PRECIES! Jij zou nu zeker alles uit de kast "moeten" halen... Mss moet je voor je mannetje gaan "strippen" whahahaha
Ja en als ik niet zwanger was geweest en ;t rommelde had ik ook nog gezegd... "Geen bedgym tot de kerst" Dat is nl. altijd het enige waar ik hem mee kon "pakken" gemeen he?
Das niet eens nodig denk ik. Als ik zeg schat......heb je zin........ Is hij in staat om me op te tillen en me zo mee naar boven te nemen. De rest kan je zelf wel invullen denk ik.
Ja ik hoef er ook nooit veel moeite voor te doen hihihhi. Als ik hem maar "te look" geef met mijn ogen...ligt meneer al klaar hihihhi.
Zegt in ieder geval iets over het eten. Beter dan dat ze zeggen nee hoor komt u maar er zit nog niemand. Ach hoef je ook niet ver weg.
Uhh toen ik zwanger wilde worden niet natuurlijk, maar durf 't niet te zeggen als de kleine er straks is
Ik vertelde tegen de meiden (met wie ik enige tijd geleden mee uiteten ben geweest) dat we nog zeker 1 a 2 x in de week seks hebben. Nou iedereen sloeg stijl achterover! Niet alleen omdat ik zwanger was maar dat ik UBERHAUBT de kracht had om dat te doen.... met andere woorden..zij (allen kinderloos) hebben er gewoon niet de kracht voor.... Nou is iedereen anders maar ik had het van hen niet verwacht hihihi.
Nou als ik dat zeg kijkt ie me met grote verschrikte ogen aan en zegt ie ''Maar dat kan toch niet meer?!?!''
Hoi meiden, ik ben dit berichtje aan het typen in word tijdens het lezen, (kladblok idee) Dus ik moet vanaf blz 1754 teruglezen en start daar met reacties, dus als dingen dubbel zijn sorry! Krijg je he als je de laatste bent die nog aan het werk is!) Veraatje, leuke kat heb jij zeg, zijn trofeekast gaat vol zo! Nu idd leren hoe die chocovogels vangen moet! Mvp, fijn dat je ff adempauze hebt met zoeken, hoop dat je snel een vervanger hebt Silla, he gat die afwas, zo goor als dat er staat, kan me voorstellen dat je baalt! ZEN Lee, al bijgeslapen vandaag? Patricia, wat een klotedroom zeg! Leg je babyhandboeien maar klaar! Essie, yeah verlof! Geniet ervan! Mirre, lekkere actie met de hangers! Zou mij ook kunnen gebeuren! Heb daarom maar nergens de naam opgeschreven Niesje, ml en sann, ik ben ook benieuwd hoe de kleine eruit gaat zien! Duikster, fijn dat vk controle ok vond! Kwebbels, joepie 37 weken! Ml, lekkere dromen heb jij zeg! Oke, nog 19 blz, dus post nu deze eerst maar even, anders wordt het wel erg lang! Oh ja, hebben jullie dat nu ook dat je bij het toiletbezoek er steeds slechter bij kan om af te vegen? Liefs rensie
Whahaha dat zei die van mij dus ook v/d week. Maar toen ik TUURLIJK zei...vond ie het ook best hihihhi
Yep Rensie, daar heb ik ook last van! Zowel van voor als van achter hihihhi stom he?! Maar goed nog ff en dan zijn we van die dikke buik af...dan hangt ie alleen whahahaha. Neeh da's flauw....