Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Goed zo silla een lach op je gezicht willen we zien.

Ik wilde je nog zeggen dat die klusjes echt niet het belangrijkste zijn! Die kraamverzorgsters komen bij iedereen over de vloer en geloof me zoals ik je de laatste maanden heb gehoord ben je echt een net schoon mens waar heel veel nog een puntje aan kunnen zuigen!

Vera ik las dat jij ook al zo'n vermoeide dag hebt...hier nog één...ik kan gewoon de fut niet vinden om me aan te kleden! Verschrikkelijk maar ja we zullen er maar an toegeven misschien hebben we het nodig!

Ik gwloof lientje dat jij het over de wieg had toch...bij ons staat die nu ook opgemaakt klaar in de slaapkamer echt heel bijzonder idee dat er binnenkort een kleintje in ligt!

ML lekker die pizza bestellen en op je gat gaan zitten! Dan drinkt de kraamvisite maar water morgen weer een dag!

Ik ga lekker soapie op bed kijken en daarna zal ik voor het oog dan echt even het bed opmaken ook nog niet gedaan shame on me! hihihihihihi

xx Nina

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Snap precies wat je bedoelt! :)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga voor je duimen meis!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    haha, nou jah gewoon bijv 500 gram besjes (of wat je wil) met 500 gram gelij suiker, even koken.. en in potjes doen. kind kan de was doen ;)

Jor vind het prachtig om samen te koken namelijk, een vrijdag in de twee weken heeft ie ook "kookles" hij mag kiezen wat, en dan maken we het samen.. moet toch een man creeeren die kan koken hé haha.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh da's idd simpel hihihi

Wat schattig "Kookles" maarre goed hoor dat je daar al zo vroeg mee begint hihihhi ;)

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Nou ja wie weet! het kan nog!

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
  8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ben benieuwd wat we vandaag gaan eten.
    Kep niets in huis hihihhi.
    Van de week al Chinees gegeten (smaakte nou niet zo lekker)...volgens mij hebben we ergens ook een x patat gegeten of niet? Ik weet het niet meer.
    Mannetje regelt het maar want ik ga 't niet doen.
    EN...het mag worden, t mag geen afwas maken hihihihi

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Nina, een rustdagje moet toch ook kunnen? gewoon lekker aan toegeven.. maar jah de dag is al bijna om, dus dat heb je wel gedaan ;)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) dan maar pizza.. dat kan je ook nog met je handen eten, alleen heb je dan een mes, of je moet hem opvouwen zodat je zelfs dat mes niet hoeft aftewassen :)

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kat zit me nu al 20 minuten aan te staren, hij zit buiten bij het raam aan de voorzijde van het huis.
    Meneer is nl. soms te LUI om om te lopen.
    En voelt ie gewoon dat vrouwtje toch naar de WC moet dus ik blijf nog lekker zitten hihihhi.
    Heerlijk hoor zo'n verwende kat... ;)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan neem je een Calzone die is al dubbelgevouwen. :)

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Pizzza hmmmmmmm wel lekker maar dan krijg ik zo'n last van mijn darmen en....
    heb ik na een uur alweer honger :oops:
    Maar ik gooi hem wel in de "groep" hihihi

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) dan heb je echt geen afwas ;) dus dat word het dan voor silla vanavond!

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi, dat doet die rooie van ons ook. Dan moet ik het raam voor meneer open komen doen. Kijkt ie me echt zo aan van kom s overeind lui zwijn met je dikke pens. :)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja ze zijn intelligent.
    Had vanmiddag nog een leuke gedacht.
    Poes was bij me in bed gekropen.
    Ik lag met opgetrokken benen en dan komt ze precies tegen mijn achterwerk aanliggen.
    Ik dacht als nu mijn vliezen breken is ze goed nat. :)

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

hihihi ook een optie!
    Maar ik heb ook wel trek in een patatje...maar weet zeker dat mannetje daar niet zo'n trek in heeft hihihihi en volgens mij hebben we dat onlangs nog gegeten of niet...wat irri zeg..kep werkelijk geen idee wat we maandag gegeten hebben.

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    je kán ook zon pak nasi voor in de magnetron nemen, en dan met jullie handen uit het pak eten... alleen is die nasi niet te pruimen.. maar jah goed je moet er wat voor over hebben om geen afwas te willen hebben :)

bbq kan ook, dan maak je vlees aan stokjes, wel allemaal in de bakjes zelf natuurlijk, en dan eten jullie het gelijk van de stokjes af.. het rooster maak je later een vuurtje onder zodat ie schoon brand.. vet hendig.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik begin ook trek te krijgen in pizza.
    Helaas geen geld in huis dus dan toch maar een boterham.
    Geen fut om met twee kinderen helemaal naar de pinautomaat te rijden.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha dat zou echt een giller zijn!
    Die van ons ligt nu ook dichter bij ons in bed dan normaal!
    Van de week werd ik zelfs wakker met de buurkat aan het eind van mijn bed (daar hebben we zo'n bedbankje staan) whahahaha
    Maar dat wordt nog wat als straks de kleine bij ons op de kamer komt, dan mag Rebel (zo heet ie van ons) er natuurlijk niet meer bij...wel zielig.

Deel Deze Pagina