Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dag meiden,

Ben weer thuis. Vanmorgen al wel naar huis gegaan maar mijn man had me naar mijn ouders gebracht zodat ze me in de gaten konden houden.
    Miquel heeft gister het ziekenhuis gebeld omdat hij het niet meer kon aanzien dat ik bijna niet meer slaap 's nachts vanwege de pijn en de onrust die daardoor heerst bij me. Zo is mijn eerste bevalling ook verlopen, ik sliep niet meer door de pijnlijke harde buiken en de pijn in mijn bekken en toen ik uiteindelijk moest bevallen had ik geen kracht meer in mijn lijf om Steijn zelf eruit te persen en dus een dubbele kunstverlossing en Steijn had het waarschijnlijk niet gehaald als de gyn toen niet had ingegrepen en hem eruit had getrokken met de tang.

Gelukkig kennen ze mijn dossier nu en hebben ze me een nachtje opgenomen zodat ik kon bijslapen door middel van een spuit met pethidine en een slaapmiddel.
    Van te voren wel aan de ctg, dat is standaard, en toen bleek het hartslagje van de baby veel te hoog. Gemiddeld 180 met als hoogste een slag van boven de 200 :( Na 2 uur was dat nog steeds zo en de arts kwam even kijken en zei als het nu binnen een uur niet rond de 160 is gaan we bloedprikken om te kijken of er geen infectie ergens zit bij jou.
    Nou volgens mij had dat kleine mannetje dat gehoord want zijn hartslag ging naar beneden :) en vanmorgen was het ook nog goed.

Zelf heb ik goed geslapen, dat spul werkt goed. Maar werd er wel erg misselijk van en duizelig. Ik heb me voor het eerst in tijden normaal kunnen omdraaien in bed zonder dat het pijn deed.
    maar goed 1 nacht goed slapen lost niks op, dus vanmorgen met de arts gesproken en dat ook aangekaart. Ik heb een slaapmiddel meegekregen voor als ik echt niet in slaap kan komen.
    woensdag heb ik weer een afspraak met mijn gyn en dan wordt er een plan opgesteld zodat we geen herhaling krijgen van 1,5 jaar geleden.
    Inleiden doen ze liever niet zo vroeg omdat het meer kans zou geven op een kunstverlossing, maar goed als ik zo doorga als nu dan eindigt het ook in een kunstverlossing, dus ik weet niet wat erger is! Wordt vervolgd dus..

Jes ook in het ziekenhuis gelegen? gelukkig is alles goed.

patricia en senn allebei gestript nu? Hoe gaat het nu? Balen patries dat ze je niet ingepland hebben. Communicatie is altijd wat belabberd in die ziekehuizen lijkt wel.

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Zo is het mirjam, op een gegeven moment houdt het gewoon even op. Maar dat zal voor je vader geen bezwaar zijn neem ik aan.

Als ik me goed herinner was Chris al wat eerder uit de maxicosi gegroeid. En ik had voor hem in de wagen toen ook een warme zak. Dus ik gebruikte de maxicosi ook echt alleen nog in de auto. Ik had toen geen voetenzak en ik kan me niet herinneren dat ik m gemist heb. Ze zijn inderdaad wel duur, maar ik vind ze ook wel erg mooi. Misschien moet je inderdaad eventjes afwachten, je kunt m altijd bijkopen. Of misschien overnemen van iemand uit je omgeving ofzo.

Lientje

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Sann: Wat lief zeg ! :D

Duikster: Ik kan me haast niet voorstellen hoe zwaar 't moet zijn om je zo rustig te houden.. Zeker als je al 'n kind hebt..dus morgen waarschijnlijk naar 't ziekenhuis? Sterkte in ieder geval !

Christea: Hopelijk kan je de komende tijd wat beter slapen dan, het kan hard gaan zonder slaap :( Sterkte !

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Silla: gefeliciteerd met salarisverhoging van je man. Altijd mooi meegenomen natuurlijk!

ML: volgens mij heb jij echt twee schatten van kinderen die overal erg goed mee helpen! Daar kunnen een hoop kinderen nog een voorbeeld aan nemen.

Mijn kleintje heeft nu de hik.... komt er van als ie mama heel de dag pest met draaien en dwarsliggen. Ga lekker op bed liggen met een boek, hopelijk wordt het dan wat minder.

Vriend is waarschijnlijk morgen vrij dus gaan we s'ochtends lekker samen een keertje zwemmen (nou ja dobberen wordt het voor mij dan hihi)

5. mirjam2112

Als ik 't zo hoor ga ik'm maar nog even niet kopen nee.. de autoritjes gaan bij mij maar 5 minuten duren en naar buiten met 'n dekentje kan net zo goed dan.. Had al een mooie wiegdeken en 'n omslagdoek ervoor gekocht..

Ben nu op internet op zoek naar 'n zacht roze rompertje met lange mouwen.. Heb 'n leuk jurkje voor de kleine maar zonder mouwen, en heb nu 'n roze maillotje gekocht en nu dus nog 'n rompertje erbij..
    M'n zwager gaat trouwen vlak na de geboorte dus dan mooie kleertjes aan natuurlijk ;)

Waar kan je je al niet mee bezig houden he :oops:

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Niesje...nou ik ben benieuwd hoe het gesprek verloopt met je hubben en schoonmama! Ik hoop positief want scheelt toch centjes!

Duikster, da's idd hoog dan. Ik heb van nature een lage bloeddruk ook tijdens mijn zwangerschap gemiddeld tussen 105/60 - 105/70 maar gister was ie 135/90 tis nog binnen de perken (werd mij verteld) maar voor mij (gezien mijn natuurlijke lage bloeddruk) zit er dus een stijgende lijn en daarom moet ik volgende week weer terug komen. Ook hebben ze wat eiwit in urine gevonden maar 't was nog net geen +.

