Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ik heb net ons geboortjekaartje in mijn album geplaatst. Misschien vinden jullie het leuk om dat te zien. De naam klopt niet hoor, het is gewoon het voorbeeldplaatje van de site waar ik het heb besteld. Het is met enveloppe en met zilverkleurige ringetjes geringd.

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

zag het!

mooi rond buikje hoor!

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuk vrolijk en kleurrijk kaartje.

4. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Leuke en vrolijke kleurtjes Lientje..

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Lientje; bij geboortedorp besteld? Zo ziet het er namelijk wel uit. Wij hebben ons kaartje oko daar besteld.

Ik weet nog wel dat ik in het begin van de zwanegrschap heb gezegd dat de kleine best later mag komen dan uitgerekende datum, dan heb je lekker langer verlof, nou nu moet ik daar dus echt niet aan denken. Mag van mij bij 37 weken komen hoor hihi.
    Merk wel dat ik (voornamelijk s'ochtends) wat meer slijm verlies.

Vanochtend met vriend lekker even wezen zwemmen, heerlijk zo ronddobberen. Ben nu wel moe dus duik zo ff met een boek op de bank denk ik.

6. ********* Breek in ****************

Het is moeilijk voorstelbaar dat ik als het de eerste keer goed was gegaan al bijna zou bevallen.
    Ik hoop dat het met alle juli-mama's goed gaat. Zijn er al mama's bevallen op dit topic?
    De lijst heb ik niet terug kunnen vinden.

Iedereen hier heel veel sterkte en succes de komende weken.

Met mij gaat het prima. Begin weer aardig te wennen aan het idee dat ik zwanger ben. Het voelt nu ook wel anders. Veel meer misselijk, veel meer kwaaltjes en de tests knallen er echt uit tov de vorige keer.

Succes met het op de wereld zetten van jullie ukjes!

Caro

***********Breek uit*******************************

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuk dat je nog aan ons denkt.
    en bedankt met het succes wensen. jij ook heel veel succes deze zwangerschap
    de meest recente lijst staat op pag 1754 als ik mij niet vergis er is qua geboortes ed iig niks veranderd

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga toch maar even wat boodschapjes doen.
    tot zo

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Lovelykids, bizar verhaal zeg!

Lientje, dat wist ik niet van maxicosi, ga er vanavond achteraan anders geven ze me maar een ander die ze wel op voorraad hebben.
    Enne leuk geboortekaartje, ik herken hem ook van geboortedorp, wij zouden eerst daar ook bestellen, maar we gaan nu toch voor goedkoop haha
    En goed dat je toch maar naar de ha bent gegaan want zoiets kun je er niet bij gebruiken bij je bevalling.

MissPiggle, mooi beschaafd buikje heb je nog hoor!

Caro, spannende weken niet alleen voor ons maar ook zeker nog voor jou! Ik duim voor je dat dit frutseltje blijft zitten waar die zit en dat we over een aantal maanden jou veel succes kunnen wensen met de laatste loodjes.

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja klopt, bij geboortedorp. Wij houden allebei erg van felle kleuren en dit was net ff anders dan anders. En aangezien de m&m's er toch niet komen.... Zijn inderdaad niet goedkoop, maarja, ik heb al zoveel bespaard.

Caro, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo te horen komt het deze keer helemaal goed!

Liefs,
    Lientje

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Net weer even gelegen. Ben zo moe he...
    M'n onderbuik begon steeds meer pijn te doen toen ik in bed lag dus ga zo maar eens lekker douchen...

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja Jes: ik heb Lovelykids trouwens wel mijn nummer gestuurd via een PB, mocht jij onverhoopt weer naar het ziekenhuis moeten, dan kan Lovelykids me een SMS sturen met nieuws.

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Daar heb ik de laatste paar dagen dus ook last van...
    Overdag eigenlijk niet, 's avonds als ik naar bed ga heel af en toe, maar als ik 's ochtends wakker wordt.. Getver! Dan komt er echt opeens aardig wat slijm van onderen.. Kun je gelijk weer schoon goed aan trekken.. Bah!

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja ik :cry:
    Dus zit hier ook met olifant voeten haha.. errug warm zeg :(
    Maar ik werk door tot aan de bevalling.. of de uitgerekende datum (18-07) maar net welke eerder komt :D

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies...

