heb de laptop maar meegenomen naar de bank. zit nu heerlijk onderuit gezakt en ze wordt weer wat rustiger gelukkig. Ze zal wel gedacht hebben: mam geef eens wat meer ruimte!
whaha, die van ons is ook zo'n veeleisende. Die duwt en port net zo lang tot ik anders ga zitten of liggen. Kan er trouwnens iemand een takelwagen voor me bellen. Moet naar de wc.
knuffelkonijn, ben je nog naar emmen geweest vandaag? zag je vanochtend nog wel online, maar dacht dat je ook vanochtend heen wou zodat je met je mannetje weer mee naar huis kon om 1. als je gewinkeld hebt, heb je je nog een beetje gedragen dan?
In het kader van we gaan voor berichtnummer 1800: Ik heb net het wiegje opgemaakt en bij ons in de slaapkamer gezet. Misschien wat vroeg, maar je weet maar nooit. Kreeg er trouwens tranen in mijn ogen van....
Dan kun je lekker meebrullen he ML. Ik heb nieuwe oplaadbare batterijen gekocht en die zullen zo wel goed zijn, dan maak ik ff een foto.
Nou! Mayron prikt echt echt echt gemeen bij mijn uitgang zeg maar... Wat een onwijs raar gevoel... Net alsof ieder moment hij zijn handje eruit kan steken... Het doet echt pijn hoor pffffff... En t erge is het wordt steeds erger... Zou die de vliezen kapot proberen te prikken?
Ik gah lekker pizza bestellen hoor. Heb echt geen puf om naar de winkel te gaan... Heb ik alleen 1 probleem, mocht ik vannacht bevallen heb ik geen boodschappen in huis, niets! Brood is op, drinken is op hahaha... Nou dan moet Yaron maar aan zijn mannelijke plicht voldoen... Beval ik vannacht niet, ga ik morgenochtend naar de winkel
1800 dacht ik ook net aan! maar het wiegje heb ik vorige week ook al opgemaakt. dus als jij nu vroeg bent, wat was ik dan super vroeg
Whahaah lovely! Telefoon ging net...mijn schoonouders. Kep hem gewoon laten rinkelen...ze bellen Hugh maar kep er geen kracht voor hihihhi. Oh moeders kwam net langs...weer haar poep (ze heeft zwaar last van diaree en daardoor heeft ze wel eens ongelukjes zeg maar) verhalen...zooo irri. Kep al 100x gezegd dat ze het moet laten onderzoeken en nu EINDELIJK is ze naar de HA gegaan. Maar ik moest natuurlijk wel aanhoren hoe vaak ze vandaag wel niet van onderbroek heb moeten verwisselen. Deel veel hoor met moeders maar sommige dingen HOEF IK NIET TE WETEN
haha, schroevendraaier naar binnen dan word het vast een bob de bouwer Lief he, als het wiegje klaar staat, ik kreeg alleen zelf tranen in mn ogen omdat het na 5 keer nog niet netjes zat... maar nu is het bij mij toonbaar genoeg.