Nog ff over die bedverhogers hè. Ons bed moet 80 cm hoog zijn volgens de kraamzorg. Nou met de klossen komt hij dus tussen de 70 en 75 cm hoog. Eigenlijk moest het bed dan op limonadekratten. No way dat ik dat ga doen! Dan is het bed dadelijk tussen de 90 en 100 cm hoog en dat vind ik absoluut niet verantwoord meer. En zoals ik laatst al meldde: mijn verloskundige vindt 80 cm al te hoog om een bevalling op uit te voeren.
Lee, dat kan zo echt niet hoor. Vanavond meteen bellen, dan ben je er vanaf. Zeg maar gewoon dat het spoed is en dat je barst van de pijn. Wat een gekkigheid zeg. En Silla, jou moet ik ook echt even streng toespreken hoor! Je moet echt stoppen met alle wilde activiteiten. Als je zo'n pijn hebt dan MOET je rust nemen. Ik begrijp natuurlijk wel dat je de afwas ook niet dagen kan laten staan, maar probeer ajb wat hulp te vinden (buren of wat dan ook) want dit kan nooit goed zijn. Zeker niet voor jou en misschien ook wel niet voor de kleine. Dan moet ik dus toch naar Tiel Bleh. Nouja, ik zal maandag eens kijken. Oja, door jullie verhalen over de pedicure heb ik ook voor maandagmiddag een afspraak gemaakt. Goed idee van jullie! Kun je nagaan hoe je met babies bezig bent. Ik pak net de post uit de bus zit er een enveloppe bij met paarse strepen. Ik denk O leuk, post van de prenatal! Pfff, bleek een bekeuring te zijn voor te hard rijden van het Centraal Justitieel Incasso Bureau. Gelukkig rijd ik sinds ik zwanger ben niet zo heel hard meer, dus was maar 21 Euro, maar toch.... Liefs, Lientje
Essie weet je zeker dat de kraamzorg dat wil? Heeft ze zich niet versproken ofzo Want bij mij moet ie MINIMAAL 65 cm hoog zijn. Ik zou het gewoon op 70 houden dat is wettelijk verplicht en anders hebben ze pech hoor! Als ze dan niet willen "bukken" dan geeft je mannetje de kleine toch ff aan of wat dan ook.
Over de placenta gesproken: waar laat je die eigenlijk na de bevalling? Wordt die meegenomen? Ik dacht nog aan de groene kliko, maar ik kreeg laatst te horen om die symbolisch in de tuin te begraven. Sowieso kregen we als tip de honden eerst aan de placenta te laten snuffelen voor ze aan het kind mogen snuffelen . Ze schijnen door die placenta het kind goed te accepteren. Iemand daar iets over bekend? Klinkt op zich aannemelijk, maar ook een beetje vies.
gewoon die 70-75 doen hoor! ze meten het toch niet na en voor de vk vind ik het belangrijker dat die op de goede hoogte staat
Mijn ouders hebben die van ons ook in de tuin begraven... Die van mij zijn gloofik naar de make-upindustrie gegaan. Het ziekenhuis kreeg er in die tijd 1 gulden per placenta voor
Yep het staat zelfs op hun website van die 80 cm. En eigenlijk was 75 cm echt de ondergrens van wat mocht. Maar goed, wat nou als het een kleine kraamzorg is? Die krijgt vast rugklachten omdat het te hoog is . Maar goed het bed gaat op klossen, dus 70 à 75 cm is het max. wat ze krijgen .
wij gaan de moederkoek opbakken eigenlijk wel een goeie vraag.. ik zou ook niet weten waar je zoiets laat, in mn tuin vind ik geen optie, want ik heb allemaal tegels én ik vind het idee ranzig.. heb ook wel gehoord dat sommige mensen hem invriezen om later er wat mee te doen.. maar dat zie ik ook niet zo zitten.
als het niet goed genoeg is, dan zoeken ze zelf toch een betere oplossing? je hebt gedaan wat kon, en het moet wel redelijk blijven, een bed van 90 a 100 cm hoog, je zou je benen nog breken als je dr uit wil stappen oid!
Hmz heb net maar even de gemeente gebeld ivm de aangifte, maar Michelle mag, als ze bij de geboorte is, gewoon haar broertje aan komen geven dat is niet leeftijdsgebonden... Beter dus...
ik kwam het verhaal van die tienermeisjes ook nog op nu.nl tegen voor degenen die nieuwsgierig zijn hier de link http://www.nu.nl/news/1620768/122/Meisj ... schap.html
Ja opbakken inderdaad . En er zijn mensen die dat doen, mij niet gezien hoor, bleegh. Gisteren speelden mijn hormonen toch op in de supermarkt... Stond er een vrouw bij de dierenspullen samen met een vriendin of zo. Ja zegt ze wel handig die hondenpoepzakjes, als mensen het nu ook gebruiken. Dan nog alle katten afschieten zijn we daar ook vanaf.... Nou geloof me, ik kon helemaal uit mijn plaat gaan . Ik heb echt een stonthekel aan zulke mensen he . Gelukkig kon ik me inhouden.... En in een andere topic, waar iemand even vraagt of de mensen de foto's van hun overleden kindje weg kunnen halen omdat ze er van schrikt
Het geeft maar weer aan hoe kortzichtig mensen kunnen zijn... Hmm.. ik denk dat ik het de vk gewoon even vraag dinsdag. en anders maar in de container in een zakje ofzo, ik wil hem echt niet bewaren. óf misschien kan ik hem op mp verkopen? er zijn vast gekken die er geld op bieden en anders kom ik in het nieuws
Brrr... Wat dacht je van dit bericht... Behoorlijk shocking waarschuw ik maar alvast... http://www.telegraaf.nl/buitenland/4274 ... tml?p=11,1
Nou ja zeg! Ik werk zelf in een t.a praktijk maar zoiets zou bij ons echt nooit gebeuren! Wat een raar bedrijf, je mág niet eens iemand weigeren met klachten! En die weekendarts zal er zéker ook niet blij mee zijn dat hij het "vuile werk" kan opknappen... Jammer dat ik dit nu pas lees....anders had ik wel ff voor je gebeld uit naam van onze eigen praktijk....hadden we nog kunnen lachen en ik weet zeker dat je dan nog terecht had gekund vandaag...maar daar heb je nu niks aan Pfff, ben zelf net pas weer wakker....heb 2 uur liggen slapen in bed, heerlijk! Ga nu ff harsen...is ook nooit een echt ontspannend karweitje.. maar moet toch gebeuren