Bij deze alweer 1000x sorry maar ik heb weer een ego berichtje :cry:

Zit hier werkelijk in tranen achter de PC...
    Ik heb net met HELE erge moeite de afwas gedaan, zittend maar mijn hele keuken is rondom de wasbak nat!
    Ook ff de WC met zo'n kant en klaar schoonmaakdoekie gedaan en de boel een beetje aangeveegd.
    Maar ik heb zooooooooo'n pijn! Het zeurt allemaal zo erg daaronder, ik weet gewoon niet meer wat ik ermee moet. Liggen doet zeer, rechtop zitten doet zeer, lopen doet zeer :cry:
    Ik heb de zware hapjes pan voor Hugh laten staan...want al de hele dag doen mijn handen zeer ik baal zo van dit lijf en nu ff helemaal van de zwangerschap...IK KAN NIET MEER! Niet op deze manier...
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Nou ga maar weer proberen wat rust te zoeken maar voel dat ik lichterlijk paniekerig raak....want er moet (naar mijn gevoel) nog zoveel;
    - Boodschappen;
    - Slaapkamer: Bed omhoog/verschuivingen/Gordijnen moet ingenomen worden.
    - Rommelkamertje moet nog ff ietwat "ontrommelt" worden;
    - Er zit nog wat was in de wasmand.

Ohhh sorry hoor ik vind het echt zo lullig dat ik vandaag erg weinig aandacht aan jullie verhalen besteed die net zo belangerijk zijn, maar tis gewoon ECHT mijn dag niet...
    Sorry lieverds! Ik maak het echt goed met jullie echt waar!

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dag dames :D

Dit keer even geen lijstje gemaakt :oops:

Vandaag klossen gehaald, wat een torens zeg :confused: en ik ben vandaag 37 weken zwanger, WOEHOEOEOE! Gelukkig wat energie vandaag zodat ik kan dweilen enz.

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nog ff voor de zekerheid: Die ondersteek/po is die bij een thuisbevalling nou echt verplicht?
    Ik moet er echt een heel eind voor rijden om dat ding op te halen, dus ik ga liever niet en bedverhogers hebben we zelf gemaakt, dus daar hoef ik niet voor.

Lientje

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ach jeetje silla, wat ontzettend akelig meid.
    Waarom doe je dit soort dingen dan ook nog allemaal zelf? Als jij zoveel pijn hebt, waarom doet Hugh dat dan niet? Of familie misschien die wat kan ondersteunen?
    Sterkte met de pijn meis en een hele dikke knuffel.

Ik moet wel nodig zeggendat je dingen aan een ander over moet laten Ben net pas weer terug van boodschappen doen en volledig uitgeteld en wordt gek van de pijn in mn rug en bekken nu.
    Ik heb ook weer veel te veel gedaan. Eerst naar de marskramer en kruidvat, toen een kar vol boodschappen bij de liddl. Toen ik daar naar buiten kwam merkte ik al dat het niet echt meer ging, maar toch nog ook naar de ah gegaan. Ik had heel veel flessen van de ah bij me en dacht laat ik die dan nog ff snel wegbrengen en even een broodje kopen daar. Gevolg, weer een hele vracht boodschappen.
    Lekker slim weer. Als ik dat tegen mn nman zeg krijg ik weer de wind van voren en terecht ook nog.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Je kan het ff navragen bij de vk of kraamzorg, maar volgens mij moet je m echt hebben. Staat echt op elk lijstje wat je maar ziet. Misschien anders even hier op het forum bij de vk's of kraamverzorgsters vragen.

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh Silla meis, ik zou zeggen kappen met je to do lijstje. Dan maar een rommelkamer met rommel!
    En vanavond lekker je vriend er op uitsturen voor de boodschappen, de winkels zijn tenslotte open tot 9 uur.
    Wil je moeder of een vriendin niet een middagje komen soppen bij je? Echt ik vond het zelf ook erg moeilijk om de hulp te accepteren maar ik ben nu zo blij dat mijn moeder een aantal keer geweest is en het grote werk gedaan heeft.

En kom maar lekker klagen hier hoor, ik heb zelf bij Damian BI gehad en het doet gewoon echt verschrikkelijk veel pijn. (en blijf bij je vk/gyn aangeven hoeveel pijn je hebt hoor!)

Deel Deze Pagina