik morgen weer bloedprikken en als het goed is belt de dieetiste me morgen of maandag om een afspraak te maken. Verder moet ik woensdag weer terug komen, zal morgen even de vk op bellen om te vragen of ik daar maandag nog heen mag voor de echo die ik zou krijgen want heb vandaag eigenlijk niks gezien en ze hebben ook alleen maar gekeken hoe groot het was verder niet. Wel heb ik nog even om het geslacht gevraagd om zeker te weten dat het niet was veranderd maar dat is gelukkig nog steeds hetzelfde! Was wel in 10 dagen maar 100 gram aangekomen dus dat vond ik wel weer heel netjes.

Ga nu even op de bank neerploffen want heb de hele dag nog niet echt rustig gezeten.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    PFfffffffff kep net alleen maar ff de broccoli (zitten gesneden) aardappels + broccoli gespoeld en op het vuur gezet maar ben nu alweer moe!
    Djezus...wat irri zeg voel me echt een dweil.
    Tevens is het aardig rustig in mijn buik...ik zei niet al tegen ML (op mSn) dat het "verdacht" rustig was hihihhi.
    Maar goed bij mij begint het meestal 's avonds te spooken dus wie weet....maar ik verwacht eigenlijk niets...

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dusss Ingrid je bent toch goed gekeurd?!
    GA maar ff lekker chillen!

Mijn moeder is nu onderweg voor het wipstoeltje hihihhi. Tis bij ons om de hoek nou ja da's wel een hele lange weg maar goed. Ze belde voor het huisnummer. Ik ben benieuwd hihihhi. Waarschijnlijk gaat ze daarna gelijk mijn broertje ophalen van het station want die komt vandaag weer thuis oh ja...voor degene die het zich nog kunnen herinneren!
    Mijn broertje mag maandag weer instromen in zijn opleiding. Hij zat nl. in 't REM (Remedial Peleton) ivm met een blessure. Echter.....
    Nu heeft ie last van zijn scheenbenen, en zijn luitenant hoopt niet dat het een ontsteking is, dit is nl. een veel voorkomende kwaal bij militairen want dat komt omdat ze bijna de hele dag op die zware kisten lopen. Maar goed mijn broertje is een bikkel en stopt pas (ondanks pijn) wanner hij GEDWONGEN wordt (echte militair ;)) dus die gaat hier vast geen issue over maken. Tevens zal ie blij zijn wanneer hij de opleiding af heeft want dan gaat ie naar een andere divisie (vraag me niet welke want ik snap er geen #$@$ van hihihi).

Nou ga nu een poging doen om 2 tomaten te snijden...kep gelukkig wel voorgesnipperde uitjes gehaald (hoe bedoel je lui whahaha).

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zoooooooooo ook weer gefixt!

Zeg is iedereen aan het kokkerellen c.q. eten, kep een open keuken en PC (laptop) staat op de eettafel dus gaat prima zo...
    Poehhhh kep last van 't zuur...blehhh

12. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hier ook weer door de keuring :D
    Alles was eigenlijk wel weer goed.. Kleintje was inmiddels ook al ingedaald en lag vast.. Had ik helemaal nog niet verwacht, dus een verrassing..
    HB was volgens vk wat aan de lage kant 6,6..
    Dus adviseerde om floradix te drinken..
    Verder alles prima...

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mss P ook weer een APK tje achter de rug, ik hoor ze nooit over HB bij mij? Mss wordt het wel gestest enzo maar ik hoor er nooit wat over...nou ja dan zal ht wel goed zijn hihihi

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wow dat koken valt ook tegen!
    Jeetje wat een aftakeling hihi hebben jullie daar ook zo'n last van tijdens het koken, ik moet zeggen dat ik het nu pas voor 't eerst merk?

15. Hoi meiden,
    sorry, maar na een drukke werkdag en vergadering trek ik het ff niet om 28 blz terug te lezen :oops:
    is wat veel.... we hoeven de 2500 niet perse deze week te halen :D

Veraatje, bird zou bij mij ook niet in pan gaan, ook vegetarier hier...
    ga jij je kleine vegetarisch opvoeden?

gisteravond naar een prenatal extrakorting avond geweest ( kreeg 20% extra korting op alles) ging voor dekentje en washandjes, kwam met veel te veel terug.... ook leuke buikband gekocht met MADE WITH LOVE erop, erg leuke reacties gelijk....
    helaas hadden ze een paar dingen verkeerd aangeslagen en zag ik thuis pas, dus moet binnenkort weer ff terug...:rolleyes:

fijne avond! gaan zo lekker pizza bakken! :D

liefs rensie

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Voor de mama's die al een kindje hebben.
    Weten jullie nog wat jullie deden of hoe je je voelde de dag dat je ging bevallen?
    Mijn dinnetje vertelde dat ze zich die dag erg moe voelde en die dag ging haar mannetje ook nog de nieuwe videocamara uittesten, toen zag ze (in haar woorden) echt op haar allerslechts uit en zat heel aso een broodje weg te werken. Een paar uur later had ze haar zoontje in handen (heeft echt een turbo thuis bevalling gehad van 3 uur).
    Maar ben benieuwd of jullie dat nog weten....

