Mijn moeder heeft zelf een werkster omdat ze het grote werk niet zelf kan, mijn 2 beste dinnetjes, 1 daarvan heeft zelf een kleine en werkt, de andere is stewardes dus niet altijd beschikbaar. En Hugh... Tja die ZIET het gewoon niet (ook typisch zo''n mannending kan ie niets aan doen) en als ik het vraag dan doet ie het wel maar...met zo'n blik waarvan je denkt LAAT MAAR! Ik ga me maar aanmelden bij AH voor de doordeweekse boodschapjes en Hugh moet morgen maar ff boodschappen doen. En hij zal dan ook wel de was doen maar dan nog hij was het/hangt het op en als ik niet zeg dat ie het naar beneden moet halen als het droog is zodat ik het kan opvouwen dan hangt het volgend weekend nog. Tevens ALS ie het grote werk doet gaat het zo traag met veel gezucht en gesteun. Ik bedoel het hele huis zuigen en dweilen doe ik mss 1,5 uur over hij (en dan overdrijf ik niet) bijna 4 uur! Vanavond komt er niets van want ik mag blij wezen als ie voor 20:30 uur thuis is, want hij moet altijd overwerken op vrijdag... Wat betreft de ondersteek oid... Ik heb werkelijk geen idee, ik heb er geen en tijdens de intake van de kraamzorg is daar ook niets over gezegd. Ik moet volgende week weer naar de Gyn en mocht ik dan nog niet bevallen zijn ga ik het zeker aangeven want het idee dat ik mss gewoon wel tot 42 wkn zo blij aan modderen raak ik helemaal van in paniek.
Hee meiden, Ben ik ook weer. van plat liggen is niets terecht gekomen. Kreeg allerlei telefoontjes en toen ik daarna wilde gaan liggen viel er een vulling uit mijn kies... aarrhhggg Ik de tandarts bellen, hebben ze pas in augustus tijd! Moet ik tot die tijd met een gat in mijn mond lopen die nu al pijn begint te doen.. Tja ze gaan komende weken op vakantie en daarna wordt de tandarts geopereerd ofzo. Ik moet het maar goed schoonhouden en als ik pijn had moest ik er maar wat tegen slikken. Tja da's lastig als je zwanger bent.. Nou ja dan moest ik van het weekend maar naar een nood tandarts voor een nood vulling. Ze hadden echt geen tijd. Wordt dus weer een leuk weekend zo. Zat me net te verheugen dat we sinds lange tijd morgen helemaal geen afspraken hadden staan.... Sorry voor het ego berichtje. Moest het ff kwijt. Lee
Silla, je meot echt niets meer doen hoor nu... Neem je rust dat is echt beter voor die kleine en voor jou en voor de bevalling. Het is echt neit erg als er wat blijft liggen... Haha wil je het hier niet zien Is het geen idee om eens aan de schoonmaakster van je moeder te vragen of ze eventueel bij jou in huis kan schoonmaken? Het kost je misschien wel geld maar het is wel een hele zorg minder. En goed idee ik ga ook maar eens online boodschappen doen... Ze zullen helaas morgen wel niet meer kunnen bezorgen maar jah...
Meen je niet! Ik zou vanavond of morgen idd ff zo'n vervangende TA bellen... Ook raar dat ze je in dit geval niet ff doorsturen naar een collega TA? Tenminste dat zou de mijne wel doen..
Oeh da's zwaar tot de uitgerekende datum, lijkt mij! Jeetje zeg, ik ben al blij dat ik het uiteindelijk tot 4 weken en 3 dagen voor de uitgerekende datum vol heb gehouden. Heel veel sterkte ermee. Enne olifant voeten, daar zijn er meerdere mee bekend .
Jah ik zou ook gewoon vanavond bellen naar een noodrandarts en zeggen dat je bijna moet bevallen en gillend gek wordt van de pijn, misschien hebben ze dan nog een eeeh.... gaatje (sry voor het woordgebruik )
Daar heb ik idd ook aan zitten denken maar guess what! Ze gaat binnenkort met vakantie, ze heeft nl. haar dagen bij mijn moeder en peetoom (daar maakt ze ook schoon) al verzet omdat ze bij andere klantjes ook de grote boel moet doen voor haar vakantie! Ik weet zeker dat ze het gedaan had als ze de tijd ervoor had. Normaliter boeit het me ook geen reet als het een beetje rommelig is, maar ik denk door de hormonen en het idee dat er straks zo'n wildvreemde (kraamverzorgster) in mijn huis loopt dat ik me gewoon schaam als het zo rommelig is
Ken je niemand die voor 30 euro 3 uurtjes schoon wilt maken? Vaak zijn er mensen mee geholpen en jij dus ook.
Handig: ja, verplicht: bij mijn kraamzorg/verloskunidge niet. Maar wel hebben er toch maar eentje gehaald toen we de klossen op gingen halen.
Ja weet ik ook, ik vraag me ook af wanneer mijn nieuwe bedpoten geleverd worden, want pas als we die hebben kunnen we de kamer doen... Maar tis denk ik de hormonen ofzo dat dit naar mijn idee allemaal MOET zeg maar hihi
kan het me heel goed voorstellen hoor, maar ik denk dat er voor jou maar 1 oplossing meer is en ik ga duimen voor je dat dat zo snel mogelijk gebeurt. de oplossing is denk ik bevallen. sterkte meid
Zou het niet zo 1,2,3 weten... Maar ik denk dat ik eerst echt mijn vent duidelijk ga maken dat ik het gewoon ECHT maar dan ook ECHT niet meer alleen kan! En dat ie toch wat meer naar zich toe moet trekken dan alleen stofzuigen en de was (ophangen)...
en terecht hoor dat je mannetje boos wordt. doe het nou maar rustig aan want je hebt straks echt alle krachten in je lichaam nodig
Kan toch ook gewoon in een teiltje ofzo? Lientje ik zou gewoon een beetje crea doen hoor...gewoon een emmer en of afwasteiltje naast t bed hihi Tja vroeger hadden ze dat ook niet hoor moet je maar denken hihihi. Enne kijk ik kan wel zeggen dat ik in het ZH beval. Maar een collega van mijn dinnetje redde het niet tot het ZH en beviel op de keuken tafel, nou geloof me die had dus geen ondersteek in huis hihihi. Dus gewoon 'n crea oplossing zoeken denk ik, tis van de zotte om zo ver daarvoor te rijden.