Nou ik ga languit op bed, mijn benen zijn weer flink opgezet, ik voel me weer niet zo toppie, met name mijn ~ daar komt ie weer ;) ~ mijn onderkantje hihihi en ik heb alweer enige tijd een harde buik en mijn darmen rommelen ook maar mss komt dat door de vele uien in 't eten hihihhi.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whaha wou net even lekker onderuit op de bank, kreeg in ene de kriebels en ben de trapleuning schoon gaan maken en heb de ramen gewassen :p
    Nou als dat geen acute vorm van nesteldrang is weet ik het niet meer...

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo nog even een laatste berichtje van mij.

Nog niets aan de hand.
    Ik ga er ook vanuit dat het niets meer gaat doen dan kan het alleen maar meevallen.

Bij Patries ook nog geen veranderingen.

Omdat mijn schoonouders er waren het ik echt niets kunnen bijlezen vandaag. :( Hopelijk geen schokkende dingen gebeurt?

Ik ga nu (hopelijk) lekker slapen en dan heb ik morgen weer alle tijd om te kletsen. :)

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ff heel kort watn heb eht allemaal niet onthouden

@Duikster: hoop echt voor je dat je bloeddruk weer zakt.
    @Senninha en Patries: hoop dat het strippen gaat werken meiden.
    @en toen wist ik het niet meer

Wie was er nou ook weer haar kat kwijt? Is ie alweer terug?

11. mirjam2112

ML: Wie weet is 't ineens zover.......... ;)

Senninha / Patricia: Hoop dat 't snel begint voor jullie.. je krijgt zeker wel de kriebels van 't wachten nu?

Ik ga ook maar eens naar bed.. vannacht niet zo lekker geslapen, veel te warm en muggen :evil:

Slaap lekker iedereen en wie weet morgen babynieuws ;)

12. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Christie: fijn dat je weer thuis bent en in elk geval vannacht goed geslapen hebt. Heb je nu temazepam meegekregen? Die heb ik nl. voor als het inslapen niet lukt... Ik gebruik het niet iedere nacht, liever niet namelijk, maar het scheelt echt wel en onze rust is nu toch heilig he!
    fijn in elk geval dat de hartslag van je mannetje weer daalde op tijd.

Silla: jij hebt inderdaad een lage bloeddruk van jezelf. de mijne begon al met 75 en was tot drie weken terug rond de 85 onderdruk, voor mij heel netjes, maar dus ineens doorgestegen naar 110 toen ik opgenomen werd en afgelopen week de hele week 100 geweest en gisteren en vandaag weer 105. Gelukkig heb ik dus geen eiwitten in urine e.d. dat scheelt weer.
    Dus ik hoop dat het morgen weer wat lager is en ik nog thuis in bedje mag liggen.

Mirjam: jij sterkte met doorwerken. Daar moet ik nu dus helamaal niet meer aan denken. En gelukkig hebben wij hier heel veel lieve mensen die ons kleine mannetje mee opvangen zodat ik rustig kan blijven liggen, maar makkelijk is anders, dat klopt.

ML: nestel ze...ben blij dat ik daar geen last van heb. Vanochtend heeft mijn huishoudhulp wel weer flink gepoetst gelukkig!

Nou ga dadelijk proberen te slapen...in bed lig ik al...

13. Duikster ja ik heb temazepan meegekregen, ik wil het ook alleen gebruiken als het slapen niet lukt. Kreeg nog een hele preek bij de apotheek erover en of de gyn me wel had uitgelegd hoe ik het moest gebruiken

14. silla, sorry wist niet zeker meer wie het was... ben denk ik wel de hekkensluiter qua verlof, maar wie weet dan ook wel weer met wie er weer moet gaan werken :D
    gefeliciteerd trouwens met salarisverhoging van je vent!

Christiea, hopelijk nu met spuk ook lekker thuis slapen, heb je rust nu wel nodig!

ml, haha moedervogel met nesteldrang :D

mijn bloeddruk zit meestal rond 60/90 ofzo, kan dat?

senninha en patricia, hopelijk vannacht 2 ukkies erbij, succes!

mvp, al nieuws met au pair?

niesje, is je hubbie al terug?

mijn maxicosi heeft zo'n voetenzak en ook mijn wagen heeft een voetenzak erin, die je zowel in buggydeel als wiegdeel kan gebruiken...

ga trouwens morgen maar mijn vluchttas inpakken (Zal ik ook wel de laatste in zijn :D )
    iemand nog tips?

liefs rensie

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier moet de tas ook nog worden gepakt hoor! Heb de babytas wel klaar maar voor mezelf nog helemaal niks ingepakt.

16. ooh gelukkig, ben ik niet de enige?
    al wel met verlof?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    officieel sinds vandaag! Maar zat helaas al een tijdje thuis in de ziektewet, anders was ik nog twee weken aan het werk geweest denk ik. Is toch wel een fijn gevoel dat nu mijn verlof gewoon is ingegaan, alsof het einde van de zwangerschap nu echt dichterbij komt.

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

duim voor je dat het allemaal mee gaat vallen en dat je en beetje betere nachtrust krijgt.
    succes ermee

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

nee hoor hier nog een die dat niet klaar heeft.
    ben ook nog steeds niet helemaal met de voorbereidingen van het geboortekartje klaar
    o ja en ons bed voor in de woonkamer moet ook nog gehaald worden

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou sluit hem hier ook af voor vandaag.

dames die gestript zijn en natuurlijk ook de andere rommelende dames mocht het wel doorzetten vannacht of morgenvroeg heel veel succes.

slaap lekker allemaal en tot morgen

Share This Page