Wat ben je toch crea hihihi Bak nasi geen optie...zit varkensvlees in en dat eet mannetje niet BBQ hebben we niet hihihhi Thanks 4 the tips hihihihi
Of lekker tosti''s maken?! Nee zou ook geen fut hebben om nog te pinnen. Hihihihi. Kat zit nu zowat met zijn neus tegen het raam om aandacht te vragen...ik doe net es of ik hem niet zie hihihihi maarre...moet wel plassen maar zodra ik op sta...staat meneer voor de voordeur te mekkeren en krijgt die doerak het toch voor elkaar!
hmm.. dan toch maar een calzone.. of brood maar dan alleen met kaas en vlees zonder boter, anders heb je weer vieze messen. dan zou ik voor de calzone gaan
Ik betaal gewoon online hoor , veel pizzerias kan dat wel... Heb lekker 3 pizza's besteld En we eten ze gewoon uit de doos ga niet moeilijk zitten doen met bordjes. Op de bak ploffen, tv aan en (vr)eten. Je krijgt per pizza altijd gratis een blikje drinken dus das ook weer geregeld
Of je gaat uit eten dan wordt de afwas voor je gedaan. Maar denk niet dat Sil daar de puf voor heeft.
Sen, moet je even kijken op www.thuisbezorgd.nl daar staat precies bij welke pizzeria je online kan betalen...
Idd daar heb ik geen kracht voor hihihi. Ik zit in mijn "moslimajurk" zoals mannetje dat noemt, zonder wenkbrauwen (kep hele blonde dus ik teken ze er altijd op) en een kroeskop nou niet echt bepaald "dinner reddy" enne om me nu op te gaan tutten! ML...online pizza's bestellen...hmmm welke is dat dan?
hmm.. ik krijg zo ook zin in pizza, ipv de andijvie stampot die nog klaar staat (heb gister gewoon voor twee dagen gemaakt..) uiteten is ook wel lekker! Ml heeft het in elk geval al voor elkaar haha. maar DE oplossing is natuurlijk gewoon weg werp bordjes en bestek! doe ik ook altijd bij verjaardagen (tot ergenis van mn moeder )
Ow jah haha zo'n periode heb ik ook nog eens gehad. Was echt erg... Maar toen had ik het druk met mijn werk en alles en had nergens de puf voor. Dus toen aten we van plastic borden met plastic bestek... Whahaha, na het eten was het niet breng je bord naar de keuken maar gooi je bord weg als je klaar bent Maar die periode ben ik allang weer voorbij ahaha...
Ohhhhhhhhhh Andijviestampot! Daar zou ik nou echt trek in hebben. Nou een mesje afwassen kan er nog wel vanaf hihihhi mss 2 bordjes en 2 glazen maar...that's the limit! hihihi
ah gewoon eten we er heeel soms van.. tjah, ze liggen er toch je mag mijn portie wel hebben silla, dan neem ik de pizza wel
Ladies ga ff Ophra kijken volgens mij wel een boeiende aflevering... LAtersssssssssssss Oh ja enne eet smakelijk!
Ohhhh net weer reclame tuurlijk als ik net op sta! Jah ga me best doen...jullie horen het wel. Zit nu ff op de thuisbezorg site te kijken hihihhi.
t wel een handige site, alleen staat er voor bij mij in de buurt maar een ding op? helemaal geen pizzaria, alleen een soort lunch room.. en die bezorgt maar tot 16.00 Lang leve het noorden.
Wat dat betreft is een vaatwasser ook erg handy. En dan heb ik een manlief er erg mierenneukerig kan zijn qua hoe het ingericht moet worden zodat alles past dus daar waag ik me niet aan. En het uitruimen doe ik alleen de bovenste lade want voor de onderste moet ik teveel bukken en das niet goe voor mijn rug.
Ow dat schiet ook niet op. Hier heb ik er wel veel waar ik uit kan kiezen maar bestel er toch altijd maar bij 1. Misschien moet je de pizzaria in de buurt eens tippen. Mensen bestellen veel sneller als ze gwoon online kunnen betalen...