Hihihi grappig hoor! Rensie enne zag dat je lekker aan het shoppen geslagen bent?! Wanneer ga je eigenlijk met verlof! Krijg net SMS van broertje... "Zou leuk zijn als HIJ de aankomende dagen komt, maar ja tot die tijd ff rustig aan doen hè" Ik hoorde van mijn moeder dat mijn broertje nogal nerveus is hihihhi en het nog al spannend vind maar ik merk daar weinig van. Maar wel lief hihihi
Wij zijn beide echte vleeseters al eten we zo nu en dan wel vega vleesvervangers...gewoon omdat we het lekker vinden. Ik hoop dat onze kleine niet zo'n slecht eter als ik wordt. Ik lus bijna niets nou ja ik eet het wel maar mijn mannetje is meer van het buitenlands eten en ik meer van het Hollandse of Italiaanse eten. Al ben ik wel met de Surinaamse pot opgevoed maar ik eet het eigenlijk niet tot weinig. Mij kan je s nachts wakker maken voor Zuurkool stampot maar mijn mannetje moet daar NIETS van weten en hem kun je eigenlijk voor alles wat eten betreft wakker maken maar liever geen stampotten of ovengerechten hihihhi
Jah hoor eten staat te verpieteren Mannetje stapt nu pas op de moter dus is pas over 20 min. thuis... Hmmm kep weer zo'n drukkend gevoel aan mijn "onderkantje" (zoals ze dat in het ZH zeiden hihi) nou ja reden om te blijven zitten whahahaha
Zow, gekookt, gegeten... Alleen nu nog Michelle aansporen de afwasmachine in te ruimen Ow ik word echt irritant van mezelf hoor, in ene zie ik van alles dat eigenlijk nog schoongemaakt moet worden... zucht... Maar ben er echt te moe voor... Dan denk ik ach doe ik morgen wel, maar wie weer lig ik morgen wel te bevallen, niets is cker nu en kan cker niets plannen, maar jah...
"Onderkantje" Wat ontzettend netjes uitgedrukt! Ik hoop ook dat onze kleintje niet zo'n slechte eter wordt als zijn/haar papa, want die wil bijna niks eten! Hij heeft gelukkig wel al heel wat geleerd te eten sinds we samenwonen. Wat schattig Silla dat je broertje zo nerveus is. Mijn zus ook, maar die gaat 30 juni weg op vakantie voor 4 weken en die hoopt ook steeds dat ons kindje van te voren komt. Maar mijn vk zei vandaag dus dat ze dacht dat het later zou gaan worden en ze was best teleurgesteld. Ik ook! Zou het heel jammer vinden als zij het niet van te voren zou zijn. De broer en zus van mijn man tonen niet zoveel belangstelling in de zwangerschap
Ik vind de hollandse pot ook lekker hoor... Allee stampot niet met die wortels en aardappen en uit BRRR.... Spagetthi, macaroni en lasagne enzow ben ik totaal niet gek van... Verder kook ik wel een surinaams enzow en indisch...
Pfff ... Leroy is een heeeele slechte eter, dat is echt zwaar irritant. Heb er zelfs voor bij een kinderpsycholoog ooit gelopen, nou Leroy was 5 maar die nam die man totaal niet serieus en dat kon ik me ook wel voorstellen Was echt te erg. Ik doe het nu echt met vervangers. Zijn bloed is wel geprikt en alles maar dat was goed gelukkig. Ik kan hem dus echt niet dwingen, hij geeft ook overal van over, dus geef hem de goeie vervangende voedingsmiddelen en maar hopen dat ie ooit het licht ziet, maar moeilijk is het wel..
Ja toen ze dat zei zaten wij alle 2..."Wat zegt u? " hihihhihi wel schattig hoor. Dat is idd balen maar wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihi. 't Broertje van mijn vriend vind het sowieso niets dat mijn vriend vader wordt? Toen mijn vriend vertelde dat ik weer zwanger was zei hij tegen mijn vriend: "Weet je wel zeker dat je dit wilt, zijn er nog geen dingen die je nog wilt doen voordat je zo'n verantwoording hebt bla bla bla". Dus daar baalde mijn vriend wel van.
Ow bah daar heb ik zo'n hekel aan he, mensen die andere mensen aan het twijfelen gaan brengen. Weet je dat nou wel cker? Waar bemoeit ie zich mee, in dat soort keuzes moet niemand zich ooit mengen vind ik...
Mijn broertjes is officieel al oom van zijn oudste zus, hij heeft nl. nog 4 zussen en 1 broertje maar daar heeft ie geen contact mee...de oudste 2 zussen willen niets met mijn broertje te maken hebben, de 2 "jongste" wel maar er is niet echt een klik. 't Broertje heeft mijn hem wel eens gezien maar toen was ie een jaar of 3 da's ook alweer een jaar of 8 geleden ofzo. Maar ik ben gewoon zijn "echte" zus ondanks dat we alleen een mama delen hihihihi. Dus wat hem betreft is dit de 1ste keer dat ie oom wordt.
