Ja, ik had het ook gelezen ML, erg he . Ongelooflijk, denk je dat je het ergste wel hebt gehad komt er nog iets ergers... Vind het verschrikkelijk, snap het ook niet, bijna ongelooflijk gewoon. De engste horrorfilm is nog minder erg als wat er allemaal in het echt gebeurt.
Zucht de Albert heijn bezorgt pas weer op Maadagavond Weet neit eens of ik er dan ben, wie weet lig ik wel te bavllen Hopelijk als ik zo naar de Super ga dat ze nog bezorgen. Daar is het gewoon boodschappen doen, afrekenen en dan komen ze het bezorgen. En als ze dat niet meer doen zei ik al tegen Leroy, moet ie maar ff meegaan en dan lopen we wel met die kar naar huis hele toestand Maar jah me ouders zijn allebei op vakantie en mijn zus haar auto staat in de garage want die was betrokken bij een botsing eergister... Pfff... Alles tegelijk...
deze las ik net nog op jaggle sneu hoor het zal je maar gebeuren http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... nken.dhtml
Bloem, gefeliciteerd met je 37 weken! Silla, meid... soms moet je dingen van je afzetten en gewoon met je kont op de bank of op bed gaan liggen. LET IT GO. Dan maar even geen rommel opruimen of de afwas doen. Jij moet goed op jezelf letten. Lee, ik zou niet zo lang wachten met de vulling! Er is toch altijd wel een andere tandarts? ML, wat een verschrikkelijk bericht! Pfff, ik ben vandaag zo moe!
die dame van mij is zo druk aan het bewegen dat ik er een harde buik van krijg. en dan nog maar te zwijgen over mijn liezen die ze aan het prikkelen is
haha, ja hoor. maar ondanks dat het irritant is, heb ik er niet heel erg veel problemen mee. t voelt alleen zo stom. net van die gel zadels
pff, ik word net weer wakker. Ben op de bank in slaap gevallen. Ook niet zo gek na dat boodschappentripje. Kom alleen met geen mogelijkheid overeind zeg. Alles doet zo'n verrekte zeer.
Die moet natuurlijk ook lachen om jouw opbeurende bericht. Alhoewel het voor de Chinese dame natuurlijk geen grapje is. Ik voel me weer een stukje beter erdoor Thanks! Lientje
ach ja zo heel af en toe dan wil ze mij treiteren geloof ik. wat betreft de gel kussens ken ze niet, maar kan me voorstellen dat het irritant is