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Half! Jammergenoeg is mijn man een echte vleeseter en we hebben er al heel wat discussies opzitten over het wel of niet vleeseten. Compromis is dat ons kind ook af en toe vegetarisch krijgt, maar dan wil ik dat mijn man dat dan ook eet die avond en dat wil hij niet. Maar goed, ik kook meestal dus.... :D

Ik kan mij voorstellen dat je niet alles terug wilt/kunt lezen!
    Gelukkig heb je bijna verlof!

MIsspiggle en Ingrid, fijn dat alles goed was bij de controle!

18. oke las nog wel de verhalen over de sterrenbeelden.
    ik krijg waarschijnlijk een leeuw....
    ben zelf een schorpioen en dat botst lekker! David is ook een leeuw, dus dat zal een lekkere twee-eenheid worden met zijn kind!
    ben ik mooi klaar mee...
    moet maar 2 weken eerder komen hoor, heb ik tenminste wat sterrenbeeld variatie :D
    De koninklijke leeuw, een zonnig kindje

Bijna geen enkel baby-Leeuwtje zal met een lief zacht piepstemmetje smeken om geknuffeld te worden. Nee hoor! Wees vooral niet bang, dit kindje weet al heel snel zijn stemmetje zodanig te gebruiken dat het snel zijn zin zal krijgen. Je geeft dan al snel toe want je krijgt het bijna niet rustig. Toch zullen de moeders van dit kindje erg trots zijn op hun welpje want het eet braaf zijn pap op en zal al snel geen luiers meer omwillen, dat past niet bij zijn zonnige aard, het wil eruit om de wereld te gaan veroveren. Al snel is het in staat om uit ongearticuleerde klanken duidelijke volzinnen te bouwen. Het is het zonnetje in huis en weet met zijn verreikende zonnestralen het hele gezin te verwarmen.

Het Leeuw-kindje laat zich makkelijk opvoeden. Alles wat hem zelf nuttig of goed lijkt zal het zonder pardon aannemen. Wel kan het woedend reageren wanneer iemand komt aanzetten met iets wat in zijn ogen "dom"is. Het is beter het brullende leeuwtje dan even een snoepje of iets dergelijks te geven om het te sussen. Hard optreden helpt dan echt niet, het is beter met verstandige argumenten te komen. Probeer in elk geval niet dit trotse en temperamentvolle kindje te breken. Dit kan op de lange duur negatieve gevolgen hebben voor het leeuwtje.

Al vroeg willen deze kindjes graag de baas spelen over zusjes, broertjes, nichtjes, neefjes, vriendjes, vriendinnetjes en later ook over klasgenootjes. Voor wie daar niet zo zwaar aan trekt, is dat nog niet eens zo slecht. Een Leeuw-kindje barst altijd van de nieuwe ideeën voor spelletjes en boevenstreken, andere kindertjes vinden dat een waar genot.

Leeuwinnetjes houden van ringetjes in alle soorten en maten en kleurrijke kettinkjes, al op jonge leeftijd vinden ze het nodig zo nu en dan op de weegschaal te staan om zo het gewicht op peil te houden. Ook hebben deze meiden een nogal kostbare smaak op modegebied, ze worden graag gezien.

De jongens geboren in dit teken zijn bescheidener en passen zich meer aan. Mama is belangrijk voor ze. Al gauw nemen ze alles en iedereen die belangrijk voor ze is in bescherming. Papa en mama kunnen trots zijn op de schoolprestaties van hun kindje. Alle Leeuw-kindjes willen graag uitblinken op school. Het is vooral het zelfbewustzijn en de ijzeren wil van een leeuwtje die er voor zorgen dat het het leven met twee stappen tegelijk zal nemen.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Pffffffffffff ben kapot! alweer? jaha alweer? nou beter gezegd NOG STEEDS ;)

Maarre nou is het eten klaar...MANNETJE NOG NIET THUIS! Tuurlijk de hele week is ie op tijd thuis en nu...

20. mijn man was ook een echte vleeseter, maar nu al ruim 2 jaar vega.
    we eten wel vis, dus dat krijgt kleine wel....

Deel Deze Pagina