Hij staat nu in de hal en het lijkt mij makkelijker om daar straks de kinderwagen neer te zetten omdat die anders in de kamer staat. Ach, het zal ook allemaal wel loslopen. Ik ga eten dames! Eet smakelijk!
Senn, gefeliciteerd met je 3000e bericht! Je kletst echt veel te veel De wieg staat nu ook al bij ons op de slaapkamer en in het begin hebben beide katten geprobeerd om er in te liggen, maar dat hebben we ze dus direct afgeleerd en nu komen ze er niet meer in. En daarom heb ik hem sinds kort ook pas opgemaakt. Maar tja... je weet idd niet wat ze doen als er straks een baby in ligt.
Wij hebben 2 bakken boven op de rommel/loggerkamer staan. Idd dagelijks ff uitscheppen en zo 1 keer per week helemaal verschonen en je ruikt helemaal niks. In de hal is misschien dan idd niet zo handig. Heb je boven niet ergens plek?
Zo wat een boel pagina s erbij kletstantes Sen; gefeliciteerd met je 3000e berichtje! Ik zit pas over de 1000 dus moet nog wel ff voor ik jouw ingehaald heb.. Jullie hebben me wel aangestoken hoor met al dat bezorgende eten Mijn man komt zo thuis die wou chinezen, misschien toch maar lekker spare ribs bestellen of nog lekkerder --> grieks bestellenn... hmmmmm
Ja klote is dat he als je van die uitzichtloze dagen heb. Tenminste zo voel ik het dan. Ben altijd heel druk geweest qua afspraken etc maar als je dan hele dagen thuis zit...
Jah en kan geen kant op ook weet je... Geen kerel die me kan vermaken whahaah.... Pfffff.... Ik zit echt te vegeteren momenteel...
Jah precies haha, met 3000 berichten lukt de afleiding van het forum je aardig Maar ik ga ook al aardig die kant op
Ik heb er wel een maar die is nu zo druk met werk, volledig huishouden en de kids dat hij vaak te moe is om wat leuks met mij te doen. En dan bedoel ik niet de sex. Dat kan toch niet met mijn rug.
De katten komen bij ons niet op de slaapkamer. Bij mijn eerste kat vond ik het alleen maar leuk als ze bij kwam liggen maar ik schopte haar perongeluk een paar keer in me slaap van het bed af dus die kwam al gauw niet meer Toen kregen we de 2e kat erbij en die vind het dus heerlijk om bij mij op bed te komen liggen en dan lekker tegen ons aan te kroelen. Maar telkens die haren op het bed, je blijft verschonen En die kat die ging niet slapen 's nachts, nee die liep over me heen dan begon die weer in me gezicht te likken. Kortom ik sliep niet meer. En ik vind het ook onhygienisch..Eerst lopen ze te graven in de kattenbak en dan komen ze even lekker op jouw bed rond wandelen...Nee bedankt.
Whahaha sjah... Daar heb je dus ook niet veel aan Maar superlief dat ie zich zo inzet hoor... Zow zouden meer mannen moeten zijn GRMBL!
Ola... Eet probleem enigzinds opgelost... Mama kwam lasagna brengen hihihi belde mannetje die is niet zooo enthousiast maarja traag of graag en anders gaat ie maar een broodjes smeren hoe meer er voor mij overblijft hihihi. Veraatje wat de kat betreft....hier 'tzelfde. De deur van de babykamer is altijd dicht en hij mag wel mee naar binnen als ik er ben maar hij duikt dus vaak in de wieg en ledikantje en al haal ik hem er telkens uit...he still does it! Dussss als de beeb straks bij ons ligt..tja dan zal ie toch niet in de slaapkamer mogen...vind het wel zielig maar tis niet anders. Sen, ik las dat jij de deuren van de kinderkamers ook dicht houd s avonds, dus straks ook wanneer de beeb er is? ML, ik ken dat hoor verveel me heel errug
Voel me ook erg gezegend met hem. Daarom kan ik ook zo boos worden op mannen die zich niet zo inzetten als het er op aankomt.
Oh en de kattenbak gaat naar de zolder strakkies. We hebben een open trap richting zolder en straks (zal wel weer een 10 jaren plan worden) komt daar ook de wasmachine en de droger (die nog steeds stuk staat in de schuur, ook zo'n 10 jaren plan).