Ja als de kids slapen zijn de deuren dicht. Ook vanwege de tocht omdat we 24 uur per dag het raam open hebben staan voor de frisse lucht.
Yessss wij gaan voor de spareribs! Die gaan we niet bestellen maar eten bij het steak house hier..Hebben we thuis lekker geen zooi Maar hij moet eerst weer zijn administratie doen Als dat nou maar niet te lang duurt want ik heb honger..
Hier is het ook al weer een week of wat geleden maar daarna de halve nacht wakker gelegen met harde buiken en rugpijn. Dus heb gezegd kom een week of 6 na de bevalling maar weer terug.
Zit die tegenover de kinderboerderij in Zuid? Heb er nog nooit gegeten dus hoor het graag als het te pruimen is daar.
't gekke was... Ik had VOOR HET 1ST na 't gymen geen harde buiken en ik hoopte er wel op omdat het zo rommelde hihihhi. Dusss mss van het weekend weer, maar echt soepel gaat het niet meer hoor
Nee niet die, die schijnt inderdaad erg goed te zijn. Op city hier zit een steak house (een kleintje hoor) maar ik zal is kijken of ik moet reserveren daar tegenover de kinderboerderij. Anders gaan we lekker daar...Ik geloof onbeperkt spareribs met alles erbij(salade en patat etc) voor 15 euro..
Misschien moet ik van het weekend ook maar eens. Wie weet is het net het laatste zetje om de bevalling op gang te brengen.