Hmmm ging net nog ff een snufje nemen bij de lasagne..zooo lekker! Maar tis denk ik niet genoeg voor Hugh en mij hihihi. Nou stond Hugh al niet te springen om dit te eten dusss hoe meer er over is voor Silly! By the way hoor nog steeds geen motor....wedden dat ie weer na 20:00 uur thuis is...errug vermoeid hoor. MAAR mss , heel mss ga ik ook voor zijn bedrijf werken dus...samen uit samen thuis hihihhi dus elke dag om 19:00 uur thuis. Want hij runt ;t nu praktisch alleen en straks krijgt ie mss een "eigen" vestiging in onze stad (10 min. met de auto van ons vandaan) dussss zou leuk zijn.
Gelukkig, ben dus niet de enige met veegproblemen! ga toch echt niet als een kleuter met mijn kont in de lucht staan en roepen dat ik klaar ben
Nou Sen, moet wel zeggen dat de boel wat "strakker" aanvoelt vanbinnen...vind mannetje niet erg maar voor mij voelt het wat pijnlijk aan in het begin. Hebben jullie dat ook?
Nu staat het nog strak maar moet je wel oppassen dat je vel niet mee de pot in verdwijnt als je gaat zitten. Dan kan je er nog niet bij.
Ja we zitten helemaal vol Is maar goed dat ik jullie eetverhalen niet heb gelezen. Heb heerlijk een salade op met vers gebakken brood. Ga voor de rest van de avond lekker op de bank hangen, niets doen.
Tis maar goed dat mannetje er nog niet is want die zou gelijk nu achter de PC springen om te kijken waar we het in godsnaam over hebben gezien ik helemaal in een deuk lig van de laatste berichtjes hihihhi
, vooral als er niemand thuis is en je de hele dag staat te wachten. Al hoewel dan is het tegen die tijd wel opgedroogd.
Daar heb ik de hele dag al last van! Ik heb werkelijk waar niets gedaan en daar baal ik wel van. Ik zou willen dat ik weer wat energie krijg. Mijn man heeft een nieuw spel voor de Wii gekocht en die moet ik nu ook even uit proberen.... pfffffff
Ja, maar dat komt meer omdat het niet zo vaak gedaan wordt. Mannetje hier vindt dat ook niet zo erg. Ik zei laatst voor de grap tegen hem (zou er niet aan moeten denken), dit is wel je laatste kans straks om een vrouw te nemen met een gat van 10 cm. Denk dat ie er weinig van voelt en anders er gewoon uitgewerkt wordt door iemand anders.
Zijn ook lekkere onderwerpen. ik hoop dat iedereen al gegeten heeft. En Rensie weet niet wat ze nog tegen gaat komen.