Morgen allemaal, Geen spannende verhalen? Niesje, hoe is het met het gesprek afgelopen met je schoonmoeder? Of heb ik het gemist? Wel fijn dat de kat terug is zeg! MvP, wat een gedoe zo he? Gelukkig heb je iemand die je tijdelijk uit de brand kan helpen. Veraatje, wordt dat een nieuwe hobby? Misschien wil de kat voor je zorgen nu je zwanger bent? Iedereen een goede APK vandaag! memoiikke, fijn afscheidsfeestje vanmiddag! Duikster, succes vandaag! Ik hoop dat je gewoon thuis mag blijven! Nance, lekker wandelen, dat kan inderdaad helpen. Hier weer prima geslapen, al had ik gisteravond wel een heel ornustige buik. Ben lekker onder de douche gaan staan en toen pitten. Gelukkig geen lastige muggen in de kamer hier Sann. Vandaag een rustig dagje gepland. Ik zie jullie later. Liefs, Lientje
Moggel Chica's, Slechte start vanmorgen ondanks een redelijke nacht. Vanaf 06:30 uur weer zo'n pijnlijk gevoel in mijn rechterzij (minder erg toen ik die nacht was opgenomen maar wel vervelend) 't voelt alsof je hardgelopen hebt en pijn in je zij krijgt...tja weet het niet anders te beschrijven. Nu trekt het ook een beetje door naar de onderrug en buik en daardoor voelt het net alsof ik ook nog ongesteld moet worden. Ik ben om 07:30 uur onder de douche gegestapt en ik heb daar ruim een half uur onder gezeten (op een krukje). En nu zakt het nog steeds niet weg. Onder de douche zag ik ook sterretjes maar moet ook zeggen dat ik gebogen op 't krukje zat want daarna heb ik er geen last meer van gehad. Beneden is het een ware puinhoop. Ik had stiekum gehoopt dat mannetje de afwas ff had afgespoeld (want afwassen zal die niet) maarre HELAAS! Hoe goor ook...ik laat het ff staan want kep er nu echt de kracht niet voor. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar zit ff in zo'n ZEN moment om rustig te blijven...
Goedemorgen! Hier niet echt veel geslapen. Ik werd zo als gewoonlijk om 5:00 uur wakker om te plassen, maar kan daarna echt niet meer slapen. Ik was klaarwakker... En had geen eens ergens last van. Geen maagzuur, geen rugpijn, geen buikpijn niets. heel maf. kon gewoon niet slapen. Nou ja ben er maar om 7:00 uitgegaan, lekker ontbeten en gebadderd. Straks naar de gyn. wellicht dat ik daarna nog wel ff kan slapen. Memoiike wat leuk dat je een feestje hebt op je werk. Bij mij hebben ze echt helemaal niets gedaan toen ik met verlof ging. Vond ik wel een beetje jammer... Dat verhaal van de maxicosi komt van mij af. Een vriendin van me vond het namelijk echt noodzakelijk dat ik dat zou doen. Ik vond het nogal overdreven dus heb het hier maar in de groep gegooid. Gelukkig vinden jullie het ook overdreven ! Patricia, gefeliciteerd met je 36 weken! Oh veraartje wat een 'heerlijke' kat heb jij... Niesje, gelukkig is je kat weer terug. Hoe is het gesprek gegaan tussen je man en zijn moeder? Evelieveling, kan me inderdaad nog helemaal niet voorstellen dat ik volgend jaar de eerste verjaardag aan het voorbereiden ben. Maar goed het zal vast wel heel snel gaan! Nog geen babynieuws... Wel grappig trouwens, gister zijn er uit het groepje van mijn zwangerschapsgym twee dames bijna tegelijk bevallen. Nou ga ff een bakkie doen en dan naar de gyn. Lee
Lee die onverklaarbare slapeloosheid had ik met name aan het begin v/d zwangerschap. Erg irri! Ik hoop dat het bij jou niet aanhoud want op een gegeven moment breekt het je op. Ik ga mijn maxi-cosi niet wassen oid, hij is gloed nieuw en zou ook niet weten waar ik zou moeten beginnen hihihihi. Succes straks bij de gyn!