De laatste twee dagen voor de bevalling heb ik alleen maar achter mijn laptop gezeten. Ik had geen zin meer om de deur uit te gaan en geen zin meer in contact met mensen. Maar ik had geen idee dat de bevalling ging beginnen tot ik 's nachts wakker werd en dacht dat ik ongesteld was geworden, toen ik opstond om naar het toilet te gaan en de trap naar beneden liep voelde ik een plopje en liep er warm vocht langs mijn benen. Daarna heb ik 10 minuten op het toilet gezeten denkend "oh mijn god oh mijn god oh mijn god, het is begonnen het is begonnen het is begonnen"
Nou mijn vriend heeft die gozer wel door hoor. Tis ook echt zo'n betweter... Vorige keer bijv. dat ik vertelde dat mijn bro naar Milaan ging... Heeft mijn zwager alweer gelijk zijn standpunt... "Oh mensen uit Milaan zijn zooo arrogant k*t volk" Dus ik, tja moet je net mij hebben, zeg nou gozert zo kan ie wel weer. Dan komt de discussie , nou ik heb wel eens met ze te maken gehad (lees 1x een jongen die van origine uit NL komt maar zijn ouders uit Milaan) nou dat is echt niet normaal bla bla bla. Hij is zo'n zwartkijker! Iedereen is arrogant, asociaal bla bla bla. En zelf...nou breek me de bek niet open want ik heb echt fysiek (toen we nog met z'n 3en woonden op een etage) neus tegen neus gestaan. Wij botsen dus nogal hihihi
Whahaha goed nieuws! Mannetje is thuis en gaat me nu vertellen dat ie SALARIS VERHOGING HEEFT GEKREGEN!
Ik weet het niet meer zo goed. Jah, bij Michelle was ik net uit het ziekenhuis ontslagen ik had er een week ingelegen. Toen ben ik smiddags naar de winkel gelopen (kwartier heen, kwartier terug) Heb nog met zware boodschappentassen lopen slepen, neetje gekookt beetje gechilld en om 2 uur snachts wou ik naar bed en toen braken m'n vliezen op mijn slaapkamervloer, maar verder, nee voelde me neit echt anders maar was er ook niet zo mee bezig geloof ik... Bij Leroy begonnen gewoon de weeen en ik dacht owkee, naar het ziekenhuis dan maar...
hallo dames was ik ook even gauw na een drukke dag en morgen weer net zo'n drukke dag voor de boeg en er dan ook nog vroeg uit moeten... Nanouk had feest op school en was cheerleader althans verkeed als..... ze heeft het geweldig gehad.... ik ben vanmorgen op controle geweest bloeddruk was 115/60 en ik woog 76 kilo.....volgende week terug komen en we hebben in dossier laten zetten dat ze me meteen zullen steriliseren..als dat wil tenminste kwa wildvlees/verklevingen.....want misschien kunnen ze er niet bij komen en dan moet als nog mannetje onder het mes..... verder heeft manlief een wand tegels erin gezet hij had wat opstairt problemen heeft hij altijd wel hoor donderdags....morgen maar weer verder... nou morgen meld ik me weer na dat ik weer in ziekenhuis ben geweest voor het gesprek met de narcotiseur.... ja zegt mijn gyn hadden ze dat niet wat beter kunnen plannen...alles in een keer....maar nee..... nou dames gr heidi
weet niet meer wie het vroeg... maar ik ga met verlof bij 36 weken. Dus morgen nog werken en dan volgende week nog en dan klaar!
Jah wel handig als je meteen gesteriliseert word als je een keizersnede krijgt, ik heb er ook nog aan zitten denken mocht het uitdraaien op een kz maar toch maar vanaf gezien... Ah wel lief... M'n moeder en haar vriend gaan morgen op vakantie en hij kwam net even langs om 100 euro te geven aan me voor de ckerheid, mocht ik het nodig hebben...
Ahhh zeker lief! Apart leggen voor een evt. taxirit? Mannetje krijg een flink salaris verhoging! Welliswaar verdeeld over 1,5 jaar (?) maar gaat er voor zijn doen goed op voorruit. "t was zo apart, ik doe best simpel werk en hij is ass. filiaalmanager bij een autoverhuur bedrijf en ik verdiende echt vet meer! Ook zelfs toen ik 36 uur werkte. Nu ga ik omdat ik 3 dgn minder ga werken en daardoor ook netto ong. 300 euro minder ga verdienen krijgt mijn vriend dat er ruim bij hihihhi dus mooie compensatie hihihhi