Rust maar lekker uit en eet smakelijk straks (je moest toch nog eten?) In lasagne zitten trouwens wel stukjes
Meiden, t is niet normaal meer hoeveel jullie gistermiddag en vandaag hebben gekletst. Red t niet om t nu allemaal bij te lezen solly. Is er alweer iemand bevallen? Of andere belangrijke gebeurtenissen? De echoscopiste had vanochtend een gaatje, dus ik werd uit bed gebeld of ik over 5 minuten bij haar kon zijn! Jes, natuurlijk. Maakte me zo'n zorgen of Kruimeltje wel goed lag, helemaal na wat er met Miss Sill is gebeurd bij de draai poging. Maar gelukkig, hij ligt helemaal goed \/ ben zo vreselijk opgelucht! En ik zeg hij, want volgens de echoscopiste was er geen twijfel mogelijk!! Hij zal nu rond de 4,5 pond wegen en verder was ook alles goed. Kreeg wel weer op m'n donder dat ik veel te veel doe en dat die harde buiken niet goed zijn. Baal ook wel van mezelf, maar vind het zo moeilijk niets te doen. Sorry, voor m'n ego berichtje maar ik ben zoooooo blij!
Ik ga ook sluiten voor vandaag. Misschien dat mijn rug de bank een fijne afwisseling vind voor de stoel. Fijne avond iedereen en morgen gaan we voor de 1800 (mits ik niet druk ben met andere zaken zoals bevallen of zo ).
Het gaat hier wel weer hard met de berichtjes zeg! Als ik dan zoveel pagina's erbij zie ga ik er steeds vanuit dat er toch echt iemand aan het bevallen is, maar elke keer weer een teleurstelling Wij hebben net lekker patat gegeten bij schoonouders.. Ben normaal niet zo van de patat, maar de laatste tijd... Zolang ik maar niet hoef te koken vind ik alles best. Vond het alleen een beetje jammer dat schoonvader aangaf dat ik nu toch ook wel 'van opzij'' een beetje dikker werd
Inderdaad! Zat hem ook echt een beetje aan te kijken zo van.. 'En bedankt hé' Ach ja, laten we maar zo zeggen, hij bedoelt het wel goed...
Nou ja, heb speciaal boodschappen gedaan uit mijn werk, dus moet er maar wat mee gaan doen anders komt ventje hongerig terug van sporten en staat er niks... ook zo sneu (heb deze week denk ik nog niet gekookt, kan het dus denk ik niet maken om weer niks te doen...)
Ik kan mij voorstellen dat je blij bent! Geniet er van en ik hoop dat je iets van haar preek aantrekt. Meid, doe aub rustig aan... je hebt nl VERLOF