Niesje, fijn dat je kat er weer is! Evelieveling, bedankt! Alvast een fijne verjaardag toegewenst! Senn, keelpijn? Daar had ik deze week ook al last van! Jammer voor je dat het strippen tot nu toe nog niet heeft geholpen. Lientje, lekker dat je heerlijk hebt geslapen! Silla, het zit je niet mee he? Sterkte! Lee, jammer dat je niet veel hebt geslapen. Succes straks bij de gyn. Na haar eerste vogel, heeft mijn kat al een belletje om. Maar zo langzamerhand denk ik er over na om haar een koebel om te doen Ja, ik weet ook dat ze dat voor mij doet.. althans dat gevoel heb ik heel sterk. Ze is de laatste tijd zo knuffelig en steeds bij mij in de buurt en dit is de vijfde beest al binnen twee weken die ze voor mij vangt. En ik weet niet of het kan, maar ze kijkt mij dan heel 'trots' aan! Ik waardeer het ook wel , maar ik heb liever dat ze chocola voor mij meebrengt!
Ben je je al aan het voorbereiden op de nachtvoedingen? Nee hoor, balen joh dat je niet meer kon slapen. Weet niet meer of ik het al gezegd had maar wat zijn de foto's van de reportage mooi geworden.
Thanks chica's, Wordt er wel een beetje moedeloos van...kan me nu een beetje beter inleven hoe Patries zich voelt, te weten dat je een start maakt maar er gebeurt bar weinig. Errug frustie... Sann..baal je niet dat er nog niets van merkt. Maar ja voor het zelfde geldt gebeurt er wel wat maar merk je dat niet...of is dat raar gezegd van mij (als leek ).
nee ik hoop ook niet dat de slapenloosheid aanhoud! nou ja het was pas 1 keer. wie weet slaap ik vanacht weer heerlijk! ik ga de maxi-cosi ook niet wassen. Ben erg blij dat jullie er zo op reageerde. als iemand zo aanhoudend kan zijn ga ik altijd twijfelen....
Dat trotse past ook helemaal in het kader van dat ze jou een offer brengt. Hoewel een chocolade reep wel lekkerder is natuurlijk. Maar dat kan ook een smeerboel zijn als ze het buiten in de zon neerlegt.
tja wie weet... als de kleine dan maar heel snel komt dan vind ik het goed! thanks voor je compimenten. waarschijnlijk gaan we een van de twee 'witte' foto's voor het geboorte kaartje gebruiken. De bedoeling was op de voorkant een foto van mij en aan de binnenkant een foto van mijn vriend met de baby. maar ik vind die van ons samen ook zo leuk dat ik nu twijfel.. ben wel benieuwd wat jullie vinden!
Veraatje...hihihi die maffe kat van jou. Ik wordt elke avond/nacht/ochtend door mijn kat wakker gehouden om samen met hem met zijn (speel)muisje te spelen. Hij vind het nl. errug leuk als ik hem ver weg gooi dan komt ie hem weer brengen whahahaaha. Op zich heel leuk hoor maar niet als je smorgen een kat op je schouder hebt zitten en POK een speelgoed muisje op je hoofd krijgt "gegooid" want meneer vind nu dat we moeten spelen hihihhi.
Je kan ook de foto van jullie twee op de voorkant doen en aan de binnenkant een foto van de kleine zodat de mensen kunnen zien wat er in je buik heeft gezeten.
NOu, ik vind die derde foto, die van jullie twee... heel erg mooi! Volgens mij zou ik die op de voorkant zetten dan!
Die kat van mij apporteerd ook. Gooi ik een zacht balletje komt ze hem gewoon weer teug brengen dat maffe beest. En juist op de momenten dat je geen tijd of zin hebt willen ze spelen. Hoe weten ze dat toch?
bij mij kwam fleur (onze oudste poes) gister ook weer met een mus aan, ook zij loopt al de halve week achter me aan, en laat me geen moment alleen.. dus ik denk dat het bestwel zo kan zijn hoor! Dat trots aan kijken doet zij namelijk ook, echt zo van "ben je nu niet helemaal blij? dat ik zoiets heeerlijks voor je breng?" niesje fijn dat joun kat ook weer terug is! misschien neemt die ook wel een keer een lekker hapje voor je mee dames met een rot nacht, vervelend! en sterkte, misschien dat een middag dutje wel wil? en de rest? dat ben ik weer eens kwijt..